Liikennemerkit Vantaalle

Liikennemerkit Vanta

Vein tänään tuttuni lentokentälle Kehä kolmosta pitkin itää kohti. Mitä järkeä laittaa tärkein liikennemerkki siihen kohtaan, mistä noustaan ylös, eikös liikennemerkki voisi olla vähän aikaisemmin?

7

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mdmdmdmdm

      Hkin seudulta löytyy kymmeniä ellei satoja lentokentän opastemerkkejä kentällle, mutta joillekin nekään eivät riitä.

      • Liikennemerkit Vanta

        Hei Jänkäjoonas! Et ymmärtänyt pointtiani, se viimeinen liikennemerkki ratkaisee kaiken, SE EI VOI samassa kohtaa, mistä käännytään, vaan ENNEN kääntymistä


      • Näitkö vai?

      • Tuostahan muistan
        Näitkö vai? kirjoitti:

        Ainakin ennen remppoja
        http://goo.gl/maps/yy8Bx
        http://goo.gl/maps/FW0b7
        http://goo.gl/maps/rn6Jl

        Monta kertaa tuosta olen ajanut kentälle ja tosiaan tuollaisia opasteita olen luonnossa nähnyt oikein hyvissä ajoin maalaisjuntinkin eli minun itseni ymmärrettäväksi. Mitä nuo rempat sitten vaikutta, en osaa sanoa. Ainakin luulisi olevan nopeutta vähemmän sallittu ja saa siinä muutenkin hiljempaa ajaa, jos on epävarma reitistä.


      • viimeinen merkki
        Liikennemerkit Vanta kirjoitti:

        Hei Jänkäjoonas! Et ymmärtänyt pointtiani, se viimeinen liikennemerkki ratkaisee kaiken, SE EI VOI samassa kohtaa, mistä käännytään, vaan ENNEN kääntymistä

        Kyllä se "viimeinen merkki" on risteyksissä lähes aina siinä keskikorokkeella, kuten tuossakin googlemapsin kuvassa. Vaikka tässä se "koroke" hieman suurempi onkin, ei voi olla epäselvää mistä kääntyä. En nyt äkkiä muista että missään tuollaisen merkin takaa käännyttäisiin. Tuntuukin jo oudolta ajatukselta.


      • Tulihan käytyä
        Tuostahan muistan kirjoitti:

        Monta kertaa tuosta olen ajanut kentälle ja tosiaan tuollaisia opasteita olen luonnossa nähnyt oikein hyvissä ajoin maalaisjuntinkin eli minun itseni ymmärrettäväksi. Mitä nuo rempat sitten vaikutta, en osaa sanoa. Ainakin luulisi olevan nopeutta vähemmän sallittu ja saa siinä muutenkin hiljempaa ajaa, jos on epävarma reitistä.

        Tänään ohiajaessa tsekkasin päivän tilanteen, kahta ensimmäistä sinistä merkkiä ei ole, koska niissä kohtaa on uusien ylikulkujen työmaat. Ennen ensimmäistä uutta siltaa on keltapohjainen (tietyön aikainen) opaste, jossa on myös lentokenttä kerrottu. Oli toki sivulla ja piti oikein katsoa tarkkaan, vieraammalla voi jäädä huomaamatta.


    • Remonttireiskat

      Ennakkoon voi katsella karttoja ja jos oikein vierasta niin vaikka guuggelin katunäkymistä...
      Mutta siinä kehällä ja lentokentän tiellä on nyt tieremontteja, niin merkinnätkin voi olla vähän sinne päin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1385
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1096
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      83
      945
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      837
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      76
      783
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    8. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      713
    9. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      713
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe