olen kuitenkin alalle pyrkiä.
vartio opiskelu on loppu suoralla ja jännittää tuleva koitos. suoraan kysymys. voinko katsella mihinkään kun olen kävely vartiana kierroksella jonkun luona. jos näen salaisuuden niin olen rikkonut salassa pito oikeutta. mikä on tulkinta.
suuras
liike salaisuus vaiko salassa pito kyky
8
1858
Vastaukset
- Tulkitsija
Tulkintani mukaan sinusta ei ole haittaa salassa pidettäville asioille ennen kuin opit kirjoittamaan.
- ???
O pette le ensin kirjoit ta maan.
- Lukenut ja kyllästynyt
ei kannata lähteä mukaan, sen vitsi on ikivanha.
- suuras
Lukenut ja kyllästynyt kirjoitti:
ei kannata lähteä mukaan, sen vitsi on ikivanha.
olen kuitenkin alalle pyrkiä.
alalla velloo. ihmis kunnan ja yhteis kunnan väestö voi pahasti. vartio ala on entistä enemmän koetuksella ja meidän täytyy pitää yhtä. toivon kirjoittamis pakkoa tälle sivulle. sähkö postien tulee olla julkis tietoa. tiedän oikeuteni tässä ja kierroksella. en voi koko ajan vain lukea lakia on tehtävä työtä kun se alkaa. mol sivulla on muuten paikka auki.
suuras
- vartija
Todellakin, kannattaa opetella kirjoittamaan ensin edes oma ammattinimikeesi oikein. Eli VARTIJANA ollessasi et saa luovuttaa salassapidettäviä tietoja ulkopuolisille. Kantsii lukea vielä tuo uusi laki yksityisistä turvallisuuspalveluista.
- aada
hohhoh, tyhmä provo.
- suuras
olen kuitenkin alale pyrkiä.
usein kuulen väitteitä oikein kirjoituksesta, väkisinkin alan muistella valta kunnallisia suur testejä. En kaipaa äidin kielen valistamista vaan silkkaa turvallisuus yrittämistä.
nyt ymmärrän palvelu miehen pää tavoitteen! se on osoite lähtöinen kierosa palvelu eli kuitataan asia poistuessa. raha virtaa.
suuras - Ääni katsomosta
suuras kirjoitti:
olen kuitenkin alale pyrkiä.
usein kuulen väitteitä oikein kirjoituksesta, väkisinkin alan muistella valta kunnallisia suur testejä. En kaipaa äidin kielen valistamista vaan silkkaa turvallisuus yrittämistä.
nyt ymmärrän palvelu miehen pää tavoitteen! se on osoite lähtöinen kierosa palvelu eli kuitataan asia poistuessa. raha virtaa.
suurastee sinäkin niin !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708