pojat kuinka usein runkaatte ja miten ootteko jääny kiinni

rohkeesti vaan kerto

ja miten missä ja milloin
ja oletteko jääneet kiinni
ja jos olette mitä tapahtu

ite joka päivä ja siitä on tullut ongelma
isä kerran keskellä yötä tuli keskellä yötä kattoo olinko nukkumassa
ja kun runkasin siinä isä vaan katto silmät pyöriänä ja sano (meeppäs nukkumaan)
joskus runkkaan päivisin joskus öisin sillon kun on sella nen fiilis ja oon yksin
ja siitä tosiaakin on tullu ongelma pitäs varmaan vähentää
voisko joku auttaa keinoja miten vähentää vai onko ihan normaalia et runkkaa näin paljon

ite runkaan ihan normaalisti jos oon penkillä
mut jos oon sängyssä niin niin laitan sormen esinahan väliin ja liikutan sormii sillain jännästi

8

1889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petunville

      Lopeta heti. Voit sokeutua. B-D

    • Runkkupussi

      All the time, kertaakaa jääny kii, mut älä runkkaile liikaa tai kuluu muna loppuun eikä runkkaaminen onnistukkaa xD

    • panemisest kii

      No mää en oo jääny kii siit vaa ku panin tyttöystävän kaa vessas varmaa kuulu aika moine ähinä ku tyttis oli sillee ahha hahhaaahh

      • Toi ei oo runkkamista.


    • juu u

      2-3 kertaa viikossa joskus harvemmin joskus useammin riippuu asioista
      en ole

    • Pikku_Pippeli

      Runkaat ihan ok ei liian paljon koita runkkaa päiväällä sägyssä makaan sängyssä pippeli jossain housuissa ja tuu housuihin ja vaiha ne sit se on mukavaa

    • Aamulla kun herään. Sen jälkeen kun ovi kolahtaa ja jään yksin.
      Kerran käsi kramppasi ja jäin kiinni. Pienellä odottelulla se helpotti.

    • aegsegsdfgdf

      tarpeeksi usein eli 2-3 kertaa kuukaudessa. Kerran runkkasin väärin ja silloin jäin kiinni; avaienreikä oli liian ahdas kolo. Onneksi tuli lukkoseppä asuun ja pääsin pälkähästä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1429
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      324
      1032
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      38
      722
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      156
      710
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      43
      652
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe