Olisiko tämä sinne sopivaa:
YLEISTÄ
- 100-150 litraa
- PH 5-8
- Lämpötila siinä 20-24 välillä..
- Veden kovuudesta en osaa sanoa vielä mitään..
KASVISTO
- Jaavansammalta (tarttuu muihin siellä oleviin kasveihin)
- Karvalehti (kelluu pinnalla, eikä kasvata juuria)
- (kierteis) Vallisneria
- Pallopartalevä
- Kääpiöruohoa
Paljon kantoja ja kiviä piilopaikoiksi.
KALOJA (ovat vasta alustavia suunnitelmia.. EHDOTUKSIA OTETAAN VASTAAN!
- Taistelukala uros
- 10 Kuparitetraa
- 3 Platya
- 2 Albiinomonnia
ps. Olen vasta aloittelemassa harrastusta, ja parannusehdotuksia saa antaa! Netistä kaivamieni tietojen perusteella olen suunnitelman tehnyt. Olenko ihan hakoteillä?
Olisin hankkimassa 100-150l akvaariota.
Pösilö
1
194
Vastaukset
- p,0407770594
Ilmaiseksi vastuuntuntoiselle akvaario n,100litrainen,jossa miljoonakaloja noin 60 kpl ja 1,si- iso piikkimonni,joka syö myös pintarokaa suoraan suuhunkin annettuna on oppinut sen katso video facepookista silloin kun olet sivuilla nähtävänä Pekka johanssonin sivuilla kun haluat.Miljoonakalat on pitänyt kustannukset kurissa,sillä olen aina vaihtanut poikaset ruokiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei122263Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221237- 891185
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511003Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli240998Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63904Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253796- 84786
- 35709
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?44699