Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

äiti rakastui aupair- tyttöön.

juuesg

http://www.theguardian.com/lifeandstyle/2014/jun/28/divorced-husband-married-au-pair-michele-macfarlane?CMP=fb_gu&commentpage=1


En nyt takerru ja analysoi sen kummemin koko au-pairiin rakastumista. Ihmettelen vain sitä miksi nainen haluaa kovasti korostaa olleensa lesbo( Gay), eikä myönnä biseksuaalisuuttaan. Tietysti on mahdollista se, että ihminen ei tiedosta omaa seksuaalisuuttaan. Epäilen kuitenkin, että varsinkin myöhemmällä iällä samaan sukupuoleen rakastuvilla voi olla taipumusta vähätellä ja mitätöidä aiempia heterosuhteitaan. Tämä voi johtua siit syystä, että ympäristö yleensä suhtautuu epäluuloisemmin ja ihmettelevämmin myöhäisiin kaapista ulostulemisiin. Joten sen takia nämä myöhäisheränneet haluvat, kärjistetysti, olla lesbompia kuin lesbot itse. ko. artikkelin nainen myöntää rakastuneensa mieheen, mutta siitä huolimatta hän toteaa itsensä biseksuaaliksi,?

2

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mävaan

      Mulle kävi niin, että vasta yli nelikymppisenä rakastuin naiseen, yhtä päätä pahkaa kuin tuon jutun nainen. Silloin kun oli aikas sekaisin tapahtuneesta ja ihmetteli (välillä vieläkin ihmettelee) että miten näin voi tapahtua, tuntui jonkin aikaa siltä, että entinen elämä oli valheellista, että olen aina ollutkin lesbo, en ole sitä vain tajunnut. Noin vuosi tapahtuneesta alkoi tuntua siltä, että olen biseksuaali, olen aina ollutkin, koska olen kiinnostunut miehistä aiemmmin. En tosin miessukupuolesta sinällään, vaan joistakin persoonista. Nyt olen kiinnostunut naisista sukupuolena, siinä on selvä ero, jota en oikein osaa selittää.

      Mutta ainakin minulla siis tuo lesbouden korostaminen johtui vaan siitä, että siltä minusta oikeasti tuntui, en yrittänyt esittää kenellekään muulle mitään. En halunnut olla lesbo ympäristön epäluulosuuden ja ihmettelyn takia.

    • apttt

      Kömmähdys... siis toteaa itsensä lesboksi/gayksi.. (tuossa lopussa, ei siis biseksuaaliksi)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2338
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1738
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1547
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1475
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1439
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      75
      1258
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe