Miten tehdä nimetön ilmianto perheestä, missä on useampi kehitystä jäljessä oleva lapsi.? perhe mitä on jo kuultu, ja saanut puhtaat paperit, mutta missä yksi läheinen olisikin vaalmis puhumaan lasten laiminlyönnistä? hätä useampaa lasta kohtaan on kova, mutta viime sossutapaamisessa oli mummot ja äidit jotka puhuivat äidin hyväksi.
Lapset ovat epähygieenisiä ja oman ikäsistään jäljessä. Lapsilla on paha olla mutta vain yksi kummi suostuu todistamaan ja vain jos voi tehdä sen nimettömästi.
En ole lasten kummi, olen TODELLA huolissani oleva läheinen. Missä voimme kummin kanssa ilmoittaa nimettömästi useamman lapsen ahdingosta!!!!!?
APUA
MINNA12345
0
71
Luetuimmat keskustelut
- 1791692
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109893En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo96653Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520