Alanyasta vaatteita isolle naiselle?

mie38

löytyykö basaareista vaatteita, tuninkaa, mekkoa jne isommissa koossa, xl ja xxl?

51

1765

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukatietää

Menisit katsomaan itse.

• dsdfef

Pakkohan siellä on olla, muutenhan eivät saisi muuten mitään suomalaiselle ronsuosastolle, esim. legginssejä.

• muutenmuuten

"muutenhan eivät saisi muuten..."
        SUOMALAISELLE vajakille siellä ei ole yhtään mitään...

• sdasdsd
        muutenmuuten kirjoitti:

"muutenhan eivät saisi muuten..."
        SUOMALAISELLE vajakille siellä ei ole yhtään mitään...

Onpa hyvä kun ilmottauduit läski. Muuten et kelpaa kenellekään vilpittömin mielin.

• suosikaa suomalaista

mie käytän edelleen lainapeitettä.

• Tahdotko tinkiä

Joistain malleja on. Jotkut mallit on vain yhtä kokoa. Kaupoista kannattaa katsoa myös vähän tyylikkäämpiä vetimiä. LC Waikikissa on jopa 4xl, vastaa ehkä meidän xl-kokoa. Yleensä tosi kivoja malleja.

• Elefantin poikanen

25-kadulla on 2 kauppaa, jossa isoille tytöille vaatteita. Huomaat ne ikkunasta. No limit-kaupassa Ataturkin kadun läheisyydessä kiva kauppa, josta löytyy muodikkaita (ei kolttuja) isommillekin. Jos tulet Ataturkin patsaalta päin käänny Villa Okanin ravintolan kohdalta vasemmalle. Kauppa jää oikealle puolella. Kauppaa voi suositella myös laiheliineille. Myös Ataturkin kadulla She-nimisessä kaupassa kivoja iso kokoisia vaatteita. Muitakin isoja vaatteita myyviä kauppoja on. Kannattaa katsella ympärille. Tässä muutama tärppi.

• Ihannepaino

Laihduttaisit mielummin.

• ihanneaivo

Hankkisit aivot mieluummin.

• Kyllä löytyy

Kuulemma suomalaisturisteja varten tilaavat Lainapeitteeltä kangasta ja kutovat erikoiskokoja.

• Ei lisättävää

Oletteko miettineet et mm.minun lihavuuteni johtuu sairaudesta! Kaikki lihavuus ei ole sitä syömällä itseaiheutettua! Nämä ketkä täällä näitä läski juttuja kommentoi ni te 15- kesäset voitte mennä sinne omalle palstallenne!

• Kyllä löytyy

Joo joo sillä sinä olet iät ja ajat selitellyt ronsuuttasi. Ihan sama mikä tauti on päällä, niin kuluttamalla enemmän kuin syö, niin laihtuu varmasti. Et vaan pysty hillitsemään syömishäiriötäsi.

• mmhhgfhh

Suurin osa lihavista on lihavia ihan enemmän tai vähemmän omaa syytään. Vaikka olisi hidas aineenvaihdunta ja sellaiset geenit, että ne kalorit vaan helposti jää vyötärölle niin kyllä siihen pystyy paljon itse vaikuttamaan miten syö ja liikkuu.

MUTTA on todella myös ihmisiä, joilla lihavuus johtuu joko suoraan tai välillisesti sairaudesta. Ei kaikki ole lihavia omasta valinnastaan, vaikka se nykyään useimmiten onkin vain seuraus liian helposta elämästä.

• mites ois kokeilu

Jospas laitettais sut vaikka tömäkälle kortisoonikuurille alkuun puoleks vuodeks - sitten yllätys yllätys loppuelämäksesi vaihtelevilla annoksilla, kokeillaanko miten kuluttamalla enemmän kuin syöt/syömistä vähentämällä sen turvotuksen ja painonnousun hillitset?

Voi mä toivon, että sä saisit vähän kortisoonia, mä niin toivon...

• hyi hitto

ihan näin sivusta, niin miksi kaikkien pitäisi olla sa,alla muotilla valettuja?

itseäni lähinnä kuvottaa sellaiset missimitoissa olevat luuviulut.

• Kyllä löytyy

Tämä on toinen asia, jolla kaikki läskit selittelevät lihavuuttaan. Eikö voisi olla ihan vaan normaali, ei yli- eikä alipainoinen. Hillitset vaan syömistäsi, niin siellä se normaalius häämöttää.

• Legginsnainen
        Kyllä löytyy kirjoitti:

Tämä on toinen asia, jolla kaikki läskit selittelevät lihavuuttaan. Eikö voisi olla ihan vaan normaali, ei yli- eikä alipainoinen. Hillitset vaan syömistäsi, niin siellä se normaalius häämöttää.

Enkä hillitse, Mussutan peffani tonnikeijumittoihin ihan silkasta ruokahalusta!

• apuaaaa
        Legginsnainen kirjoitti:

Enkä hillitse, Mussutan peffani tonnikeijumittoihin ihan silkasta ruokahalusta!

Lihon siksi koska suuni on suurempi kuin persereikäni.
        Uskon kuitenkin kirurgin voivan auttaa.

• asasssw
        apuaaaa kirjoitti:

Lihon siksi koska suuni on suurempi kuin persereikäni.
        Uskon kuitenkin kirurgin voivan auttaa.

Suomalaislegginssiläskilortothan käy häpyhuulien ulkoistamisleikkauksessa, kun muuten ei enää rumemmaksi voi tulla.

• Sortsimees

Mielenvikaista kirjoitella herjaavia provoja palstalle jos joku kysyy ihan asiallisesti hänelle tärkeää asiaa. Miksei voi keskustella pelkästä asiasta. Kyllä niitä veetuilupalstoja löytyy.

Just oltiin vaimon kanssa toukokuussa Alanyassa mutta en muista sellaisia kauppoja. Yleensä tuntui että jos etsi L-kokoa niin ehkä XXL oli sopiva. Ainakin yhdellä koolla heittivät miesten vaatteissa.

Mutta kurssi oli parantunut vuodessa mukavasti. Vuosi sitten karkeasti laski että eurolla sai kaksi liiraa mutta nyt sain noin 3. Eli ostovoima vähän parempi.

• xl-tyttö

Kyllä löytyy.

• xl-tyttö

Ja jotkut one size-koot oli mulle sopivia ellei jopa reiluja. Ja olen aikas isokokoinen.

• ddsdsd
        xl-tyttö kirjoitti:

Ja jotkut one size-koot oli mulle sopivia ellei jopa reiluja. Ja olen aikas isokokoinen.

Tietenkin olet. Selvä asia ilman mainintaakin. Muutenhan sinun ei tarvitsisi Alanya-matkailla ja olla Turkki-fani.

• Tsemppiä AP:lle
        ddsdsd kirjoitti:

Tietenkin olet. Selvä asia ilman mainintaakin. Muutenhan sinun ei tarvitsisi Alanya-matkailla ja olla Turkki-fani.

Ja mistäköhän vitusta päättelet minun olevani Turkki-fani??? Olen ollut siellä tasan kerran, koska haluan nähdä maailmaa niin paljon kuin mahdollista ja matkustamme aina eri paikkoihin. Turkissa en muuten pitänyt paikallisten naisten kohtelusta enkä monesta muustakaan asiasta. Vastasin vain kysymykseen ja heti tulee vittuilua päälle...? NYCissä mulle kävi usassa paikassa M-koko ja ihmettelin suuerest sitä. Ystäväni sanovatkin, että olen normaalipainoinen, mutta kyllä ottaa koville (MYÖNNÄN), että olen siirtynyt xs-koosta M, L, ja XL-kokoihin riippuen maasta. Japanissa oon about xxxxxxxxxl-kokoa :D. Mut, haloo, elämä on tehty elettäväks ja siihen kuuluu hyvin syöminen (jos on varaa)... Oon täällä lueskellu näitä palstoja ja kyllä jalsetaan haukkua kaikki pystyyn... OLETTEKO IHMISET ONNELLISIA?!

• asdsdsd
        Tsemppiä AP:lle kirjoitti:

Ja mistäköhän vitusta päättelet minun olevani Turkki-fani??? Olen ollut siellä tasan kerran, koska haluan nähdä maailmaa niin paljon kuin mahdollista ja matkustamme aina eri paikkoihin. Turkissa en muuten pitänyt paikallisten naisten kohtelusta enkä monesta muustakaan asiasta. Vastasin vain kysymykseen ja heti tulee vittuilua päälle...? NYCissä mulle kävi usassa paikassa M-koko ja ihmettelin suuerest sitä. Ystäväni sanovatkin, että olen normaalipainoinen, mutta kyllä ottaa koville (MYÖNNÄN), että olen siirtynyt xs-koosta M, L, ja XL-kokoihin riippuen maasta. Japanissa oon about xxxxxxxxxl-kokoa :D. Mut, haloo, elämä on tehty elettäväks ja siihen kuuluu hyvin syöminen (jos on varaa)... Oon täällä lueskellu näitä palstoja ja kyllä jalsetaan haukkua kaikki pystyyn... OLETTEKO IHMISET ONNELLISIA?!

Lähes kaiken poikkeavuuden ja ihmisen heikkouden vielä ymmärtää, mutta että jo joku on syöntiläski, niin se ei vaan mahdu tajuntaan. Haluatko tosiaan olla tuon kokoinen?

• Mee hoitoon.
        asdsdsd kirjoitti:

Lähes kaiken poikkeavuuden ja ihmisen heikkouden vielä ymmärtää, mutta että jo joku on syöntiläski, niin se ei vaan mahdu tajuntaan. Haluatko tosiaan olla tuon kokoinen?

Haluatko mielummin itse olla ilkeä kusipää? Pedofiilitkin siis hyväksyt, mutta et lihavia. Narkkarit ja rikolliset kans ok sun mielestä??? Ja mä kyllä olen lukevinani rivien välistä ton edellisen kirjoittajan jutusta, et on oikeesti ihan normipainonen (ku frenditki sanoo). M-kokoon kun kerran mahtuu. Japseissa jokainen suomalainen on XXXXXXXXXXXXL-kokoa ja siis varmasti toi tyyppi "hieman" liioitteli. On sullaki ongelmat...

• kävin puodissa..

Ne parhaat merkkivaatteet löytyvät juuri XL, XXL kokoisista, koska suurin osa tarvitsee L,M ja S kokoja.

• Pukuompelija

Turkissa on huonosti ommeltuja vaatteita . Samoin Tunisiassa oli huono laatu kankaissa ja huonosti tehty . Kestää ne yhden kesän käytön mutta ei kauempaa . Ostakaa toki suomesta vaatteita ne kestää .

• 1706

Voi olla näinkin mutta mulla on kyllä päinvastaisia kokemuksia enimmäkseen.
        Niin paljon olen kyllä roudannut Turkista vaatteita että ei yksi tai kaksi matkalaukullista riitä.
        12 vuoden ajan olen vaatteita sieltä raahannut koko meidän porukalle.Erityisen hyviä ja kestäviä ovat olleet naisten tunikat ,vuodesta toiseen ovat kestäneet hyvin niin värit kuin muotokin pesusta toiseen.
        Pitkiä housuja ja bleisereitä olen ostanut myös muutamia kappaleita.Ja farkkuja ainakin tusinan.
        Minulla ei ole kyllä moittimista laadussa vaatteiden osalta ,mutta sukat ja kalsarit ovat huonoja jos halvalla ostaa ,hyvät maksavatkin sitten.
        Mutta nyt en puhu niistä bling bling basaari -ja markkinapaidoista vaan liikkeistä ostetuista.
        Parhaiten hyviä vaatteita löytää Istanbulista ja Antalyastakin kivijalkaliikkeistä.
        Hyviä shoppailuretkiä kaikille ja silmä käteen.

• höpöhöpölöpön

no ei pidä paikkaansa pukuompelijan väite. Itsellä noin 7 vuotta vanhoja puseroita jotka edelleen hyviä. Ei ole värit haalistuneet eikä saumat ratkeilleet. Tehty ja ostettu siis turkista

• made in turkey

Et kai ihan tosissasi luule, ett ne on jotain suomalaista laatua. Kaikki suomslaiset merkkivaatteet tehdään Aasiassa.

• Laivalla Tukholmaan.

Laskekaapa kuin paljon niille vaatteille tulee hintaa kun Turkista asti haette ne . Eikö olisi helpompi käydä ostamassa vaikka Ruotsista . Tukholmassa on kivoja ostopaikkoja .

• 1706

No yhtään varsinaista vaatteenostoreissua en ole Turkkiin tehnyt ,vaan ne tulee kyllä osteltua ihan siinä lomailun ohessa.
        Ruotsin reissutkaan ei ole ilmaisia ,jos asioita tarkastelee tältä kantilta.

• halvempaakuturkki
        1706 kirjoitti:

No yhtään varsinaista vaatteenostoreissua en ole Turkkiin tehnyt ,vaan ne tulee kyllä osteltua ihan siinä lomailun ohessa.
        Ruotsin reissutkaan ei ole ilmaisia ,jos asioita tarkastelee tältä kantilta.

30 € päivämatka. (2yötä laivalla) kahdelle... JA LAATUA!!!

• Stockholm...
        halvempaakuturkki kirjoitti:

30 € päivämatka. (2yötä laivalla) kahdelle... JA LAATUA!!!

Svedut tietää tyylin ja laadun OK

• ei ruotsiin..

"Eikö olisi helpompi käydä ostamassa vaikka Ruotsista"

-Siellä ei paista aurinko, eikä ole lämmintä..
      Lisäksi se jodlaus sattuu korviin!!

Ja onko se nyt hirveän paljon halvempaa, kun tuokokuussa oltiin Turkissa kolme viikkoa, ja matkat maksoi 540€/nenä..

• Ruotsista xxxx

Sehän oli kallis matka 540 euroa /henkilö . Se on 5400 kruunua . Laivamatka Ruotsiin ois maksanut jotain 54 euroa ( 540 kr) .

• kaksviis

25 € / yö ja sisältää matkat Sehän on tosi halpa kolme viikkoinen.

• ei ruotsiin..

"Sehän oli kallis matka 540 euroa /henkilö . Se on 5400 kruunua . Laivamatka Ruotsiin ois maksanut jotain 54 euroa ( 540 kr) ."

-Joo, minua ei kiinnosta vittuakaan montako kruunua reissu maksoi, mutta tapoihini ei kuulu kuunnella jodlausta matkoillani.

Jos viikko turkissa maksaa noin 170 euroa, johon sisältyy aamupala ja hotelli, niin minua ei saa ruotsiin kuin sinkkiarkussa.
      Tai oikeastaan viimeisillä voimillani sanon, että viekää vaikka norjaan mieluimmin.

Ruotsalaiset on jodlauksineneen perseestä ja piste.

Ruotsalaiset on maailman ainoa kansakunta, joiden on pakko huudella muutaman rantatuolin ylitse, jos sattuvat omaa kieltä kuulemaan.

Käsittämättömiä laumasieluja, eli koko ajan on oltava vähintään kymmenen hengen ryhmä koossa, mitään eivät osaa tehdä kahdestaan, vaan aina on kerättävä sellainen kymmenen- kahdenkymmenen hengen joukko, että pystytään mitään tekemään..

Lisäksi maailman kahdeksas ihme on se, jos ruotsalainen aviopari matkustaa kahdestaan etelään.

Sitä ei ole, vaan aina on vähintään mukana mamma, pappa ja murmur..

HYI VITTU!!!!

• nej sverige

Aivan täysin samaa mieltä " ei ruotsiin" kanssa. Lisään tuohon,että se samperin yökaudet mesuaminen käytävillä on meinannut joskus aiheuttaa suomi-ruotsi maaottelun. Lomalla saa pitää kivaa, ei siinä mitään mutta järjetön älämölö käytävillä aamuyöllä on niin not cool!!!

• IsoIita

25.metrin kadulla on Antalyasta päin tullessa Hacek-köprusun jälkeen vasemmalla Sosiyete Bazar -niminen iso outlet myymälä. Siitä aivan vähän vielä eteen päin ja oikealla puolen katua on vaatekauppa, josta löytyy tosi mukavia vaatteita ja suuria kokojakin on. Olen löytänyt sieltä monta kivaa vaatetta.

• h2ll75g

Ihminen, joka ei hyväksy toista ulkonäön perusteella, on jätettä. Ei ainakaan edusta ihmiskuntaa, vaan on jotain trashia, jonka voi jättää omaan arvoonsa.

• matkapörriäinen*

Moi! Täällä ollaan parhaillaan ja siellä Waikikissa on 4Xl vaatteita

• mie38

Sorry vaan, ei riitä! Pitää olla ainakin XXXXXL tai tämän kesän jälkeen peräti XXXXXXL

• Neiti 65
        mie38 kirjoitti:

Sorry vaan, ei riitä! Pitää olla ainakin XXXXXL tai tämän kesän jälkeen peräti XXXXXXL

Herra täydellinen haluaa toiselle pahanmielen kun itselläänkin on - hanki se elämä tai jos et itse osaa, hae apua, niin sinullakin voi asiat olla joskus hyvin ;)

• mie38
        Neiti 65 kirjoitti:

Herra täydellinen haluaa toiselle pahanmielen kun itselläänkin on - hanki se elämä tai jos et itse osaa, hae apua, niin sinullakin voi asiat olla joskus hyvin ;)

Jos minun kokoni sinua häiritsee, niin voit aina aloittaa oman ketjun haluamastasi asiasta. Minua itseäni ja kurdibaaripoikasia ei minun painoni eikä reiluhko ikänikään häiritse. Kun vaan tuon mukanani hyvät lahjat, niin yli 100 kilon elopainoni ja 55v mittarissa ei tunnu heillä missään, kun pyörittelevät minua. Niin ihqua.

• Legginssejä heh heh
        mie38 kirjoitti:

Jos minun kokoni sinua häiritsee, niin voit aina aloittaa oman ketjun haluamastasi asiasta. Minua itseäni ja kurdibaaripoikasia ei minun painoni eikä reiluhko ikänikään häiritse. Kun vaan tuon mukanani hyvät lahjat, niin yli 100 kilon elopainoni ja 55v mittarissa ei tunnu heillä missään, kun pyörittelevät minua. Niin ihqua.

No tulihan se Turkin matkan todellinen syy sieltä esille.
        Muka isoja vaatteita , kun ei Suomesta saa heh.
        Yksi oli menossa hakemaan pieniä kenkiä , kun ei Suomesta saa heh heh.

• Kylläpäs saa
        Legginssejä heh heh kirjoitti:

No tulihan se Turkin matkan todellinen syy sieltä esille.
        Muka isoja vaatteita , kun ei Suomesta saa heh.
        Yksi oli menossa hakemaan pieniä kenkiä , kun ei Suomesta saa heh heh.

Trolliin tartuit heh heh

• lainapeite

Onko siellä Lainapeitteen vuokraamoa, jos sieltä myisivät vanhempia pressujaan pois?

• Merkkimies

Vaimolleni aina on löytynyt Alanyasta yhden pesun kestäviä kauhtanoita. Sitten kun vuoden päästä jälleen menen Riikalaisen rakastajattareni kanssa kierrämme toki Antalyan parhaat boutiquet.

• Erkin Merkki Oy

Jos vaimo tosiaankin käy vuodessa vain kerran pesulla, niin onko se sen arvoista, että kannattaa täällä mainostaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4578
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3572
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2784
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2711
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2113
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      110
      1316
    Aihe