VOIvitun Tokmanni

Kysyvvaan?

niin paljo paskaa tulee vanhojen toimijoitten niskaan ton rihkamakaupan saapumisen myötä.
Oliko sen arvoista,aika näyttää.
Liikekiinteistöin hinnat joko romahtaa kokonas tai sit jää ammottaan tyhjilleen.
Oliko sen arvoista?
Ei tartte vastata et on vapaa kilpailu mut kannattaako puhkasta toiselta silmä et näkis itte paremmin.

10

2381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikkola rules

Nam

• kikikikiik

Voi kamalaa kun joku viitsii investoida Harjavaltaan! Ihan hirveetä!

• harja1

Mikä vika Tokmannissa? Hyvä sekatavarakauppa, saa työkaluja, kuulokkeita, meikkejä ja vaatteita mitä ei muista Harjavallan liikkeistä välttämättä saa.
      Jos ei olisi Tokmannia Harjavallassa, niin pitäisi käydä Porissa tai Kokemäellä. Eikä se Tokkari niitä muita liikkeitä haittaa. Asioin kyllä edelleen pikkuputiikeissa, mikäli niistä saa jotain mitä ei marketeista saa.

• kunnon liike

Kylä Tokmanni on ihan ehroton, kaikkea sieltä löytyy ja halvemmalla...

• adagggaaa

Taitaa halpahallin tai mikäö lie fanit olla liikkeellä vikisemässä.

• Tyynetär

Kokemäen Tokmannilla on paljon parempi valikoima ja sieltä löytää myyjänkin jos on kysyttävää.
        Harjavallassa ei näe kuin kassan,missä ne muut luuraavat?Tarjoustavarat siellä ja täällä tai ei missään.Sunnuntaina jo klo 15 aletaan repimään tarjouslappuja pois,vaikka putiikki on vielä monta tuntia auki.- Asun Harjavallassa mutta joudun käymään usein Kokemäellä.Poikkean joka kerta Tokmannilla,palvelu pelittää hienosti ja myyjiä löytyy.Harjavallassa jos vahingossa löytää myyjän ja kysyy jotain tuotetta näytettään kädellä jossain tuolla.Rakennettiin hieno liike mutta liian vähän ja vääränlaisia ihmisiä töissä.- En diggaa!

• plusssaa

Hyvä juttu. Terve tulloo tokmanni.

• Urpo

No siellä on niitä harjavaltalaisii töissä siksi niin huono palvelu mut pitäs se teille kelvat.

• GGK

Kysyvvaan? Mitkä liiketilat Tokman on saanut lopettamaan toiminnan ? Siwakin lopetti ennen kuin oli tietoa tulevasta. Kirppis Keisarina tuli jälkeen .Vaihtoi ainoastaan liiketilaa.Pub Liippari on taas anniskelupaikka jota ei ole Tokmannilla. Ja mitä paskan myyntiin tulee? Olet käynyt ostoksilla ainakin yhden kerran kun voit arvostella myyjiä/Tuotteita.. Olet ilmeisesti ostanut lelu osastolta leikki aivot ja luullut niitä oikeaksi jotka voisit kotona vaihtaa omaan päähän. Kyllä ne lelu aivot sopii sulle.. Ole huoleti.

• TotuusOnPuhuva

Säästöhalli on köyhä paikka verrattuna Tokmanniin. Sekä hyvällä paikalla. Liikekeskus on kuoleva mesta taas ihan muista syistä. Suurin osa siinä enää nykyisin parturi-kampaamo liikkeitä. Hyvä kun nyt edes R-Kioski/Posti, kukkakauppa, kirjakauppa, kirpputori ja baari on siellä.

Olisi uudistettavaa mut kun yksityiset omistaa sen koko alueen. Bisnes is bisnes.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      142
      2653
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      360
      1977
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1707
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      32
      1566
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1360
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      918
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe