Hei! Suhtaudun aika skeptisesti tähän sivustoon ja myös näihin asioihin. Nyt on kuitenkin niin, että elämässä sattuu outoja asioita, joten eipä tänne postaamisesta varmaan haittakaan ole.
Olen siis koko elämäni nähnyt välähdyksiä tulevista hetkistä. Nyt olen kuitenkin alkanut saada niitä enemmän ja niitä tulee myös menneestä. Eli kun menen johonkin paikkaan, saan välähdyksen siitä, mitä siellä tapahtuu myöhemmin tai on tapahtunut aiemmin.
Osaako joku siis auttaa, olenko sekoamassa, vai onko minulle tapahtumassa jotain?
Apua epäuskoiselle
2
82
Vastaukset
- Toinen kanava
Hulluksi tulemista sinun ei varmastikkaan tarvitse pelätä tältä osin, kun et tukeudu näkyihisi tai kuvittele liikaa niistä.
Ihminen on vähän kuin kanava joskus, tiettyinä elämänvaiheina (näyt ei siis ole välttämättä pysyvä asia elämässäsi), se vaatii tietynlaista "henkistä" puhdistumista, eli et ehkä ole niin herkkä suuttumaan/murehtimaan/vaipumaan epätoivoon ja osaat nyt käsitellä tunteitasi asiallisemmin ja nopeammin. Näyt menneisyydestä ja/tai tulevasta ovat kumminkin suhteellisen normaaleja, eikä niistä kannata ajatella paljon mitään, ellei ne oikeasti mm. varoita jostakin tai tunnet halua yrittää nähdä jonkin ihmisen tai esineen menneisyyttä/tulevaa. Ne on vaan osa elämää loppujen lopuksi, itse vaan päättää miten niihin suhtaudut. Hei
sinun kannattasi kirjoittaa ylös kokemuksiasi, laita päivämäärä perään. voit sitten jälkeenpäin katsoa miten ne toteutuivat, tai mitä tapahtui.
sitä kautta saat ehkä parhaiten itsestäsi kiinni ja huomaat voiko mihin ja kuinka luottaa.
kuinka osaat päätellä mikä on ollut ja mikä tulee olemaan? kun on tarpeeksi herkkä, tai herkällä mielellä, kuka tahansa pystyy kokemaan näitä deja-vu (anteeksi huono ranskani) tilanteita. kävin joskus sellaisilla kursseilla ja siellä tapahtui uskomattomia asioita, aivan tavallisille ihmisille jotka eivät olleet koskaan olleet näiden asioiden kanssa tekemisissä.
kirjoitit myös tuonne toiselle palstalle, joten uskon sinun saavan paljon vastauksia.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1432956- 502442
- 1072401
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382101Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2361633- 991632
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4231509Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141482Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81469R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201269