Liikennemerkit Vantaalle

Liikennemerkit Vanta

Vein tänään tuttuni lentokentälle Kehä kolmosta pitkin itää kohti. Mitä järkeä laittaa tärkein liikennemerkki siihen kohtaan, mistä noustaan ylös, eikös liikennemerkki voisi olla vähän aikaisemmin?

7

251

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mdmdmdmdm

Hkin seudulta löytyy kymmeniä ellei satoja lentokentän opastemerkkejä kentällle, mutta joillekin nekään eivät riitä.

• Liikennemerkit Vanta

Hei Jänkäjoonas! Et ymmärtänyt pointtiani, se viimeinen liikennemerkki ratkaisee kaiken, SE EI VOI samassa kohtaa, mistä käännytään, vaan ENNEN kääntymistä

• Näitkö vai?

• Tuostahan muistan
        Näitkö vai? kirjoitti:

Ainakin ennen remppoja
        http://goo.gl/maps/yy8Bx
        http://goo.gl/maps/FW0b7
        http://goo.gl/maps/rn6Jl

Monta kertaa tuosta olen ajanut kentälle ja tosiaan tuollaisia opasteita olen luonnossa nähnyt oikein hyvissä ajoin maalaisjuntinkin eli minun itseni ymmärrettäväksi. Mitä nuo rempat sitten vaikutta, en osaa sanoa. Ainakin luulisi olevan nopeutta vähemmän sallittu ja saa siinä muutenkin hiljempaa ajaa, jos on epävarma reitistä.

• viimeinen merkki
        Liikennemerkit Vanta kirjoitti:

Hei Jänkäjoonas! Et ymmärtänyt pointtiani, se viimeinen liikennemerkki ratkaisee kaiken, SE EI VOI samassa kohtaa, mistä käännytään, vaan ENNEN kääntymistä

Kyllä se "viimeinen merkki" on risteyksissä lähes aina siinä keskikorokkeella, kuten tuossakin googlemapsin kuvassa. Vaikka tässä se "koroke" hieman suurempi onkin, ei voi olla epäselvää mistä kääntyä. En nyt äkkiä muista että missään tuollaisen merkin takaa käännyttäisiin. Tuntuukin jo oudolta ajatukselta.

• Tulihan käytyä
        Tuostahan muistan kirjoitti:

Monta kertaa tuosta olen ajanut kentälle ja tosiaan tuollaisia opasteita olen luonnossa nähnyt oikein hyvissä ajoin maalaisjuntinkin eli minun itseni ymmärrettäväksi. Mitä nuo rempat sitten vaikutta, en osaa sanoa. Ainakin luulisi olevan nopeutta vähemmän sallittu ja saa siinä muutenkin hiljempaa ajaa, jos on epävarma reitistä.

Tänään ohiajaessa tsekkasin päivän tilanteen, kahta ensimmäistä sinistä merkkiä ei ole, koska niissä kohtaa on uusien ylikulkujen työmaat. Ennen ensimmäistä uutta siltaa on keltapohjainen (tietyön aikainen) opaste, jossa on myös lentokenttä kerrottu. Oli toki sivulla ja piti oikein katsoa tarkkaan, vieraammalla voi jäädä huomaamatta.

• Remonttireiskat

Ennakkoon voi katsella karttoja ja jos oikein vierasta niin vaikka guuggelin katunäkymistä...
      Mutta siinä kehällä ja lentokentän tiellä on nyt tieremontteja, niin merkinnätkin voi olla vähän sinne päin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      2765
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      91
      1044
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      911
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      885
    5. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      847
    6. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      837
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      810
    8. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      804
    9. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      724
    10. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      136
      719
    Aihe