Kävin Helsingin pääsykokeissa, sain sieltä lapun, jossa kerrottiin, että tulokset tulevat viimeistään 10.7.2014. Onko mitään toivoa, että tulisivat aikaisemmin? Onko aikaisempina vuosina tulokset tulleet ilmoitettua aikaisemmin? Jännittää...
Koska teologisen tulokset tulee?
9
247
Vastaukset
- toinen teologi?
Kuulema muutamana viime vuotena tulokset on tulleet paria päivää ilmoitettua aikaisemmin. En tiedä, koskeeko tätä vuotta.
Samoin jännittää. :') - 5+2
Viime vuonna viikkoa aikaisemmin tuli ainakin hyväksytyt tulokset.
- -StellaNella-
Tälläkin jännittää........
Eli 5 2 vastauksen perusteella, jos historia toistaisi itseään ylihuomenna. - -StellaNella-
Mitä teillä on oma kutina.Pääsettekö sisään.
Itsellä,että siinä ja siinä. Jos alin pistemäärä on sama kuin viime vuonna.
Minkä kuvan valisitte 3. tehtävässä? Minä valitsin 3. kuvan.- Norppaaa
Kirjoitin vastauspapereitten allekirjoitukset lyijykynällä... Koetta palauttaessa huomasin että osa oli kirjoittanut ne kuulakärkikynällä ja kysyin että haittaako että allekirjotukset on lyijykynällä. Valvojat vastasivat että ei haittaa. Nyt oon käyny pohtimaan että voikohan tosta tulla miinupisteitä tai vastaavaa?? :s
- -StellaNella-
Norppaaa kirjoitti:
Kirjoitin vastauspapereitten allekirjoitukset lyijykynällä... Koetta palauttaessa huomasin että osa oli kirjoittanut ne kuulakärkikynällä ja kysyin että haittaako että allekirjotukset on lyijykynällä. Valvojat vastasivat että ei haittaa. Nyt oon käyny pohtimaan että voikohan tosta tulla miinupisteitä tai vastaavaa?? :s
Jos valvojat ovat sinulle noin sanoneet kysyttäessä, niin sittenhän asian pitäisi olla ok. Tuskin tyylipisteisiin vaikuttaa. Mutta sitähän painotettiin, että allekirjoituksen pitää olla kuulakärkikynällä tehty. MIetin lähinnä "juridista-näkökulmaa". Näin ajatteleln, itse, että kuulakärkikynällä pitää allekirjoittaa siksi, että voidaan kiistattomasti todistaa, kuka on allekirjoituksen tehnyt.
Mutta sinua en huolisi asiaa. Jännätään porukalla huomistaa. Toistaako historia itseään ja ovatko tulkoset huomenna tiedossa. moi kaikille!
ja onnéa hakijoille!.. itse vastasin siihen ehtoolliskuvaan.. epäilen ettei koko aineisto-osio mennyt putkeen mutta muut osiot oli ihan ok. Toivottavasti 12-13 pistettä riittäisi niin uskon että on mahkuja. itse olen siis 41-vuotias joten lähtöpisteitä ei tule.- -StellaNella-
miika.k kirjoitti:
moi kaikille!
ja onnéa hakijoille!.. itse vastasin siihen ehtoolliskuvaan.. epäilen ettei koko aineisto-osio mennyt putkeen mutta muut osiot oli ihan ok. Toivottavasti 12-13 pistettä riittäisi niin uskon että on mahkuja. itse olen siis 41-vuotias joten lähtöpisteitä ei tule.Miten kävimiika.k? Olen 46-vuotias nainen ja jäin kahden pisteen päähän opiskelupaikasta. Sain tuohon 12-13 pisteen väliin.
- teologiko?
Pääsin! :)
Ohut kuori kyllä säikäytti ensin pahanpäiväisesti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262798Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292322- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542199Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211812Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891672Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981607- 3031509
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131429- 1331428