Koska teologisen tulokset tulee?

teologiko?

Kävin Helsingin pääsykokeissa, sain sieltä lapun, jossa kerrottiin, että tulokset tulevat viimeistään 10.7.2014. Onko mitään toivoa, että tulisivat aikaisemmin? Onko aikaisempina vuosina tulokset tulleet ilmoitettua aikaisemmin? Jännittää...

9

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen teologi?

Kuulema muutamana viime vuotena tulokset on tulleet paria päivää ilmoitettua aikaisemmin. En tiedä, koskeeko tätä vuotta.

Samoin jännittää. :')

• 5+2

Viime vuonna viikkoa aikaisemmin tuli ainakin hyväksytyt tulokset.

• -StellaNella-

Tälläkin jännittää........

Eli 5 2 vastauksen perusteella, jos historia toistaisi itseään ylihuomenna.

• -StellaNella-

Mitä teillä on oma kutina.Pääsettekö sisään.

Itsellä,että siinä ja siinä. Jos alin pistemäärä on sama kuin viime vuonna.

Minkä kuvan valisitte 3. tehtävässä? Minä valitsin 3. kuvan.

• Norppaaa

Kirjoitin vastauspapereitten allekirjoitukset lyijykynällä... Koetta palauttaessa huomasin että osa oli kirjoittanut ne kuulakärkikynällä ja kysyin että haittaako että allekirjotukset on lyijykynällä. Valvojat vastasivat että ei haittaa. Nyt oon käyny pohtimaan että voikohan tosta tulla miinupisteitä tai vastaavaa?? :s

• -StellaNella-
        Norppaaa kirjoitti:

Kirjoitin vastauspapereitten allekirjoitukset lyijykynällä... Koetta palauttaessa huomasin että osa oli kirjoittanut ne kuulakärkikynällä ja kysyin että haittaako että allekirjotukset on lyijykynällä. Valvojat vastasivat että ei haittaa. Nyt oon käyny pohtimaan että voikohan tosta tulla miinupisteitä tai vastaavaa?? :s

Jos valvojat ovat sinulle noin sanoneet kysyttäessä, niin sittenhän asian pitäisi olla ok. Tuskin tyylipisteisiin vaikuttaa. Mutta sitähän painotettiin, että allekirjoituksen pitää olla kuulakärkikynällä tehty. MIetin lähinnä "juridista-näkökulmaa". Näin ajatteleln, itse, että kuulakärkikynällä pitää allekirjoittaa siksi, että voidaan kiistattomasti todistaa, kuka on allekirjoituksen tehnyt.

Mutta sinua en huolisi asiaa. Jännätään porukalla huomistaa. Toistaako historia itseään ja ovatko tulkoset huomenna tiedossa.

• moi kaikille!

ja onnéa hakijoille!.. itse vastasin siihen ehtoolliskuvaan.. epäilen ettei koko aineisto-osio mennyt putkeen mutta muut osiot oli ihan ok. Toivottavasti 12-13 pistettä riittäisi niin uskon että on mahkuja. itse olen siis 41-vuotias joten lähtöpisteitä ei tule.

• -StellaNella-
        miika.k kirjoitti:

moi kaikille!

ja onnéa hakijoille!.. itse vastasin siihen ehtoolliskuvaan.. epäilen ettei koko aineisto-osio mennyt putkeen mutta muut osiot oli ihan ok. Toivottavasti 12-13 pistettä riittäisi niin uskon että on mahkuja. itse olen siis 41-vuotias joten lähtöpisteitä ei tule.

Miten kävimiika.k? Olen 46-vuotias nainen ja jäin kahden pisteen päähän opiskelupaikasta. Sain tuohon 12-13 pisteen väliin.

• teologiko?

Pääsin! :)

Ohut kuori kyllä säikäytti ensin pahanpäiväisesti...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      112
      7207
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      36
      4242
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      38
      3718
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      400
      1970
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1457
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      35
      1448
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      63
      1398
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      177
      1090
    9. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      12
      1088
    10. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      1020
    Aihe