Nyt on kyllä joku vika tässä dc :sassa kun ei enään active oikein toimi.Ennen toimi aivan loistavasti mutta nyt kun on SP2 ja porttina 1411 tai 1412 niin ei oikein saa kunnolla haettua tiedostolistaa ja haut ei tule kaikilta käyttäjiltä.HAkuja kyllä tulee mutta vähän ja tiedostolistat tulevat joiltakin käyttäjiltä ja ennen tuli kaikilta.Mistä se voi johtua portti on vaihdettu ja SP2 asennettu ja toisella koneella tulee ihan hyvin kaikki vaikka on passive.tässä ei löydy mitään passivella.
Porttia ei voi vaihtaa koska se on varattukolmannelle koneelle.XP:n palomuuri pitäisi olla pois päältä.Joten en tiedä mistä johtuu,jos joku tietää niin apua tarvitaan!
mitäs kun ei oikein toimi tää dc++ active tila
4
456
Vastaukset
- äktive
Mulla toimii active ja ip tai port kohdat on tyhjinä.
- todella ihmeellistä
Minä en taas saa activena toimiin millään.
- .....
jaa-a... itsellä sp2:n asennus ei aiheuttanut mitään ongelmia dc kanssa, vaikkei asetuksissa ole ip:tä tai porttia niin toimii activena ja lisäksi nyt on windowsin palomuuri päällä...
kokeile asentaa se dc uusiksi, ja kokeile vikka jotain muuta kuin oletusportteja sillä jotkut isp:t blockkaavat/rajoittavat liikennettä p2p-ohjelmien käyttämissä oletusporteissa- .....
en sitten lukenut loppuun asti kysymystäsi, joten unohda mitä sanoin... muistaakseni olen lukenut vastaavista ongelmista www.afterdawn.fi keskustelupalstalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719467- 756452
- 286106
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni965910Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435759Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h995644- 625073
- 434757
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on574106- 493735