Hei! Suhtaudun aika skeptisesti tähän sivustoon ja myös näihin asioihin. Nyt on kuitenkin niin, että elämässä sattuu outoja asioita, joten eipä tänne postaamisesta varmaan haittakaan ole.
Olen siis koko elämäni nähnyt välähdyksiä tulevista hetkistä. Nyt olen kuitenkin alkanut saada niitä enemmän ja niitä tulee myös menneestä. Eli kun menen johonkin paikkaan, saan välähdyksen siitä, mitä siellä tapahtuu myöhemmin tai on tapahtunut aiemmin.
Osaako joku siis auttaa, olenko sekoamassa, vai onko minulle tapahtumassa jotain?
Apua epäuskoiselle
2
99
Vastaukset
- Toinen kanava
Hulluksi tulemista sinun ei varmastikkaan tarvitse pelätä tältä osin, kun et tukeudu näkyihisi tai kuvittele liikaa niistä.
Ihminen on vähän kuin kanava joskus, tiettyinä elämänvaiheina (näyt ei siis ole välttämättä pysyvä asia elämässäsi), se vaatii tietynlaista "henkistä" puhdistumista, eli et ehkä ole niin herkkä suuttumaan/murehtimaan/vaipumaan epätoivoon ja osaat nyt käsitellä tunteitasi asiallisemmin ja nopeammin. Näyt menneisyydestä ja/tai tulevasta ovat kumminkin suhteellisen normaaleja, eikä niistä kannata ajatella paljon mitään, ellei ne oikeasti mm. varoita jostakin tai tunnet halua yrittää nähdä jonkin ihmisen tai esineen menneisyyttä/tulevaa. Ne on vaan osa elämää loppujen lopuksi, itse vaan päättää miten niihin suhtaudut. Hei
sinun kannattasi kirjoittaa ylös kokemuksiasi, laita päivämäärä perään. voit sitten jälkeenpäin katsoa miten ne toteutuivat, tai mitä tapahtui.
sitä kautta saat ehkä parhaiten itsestäsi kiinni ja huomaat voiko mihin ja kuinka luottaa.
kuinka osaat päätellä mikä on ollut ja mikä tulee olemaan? kun on tarpeeksi herkkä, tai herkällä mielellä, kuka tahansa pystyy kokemaan näitä deja-vu (anteeksi huono ranskani) tilanteita. kävin joskus sellaisilla kursseilla ja siellä tapahtui uskomattomia asioita, aivan tavallisille ihmisille jotka eivät olleet koskaan olleet näiden asioiden kanssa tekemisissä.
kirjoitit myös tuonne toiselle palstalle, joten uskon sinun saavan paljon vastauksia.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest966752Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4624846Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1272710Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1412403Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t62163Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m341166En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su721103Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531030- 1031003
- 75894