O: Myydään Forever Töölö -kuntosalikortti (myös muut forever salit)

AnitaV

Myydään muuton vuoksi tarpeettomaksi jäänyt kuntosalikortti Forever Töölö kuntosalille. (myös kortin siirto toiselle forever salille mahdollista).

http://www.kuntosalitoolo.fi/

Kortti on voimassa helmikuuhun -15 ja oikeuttaa osallistumisen ryhmäliikuntaan sekä kuntosalin puolelle. Vastaava sopimus uutena maksaa n. 70e/kk.

Kuntosali on mukava, siisti sekä hyvällä maulla sisutettu. Ryhmä liikunta tunnit ovat asiantuntevia sekä monipuolisia ja salilta löytyy myös oma uima-allas joka on vapaassa käytössä. Kuntosalin puolelta löytyy kaikki tarvittava treenaukseen. Arkipäivisin klo 16-17 on salilla eniten kävijöitä, ja joihinkin laitteisiin saattaa joutua odotella minuutin, mutta muuten salilla ei kovin ruuhkaisaa ole. Lisäksi tunneille mahtuu yleensä hyvin. Olen itse viihtynyt salilla loistavasti ja mielellään jatkaisin täällää käymistä, mutta etäisyys on nykyään liian suuri.

Voin myös vuokrata korttia lyhyemmiksi ajoiksi esim. parin kuukauden jaksoiksi. Ota yhteyttä niin sovitaan!
Hinta: 55e/kk
Yhteystiedot: [email protected]

0

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
        Ikävä
        50
        4154
      2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
        Ikävä
        35
        1959
      3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
        Maailman menoa
        153
        1346
      4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
        Ikävä
        154
        1232
      5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
        Kotimaiset julkkisjuorut
        42
        1024
      6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
        Ikävä
        192
        992
      7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
        Maailman menoa
        229
        976
      8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
        Ikävä
        80
        947
      9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
        Ikävä
        55
        820
      10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
        Maailman menoa
        122
        815
      Aihe