hei mulla on pini,mutta ärsyttää ongelma.yritän laittaa itsell uuden kotisuvun exploren asetuksiin,niin siihen vain väkisin tulee se vanha takas ja se ei muutu.mikä avuksi.
pieni ongelma!!
7
519
Vastaukset
- harakka
En todellakaan ole mikään guru näissä jutuissa.
Mulla putkahti aina search the web kotisivuksi vaikka muuksi muutin. Eli kyseessä oli kotisivukaappari.
Joku myös neuvoi painamaan kotisivun määrityksen jälkeen ensin käytä ja sitten ok. - Pave
Kirjoititko kenttään uuden sivun ja sitten alalaidasta klikkasit OK?
- G.E.M
kyllä painoin ensin "käytä" ja sit "ok"
- vaikka tätä
Aina näitä pakottajia löytyy ja varsin röyhkeitä sellaisia.Kokeile START PAGE GUARD.Löytyy piwalczak.com
- TÄHÄN VIESTIIN
Se löytyy spywareinfo.com nykyään.Mulla se on tos lätyllä ilmanen,koska tilaan alan lehteä.Pikasilmäyksel näytti jotai about 25.
- G.E.M
TÄHÄN VIESTIIN kirjoitti:
Se löytyy spywareinfo.com nykyään.Mulla se on tos lätyllä ilmanen,koska tilaan alan lehteä.Pikasilmäyksel näytti jotai about 25.
kiitos vihjeestä,pitää kokeilla!
noi kotisuvu kaapparit on kyl aika häijyjä ja ärsyttäviä
- Fox
katselemaan, miten siellä tuo ongelma ratkaistaan.
Yleisimpiä häiriötilanteita.
Voit tietysti käydä myös tuolla tsekkaamassa:
http://koti.mbnet.fi/pattaya1/
Lue noiden ohjeet ja ominaisuudet:
ad-aware,
cwshredder,
spywareblaster
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756