Hei! Suhtaudun aika skeptisesti tähän sivustoon ja myös näihin asioihin. Nyt on kuitenkin niin, että elämässä sattuu outoja asioita, joten eipä tänne postaamisesta varmaan haittakaan ole.
Olen siis koko elämäni nähnyt välähdyksiä tulevista hetkistä. Nyt olen kuitenkin alkanut saada niitä enemmän ja niitä tulee myös menneestä. Eli kun menen johonkin paikkaan, saan välähdyksen siitä, mitä siellä tapahtuu myöhemmin tai on tapahtunut aiemmin.
Osaako joku siis auttaa, olenko sekoamassa, vai onko minulle tapahtumassa jotain?
Apua epäuskoiselle
2
91
Vastaukset
- Toinen kanava
Hulluksi tulemista sinun ei varmastikkaan tarvitse pelätä tältä osin, kun et tukeudu näkyihisi tai kuvittele liikaa niistä.
Ihminen on vähän kuin kanava joskus, tiettyinä elämänvaiheina (näyt ei siis ole välttämättä pysyvä asia elämässäsi), se vaatii tietynlaista "henkistä" puhdistumista, eli et ehkä ole niin herkkä suuttumaan/murehtimaan/vaipumaan epätoivoon ja osaat nyt käsitellä tunteitasi asiallisemmin ja nopeammin. Näyt menneisyydestä ja/tai tulevasta ovat kumminkin suhteellisen normaaleja, eikä niistä kannata ajatella paljon mitään, ellei ne oikeasti mm. varoita jostakin tai tunnet halua yrittää nähdä jonkin ihmisen tai esineen menneisyyttä/tulevaa. Ne on vaan osa elämää loppujen lopuksi, itse vaan päättää miten niihin suhtaudut. Hei
sinun kannattasi kirjoittaa ylös kokemuksiasi, laita päivämäärä perään. voit sitten jälkeenpäin katsoa miten ne toteutuivat, tai mitä tapahtui.
sitä kautta saat ehkä parhaiten itsestäsi kiinni ja huomaat voiko mihin ja kuinka luottaa.
kuinka osaat päätellä mikä on ollut ja mikä tulee olemaan? kun on tarpeeksi herkkä, tai herkällä mielellä, kuka tahansa pystyy kokemaan näitä deja-vu (anteeksi huono ranskani) tilanteita. kävin joskus sellaisilla kursseilla ja siellä tapahtui uskomattomia asioita, aivan tavallisille ihmisille jotka eivät olleet koskaan olleet näiden asioiden kanssa tekemisissä.
kirjoitit myös tuonne toiselle palstalle, joten uskon sinun saavan paljon vastauksia.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211283
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘591059Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601034- 511007
- 36942
- 33814