Melperi1, pyydän anteeksi tyhmyytäni

kontsaapeli

Palasin taas ihmisten ilmoille ja pääsin lukemaan kirjoituksia. Kauhistuin, kun näin reaktiot ja erityisesti, miten sinua Melperi1 ihan tyhmyyttäni ja varomattomuuttani loukkasin.
Syy on, että katselin tuota ketjua "Onko nimimerkki Melperi jne..." Se oli niin täynnä törkyä joka suunnasta, että yritin tyhmää näsäviisautta ja sarkasmia nimimerkille, jota ei ole olemassa.
En osannut aavistaa, että sinä minulle tuntematon henkilö otit sen itseesi kohdistuvana.
Olen selannut nyt sinua koskevia juttuja ja kyllähän sinä aika ryöpytystä olet ihan suottakin saanut. Mutta se ei kyllä minun sinulle tuottamaa selitä tai vähennä.

Siksi minä haluan tässä esittää VILPITTÖMÄN ANTEEKSIPYYNTÖNI julkisesti Melperi1:lle.
Pyydän sitä kristityn armollisuutta, jota kirjoitustesi perusteella luulen sinulla olevan. Minä erehdyin.

63

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivusta kysyn
    • heheh :D

Aika hyvä trollaus avaajalta :D

• xyz 123

Joskus on mahdollista että ihminen on niin sairas että pyytää anteeksi itseltään. Tuossa tapauksessa se voisi hyvinkin olla mahdollista. En ole törmännyt tällä foorumilla kertaakaan aikaisemmin siihen, että joku muukin pitäisi häntä "kristittynä uskovana", jonka epäkohdan tarkkaavainen lukija voisi edellä olevasta avauksesta ehkä todeta.

Kaiketi kaikki muu on mahdollista ja trollattavissa, mutta epäkristillisenä ei itseään voi pitää edes trollin kaapussa :P

• lisään vielä ;)

"'Palasin taas ihmisten ilmoille""

Tuollahan tarkoitetaan, tai "halutaan tarkoittavan" että tulit Suviseuroilta?

Sinulla ja melperillä on muuten molemmilla erittäin hyvä äidinkielen taito ja myös kirjallinen oppi, jos asian voi noin ilmaista.

Näytelmä voisi jatkua aamulla siten, että Melperi1 herää ja "antaa anteeksi" ;)

• ~selvännäkijä~

Avauksessahan viitataan ("pyydetään anteeksi") tähän kommenttiin:

kontsaapeli

25.6.2014
        .
        Varma tieto, että myös tuomion saanut pedofiili. Parantumaton sellainen, kuten siihen tautiin kuuluu.
        Olis edes elukoihinsekaantuja, mutta kun ei semmonen vaan lastenraiskaaja, namusetä katalimmasta päästä.

• ~selvännäkijä~
        ~selvännäkijä~ kirjoitti:

Avauksessahan viitataan ("pyydetään anteeksi") tähän kommenttiin:

kontsaapeli

25.6.2014
        .
        Varma tieto, että myös tuomion saanut pedofiili. Parantumaton sellainen, kuten siihen tautiin kuuluu.
        Olis edes elukoihinsekaantuja, mutta kun ei semmonen vaan lastenraiskaaja, namusetä katalimmasta päästä.

Jokaisella on oikeus mielipiteeseen, myös minulla.

Minun mielipide on se, että anteeksipyytäjä on sama henkilö, joka on kirjoittanut myös tuon aiemman "törkykommentin". Myös se on minun henkilökohtainen mielipide, että molempien kirjoitusten takana on melperi itse. Tämä ei missään tapauksessa ole varma tieto, vaan varma kuva kristallipallostani!!!!

Kristallipalloni kertoo myös sen, että tilanne syntyi vahingossa ja tragedia siitä kehittyi vasta n. 1 vrk alkuperäisen tekstin kirjoittamisen jälkeen.

Ei muuta!

• uudessa valossa lukien
        ~selvännäkijä~ kirjoitti:

Jokaisella on oikeus mielipiteeseen, myös minulla.

Minun mielipide on se, että anteeksipyytäjä on sama henkilö, joka on kirjoittanut myös tuon aiemman "törkykommentin". Myös se on minun henkilökohtainen mielipide, että molempien kirjoitusten takana on melperi itse. Tämä ei missään tapauksessa ole varma tieto, vaan varma kuva kristallipallostani!!!!

Kristallipalloni kertoo myös sen, että tilanne syntyi vahingossa ja tragedia siitä kehittyi vasta n. 1 vrk alkuperäisen tekstin kirjoittamisen jälkeen.

Ei muuta!

Nyt lähti POLIISILLE!

Melperi1

26.6.2014 16:25
        .

Tässä ensin kommentti, joka viittaa minuun:

"kontsaapeli 25.6.2014 23:38

Olis edes elukoihinsekaantuja, mutta kun ei semmonen vaan lastenraiskaaja, namusetä katalimmasta päästä."

Sitten minun vastine kyseiseen kommenttiin:

"Melperi1 26.6.2014 16:20

Poliisi selvittää sinun nimimerkki "kontsaapeli" henkilöllisyyden. Katsotaan sitten jatko - korvaukset kunnianloukkauksesta, rikosoikeudellinen rangaistus yms.

Paljon siedän vl-VALHEITA itsestäni, mutta jossain tulee vastaan minunkin sietokyvyn raja.

Perästä kuuluu."

• *askat housussa ;)
        uudessa valossa lukien kirjoitti:

Nyt lähti POLIISILLE!

Melperi1

26.6.2014 16:25
        .

Tässä ensin kommentti, joka viittaa minuun:

"kontsaapeli 25.6.2014 23:38

Olis edes elukoihinsekaantuja, mutta kun ei semmonen vaan lastenraiskaaja, namusetä katalimmasta päästä."

Sitten minun vastine kyseiseen kommenttiin:

"Melperi1 26.6.2014 16:20

Poliisi selvittää sinun nimimerkki "kontsaapeli" henkilöllisyyden. Katsotaan sitten jatko - korvaukset kunnianloukkauksesta, rikosoikeudellinen rangaistus yms.

Paljon siedän vl-VALHEITA itsestäni, mutta jossain tulee vastaan minunkin sietokyvyn raja.

Perästä kuuluu."

mellu ei enää taida tykätä kun näitä uudelleen nostetaan keskusteluun ja peukuttajaksikaaan hänestä ei enää taida olla ;)

• LUCIFERUS 666
        *askat housussa ;) kirjoitti:

mellu ei enää taida tykätä kun näitä uudelleen nostetaan keskusteluun ja peukuttajaksikaaan hänestä ei enää taida olla ;)

Admatakin oli vuosia väärässä, joskin ehkä tarkoituksellisesti, mutta kuitenkin lopussa hänkin oli "pakotettu" kertomaan totuuden - melperistä ;)

• hes2

Näittekö teki jeesuksen ko se tuli vastaa eilen hesas kadulla?

• kontsaapeli

Älkääs rienatko. Minä olen tosissani anteeksipyynnössäni.

• kontsaapeli kirjoitti:

En ollenkaan ihmettele että tempaannuit palstan ilmapiiriin mukaan kontsaapeli, olethan nähnyt miten törkeästi ja rikollisesti minua rienataan täällä.

• heh!
        Devoit kirjoitti:

En ollenkaan ihmettele että tempaannuit palstan ilmapiiriin mukaan kontsaapeli, olethan nähnyt miten törkeästi ja rikollisesti minua rienataan täällä.

Niinpä, hän koki että Melperiä (kristittyä uskovaa) rienataan niin, siis itseä :D Ja itseki lankesi siihen ... ;)

• synkkä yksinpuhuja
        kontsaapeli kirjoitti:

>>
        kontsaapeli

tänään 5:34 >>

aikaisinpa tänään heräsit ;O)

• tympii, tympii

Mitäpä, jos keskittyisit palstan aiheeseen?

• ,,,,,

Up

• hohhoijaaaaaaa

Miksi teet noin typeriä avauksia? , pysy palstan aiheessa itsellevastaaja!!

• Puhvelinen.

Väärinteot ja rikokset ovat aina sovitettava myös maallisen tuomioistuimen edessä, vaikka ne olisivatkin jo upotettu armonmereen tai anteeksipyydettyjä.

Näin me olemme tahtoneet ymmärtää ja opettaa.

• Anteeksipyyntö oli miehen teko. Mieti jatkossa vähän tarkemmin, mitä kirjoittelet palstalle.

PS. Tähän avaukseen vastanneiden vl-APINOIDEN kommentit voimme unohtaa.

• kontsaapeli

Hyvä ystäväni Melperi1. Taatusti mietin.
        Ja anteeksi vielä kerran.
        Ja kiitos.
        Kaikkea hyvää elämääsi.

• kontsaapeli kirjoitti:

Hyvä ystäväni Melperi1. Taatusti mietin.
        Ja anteeksi vielä kerran.
        Ja kiitos.
        Kaikkea hyvää elämääsi.

Uskon, että hyvä Isä Jumala käänsi tämänkin aluksi ikävän ja pahan asian hyväksi.

Raamattu kertoo Joosefista. Ensin lainaus korkeaan asemaan kohonneelta Joosefilta, jonka lainauksen voi suoraan kohdistaa SRK:n miehille ja vl-saarnamiehille sekä näiden opetukseen:

1.Moos. 50:19

" 19. Mutta Joosef vastasi heille: "Älkää peljätkö, olenko minä Jumalan sijassa?"

Ja sitten lainaus, jonka voi kohdistaa meidän jupakkaan:

"20. Te tosin hankitsitte minua vastaan pahaa, mutta Jumala on kääntänyt sen hyväksi"

Siunausta sinulle!

• Niilo välimuonio
        Melperi1 kirjoitti:

Uskon, että hyvä Isä Jumala käänsi tämänkin aluksi ikävän ja pahan asian hyväksi.

Raamattu kertoo Joosefista. Ensin lainaus korkeaan asemaan kohonneelta Joosefilta, jonka lainauksen voi suoraan kohdistaa SRK:n miehille ja vl-saarnamiehille sekä näiden opetukseen:

1.Moos. 50:19

" 19. Mutta Joosef vastasi heille: "Älkää peljätkö, olenko minä Jumalan sijassa?"

Ja sitten lainaus, jonka voi kohdistaa meidän jupakkaan:

"20. Te tosin hankitsitte minua vastaan pahaa, mutta Jumala on kääntänyt sen hyväksi"

Siunausta sinulle!

Nyt sinä annoit tuolle vl-rienaajalle (niinhän aiemmin vl:ksi väitit)anteeksi, tosin joku toinen vl-apina tuli sotkemaan kuvioit.

Teit ilmoituksen poliisille ja nyt "ootastellaan". Sen enempään sinä kuin multinikkisikään ei ole ottanut esille sitä pitäisikö ilmoitus perua, vai ootastellaanko edelleen? Tuskin helluntaifeaaseja tänne kopioimalla itsestään peruuntuu...

• hmmm...
        Niilo välimuonio kirjoitti:

Nyt sinä annoit tuolle vl-rienaajalle (niinhän aiemmin vl:ksi väitit)anteeksi, tosin joku toinen vl-apina tuli sotkemaan kuvioit.

Teit ilmoituksen poliisille ja nyt "ootastellaan". Sen enempään sinä kuin multinikkisikään ei ole ottanut esille sitä pitäisikö ilmoitus perua, vai ootastellaanko edelleen? Tuskin helluntaifeaaseja tänne kopioimalla itsestään peruuntuu...

Kieltämättä tuntuis, että juuri ja nimenomaan siitä olisi tässä ketjussa keskusteltu. Tuskin heille muuta keskusteluyhteyttä ehti vielä siunaantua, jossa käytännön asioistakin olisi sovittu.

ps. hellarihihhuli ;)

• sit asiaan

"kontsaapeli" ja melperi1 ovat sopineet riitansa,mutta onko se Taivaassa anteeksi
      annettu?

• Kyllä on.

• Melperi1 kirjoitti:

Kyllä on.

Nyt sitten odotellaan Melperin omaa anteeksipyyntöä.

• Ole hupsimatta!
        Devoit kirjoitti:

Ei sen ainakaan sulta tarvitse mitään anteeksi pyytää, ei tosin keltään muultakaan.

• Älä hän pitkästy
        Devoit kirjoitti:

Ei sen ainakaan sulta tarvitse mitään anteeksi pyytää, ei tosin keltään muultakaan.

• Älä hän pitkästy kirjoitti:

***Ei sen ainakaan sulta tarvitse mitään anteeksi pyytää, ei tosin keltään muultakaan.
        **

Sehän osoittaisikin että ihmisellä on omatunto.

• Uskonveli...
        Devoit kirjoitti:

***Ei sen ainakaan sulta tarvitse mitään anteeksi pyytää, ei tosin keltään muultakaan.
        **

Sehän osoittaisikin että ihmisellä on omatunto.

Sullahan lienee taas puhdas omatunto. Etkös sinä käynyt lestojen suviseuroissa uskoasi vahvistanassa, lienetkö vilkutellut?

• itsekin hellari

>>kontsaapeli" ja melperi1 ovat sopineet riitansa,mutta onko se Taivaassa anteeksi
        annettu?>>

Ei tuo mikään riita ollut, vaan kunnianloukkaus josta tehtiin poliisille ilmoitus.
        Mikä kiire sulle tuli ilmoittaa tähän väliin tuollainen yksityiskohta, älä vaihda asianaihetta :P

• Kerro se meille!
        Melperi1 kirjoitti:

Kyllä on.

Kyllä on.
        >>>>

Miksi vastasit itsellesi?

• Poliisille menikökään ;)

Selvänäkijä on valitettavan oikeassa, senhän todisti omalla tavallaan myös Melperin reagointi.

• psykologinen silmä

Siltäpä näyttää. Tilannehan kulminoitui siinä kohti kun joku (arvaan kyllä kuka) kommentoi että hän on pahempi kuin narsisti, psykopaatti. Tuohon sitten,"konstaapeli" pisti paremmaksi. Tyypillinen yliampuva töksäytys ihmiseltä joka ei usko olevansa sellainen miksi väitetään. Loppu olikin sitten vahingossa syntyneen tilanteen hyödyntämistä....

• ~selvännäkijä~
        psykologinen silmä kirjoitti:

Siltäpä näyttää. Tilannehan kulminoitui siinä kohti kun joku (arvaan kyllä kuka) kommentoi että hän on pahempi kuin narsisti, psykopaatti. Tuohon sitten,"konstaapeli" pisti paremmaksi. Tyypillinen yliampuva töksäytys ihmiseltä joka ei usko olevansa sellainen miksi väitetään. Loppu olikin sitten vahingossa syntyneen tilanteen hyödyntämistä....

Samaa se pallo viestittää edelleen, ei voi mitään!

• :D:D:D:D:D

**Olen selannut nyt sinua koskevia juttuja ja kyllähän sinä aika ryöpytystä olet ihan suottakin saanut**

Siltäkö tuntuu :D:D:D:D:D

• edestänsä löytyy

**En osannut aavistaa, että sinä minulle tuntematon henkilö otit sen itseesi kohdistuvana.**

Niin mutta sanoithan aiemmin että olet täällä "laajasti tunnettu"!

Siksihän nyt on tärkeää korostaa että itse olet itsellesi tuntematon henkilö. Tuolla tavalla sinun on nyt helpoin tapa edetä ja purkaa itsellesi asettama miina.

• kale rauhoitu

**Siksi minä haluan tässä esittää VILPITTÖMÄN ANTEEKSIPYYNTÖNI **

Älä HUUDA, vain ME!

• miehestä mittaa

Käydyn keskustelun jälkeen,pyydän Melperi1:ltä rehellistä vastausta:
      Teitkö rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta?

Jos teit,niin veditkö sen takaisin sovun jälkeen!

• 8/19.

hehe, hän on itse molempi osapuoli

• En tehnyt.

Kyseessä oli sen verran törkeä VALHE minusta, että halusin hieman säikäyttää valheen kirjoittajaa sekä samalla varoittaa kaikkia veeälliä siitä, että liian pitkälle ei kannata VALEHTELUSSA mennä.

Joskus rikosilmoitus voi olla todellisuutta.

• 8/19. kirjoitti:

hehe, hän on itse molempi osapuoli

Olet IDIOOTTI.

Teitä on tosi paljon vl-herätysliikkeessä. Olisko syynä liian läheisten sukulaisten lapsenteko?

• miehestä mittaa
        Melperi1 kirjoitti:

En tehnyt.

Kyseessä oli sen verran törkeä VALHE minusta, että halusin hieman säikäyttää valheen kirjoittajaa sekä samalla varoittaa kaikkia veeälliä siitä, että liian pitkälle ei kannata VALEHTELUSSA mennä.

Rehellisyys maan perii.

Varoitus on hyvä kaikille,muillekin kuin vl:lle.

Kiitos vastauksestasi.

• heheee.
        miehestä mittaa kirjoitti:

Rehellisyys maan perii.

Kiitos vastauksestasi.

Miksi vastasit itsellesi?

• Psykiatrian asiantuntija
        Melperi1 kirjoitti:

En tehnyt.

>>

Melperi1

tänään 16:57
        .

En tehnyt.
        >>>>

Näytelmästä puuttuukin enää vain se, että itsekin sen vielä tunnustat. Sekin aika tulee ;)

• Kerro se meille!

******&

miksi nakke nakuttaja kysyt itseltäsi tyhmiä?

• irtopiste1
        miehestä mittaa kirjoitti:

Rehellisyys maan perii.

Kiitos vastauksestasi.

###Rehellisyys maan perii.

Kiitos vastauksestasi.
        ###

Vastaus on tyypillisimmillään Melperiä, eli vastasi ja kysyi itseltään. Selvästi vastauksessa pyritään osoittamaan että melperi oli jälleen oikeassa, tyyliin: "varoitus on hyvä kaikille".

Mitenpä sitä karvoistaan pääsee irti edes trollin kaapissa. Ei mitenkään!

• helkarin helari isekin
        Kerro se meille! kirjoitti:

******&

miksi nakke nakuttaja kysyt itseltäsi tyhmiä?

##Teitkö rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta?

##

Helppoja ja pelkistettyjä kysymyksiä itselle. Kuinka osasikaan noin hyvin tiivistää, ettei vastauksessaan tarvitse liikaa selitellä.

• Sivusta kysäsen

• Psykiatrian asiantuntija
        Melperi1 kirjoitti:

Olet IDIOOTTI.

Teitä on tosi paljon vl-herätysliikkeessä. Olisko syynä liian läheisten sukulaisten lapsenteko?

Kalevi, muista että 90% sydänkohtauksista ovat tunteen (viha) aikaansaamia. Tämä on taivaantosi, vihan tunne voi todellakin tappaa. Varoituksena vaan!

tv. kardiologi

• hanki elämä
        Melperi1 kirjoitti:

En tehnyt.

samalla varoitat itseäsi mutta sulla ei tosi paikan tullen ole varaa tehdä rikos ilmoitusta koska olet itse syyllityt jatkuvasti moiseen ja silloin sinun kaikki kirjoitutsesi tutkittaissin myös

• miehestä mittaa

Kuulkaahan nyt psykologin tai psykiatrian palveluja tarvitsevat vastaajat.

"miehestä mittaa" nimimerkillä ei ole mitään tekemistä Melperi1:n kanssa.

En ole hellari,enkä Melperi1:n ystävä,mutta inhimmilisyyden ja rakkauden
      nimissä siedän ihmisiä,joista en välttämättä pidä.

Seuraan tätä palstaa,kirjoittelen vaihtuvilla nimimerkeillä ja olen usein
      pettynyt palstalaisten kykyyn ilmaista itseään sivistyneesti.

Jos Melperi1:llä on puutteensa,niin on muillakin.

Melperi1 kuitenkin vastasi kysymykseeni rekisteröidyllä nimimerkillään,
      joten hänen vastauksensa on tosi.

Lopettakaa tältä osin hapuileva arvailu.

• eri arvaaja

sinun kohdalla myönnän arvailleeni väärin

• emem.
        eri arvaaja kirjoitti:

sinun kohdalla myönnän arvailleeni väärin

Hyvä homma!

• Hyvää yötä.

Eikä ole tosi, vaikka vastaisi omalla nimellään. Ei muuta siitä häiriköstä..

Sinun vastauksesi on hyvin uskottava siltä osin, ettet ole todellakaan melperi. Tyyli täysin eri.

• aiheeseen liittyen

• kontsaapeli
        Hyvää yötä. kirjoitti:

Eikä ole tosi, vaikka vastaisi omalla nimellään. Ei muuta siitä häiriköstä..

Sinun vastauksesi on hyvin uskottava siltä osin, ettet ole todellakaan melperi. Tyyli täysin eri.

Lopettakaas nyt se Melperi1:n rassaaminen muutkin. Hän ei vastaile tässä jutussa itselleen.
        Meitä oli tässä jutussa kaksi osapuolta ja käsittääkseni tämä oli meidän keskinäinen juttumme.
        Olemme sopineet asian, joten pyydän, että lopetatte joutavuudet.

• en sano nyt muuta
        kontsaapeli kirjoitti:

Lopettakaas nyt se Melperi1:n rassaaminen muutkin. Hän ei vastaile tässä jutussa itselleen.
        Meitä oli tässä jutussa kaksi osapuolta ja käsittääkseni tämä oli meidän keskinäinen juttumme.

Itse tein eilen tutkintapyynnön toisen tapauksen tiimoilta, koska koin tulleeni vakavasti vähintään loukatuksi ja tässä yhteydessä tutkittanee myös tuo episodinne, koska laitoin myös linkin siitä ja siihen liittyvistä keskusteluista tutkittaviksi, jotta voidaan selvittää ovatko aina samat henkilöt aiheuttamassa ihmisvihaa tällä katasrofaalisella foorumilla.

• Tietoa on!
        en sano nyt muuta kirjoitti:

Itse tein eilen tutkintapyynnön toisen tapauksen tiimoilta, koska koin tulleeni vakavasti vähintään loukatuksi ja tässä yhteydessä tutkittanee myös tuo episodinne, koska laitoin myös linkin siitä ja siihen liittyvistä keskusteluista tutkittaviksi, jotta voidaan selvittää ovatko aina samat henkilöt aiheuttamassa ihmisvihaa tällä katasrofaalisella foorumilla.

Hienoa, nyt sitten ratkeaa tämän sairaan rienaajan henkilöllisyys, tai pikemminkin vahvistuu!

• Kyllä.
        Tietoa on! kirjoitti:

Hienoa, nyt sitten ratkeaa tämän sairaan rienaajan henkilöllisyys, tai pikemminkin vahvistuu!

Kyllä. Lisäksi toimitin jo aiemmin kokoamaani aineistoa pidemmältä ajalta. Vien asian loppuun jahka tutkinta valmistuu. Tapauksessani ei ole odotettavissa yöllisiä anteeksipyyntöjä palstalla, koska en aio ilmoittaa täällä aiheesta enempää, eikä kohde/kohteet edes voi tietää mihin viitataan.

• Ei uskoisi, hmmm....
        kontsaapeli kirjoitti:

**Lopettakaas nyt se Melperi1:n rassaaminen muutkin**.

Kylläpä on niin melperimyönteistä "rassaamista", ei uskoisi että sama ihminen olisi kirjoittanut palstahistorian pahimman yksittäisen kunnianloukkauksen samasta melperistä. Voiko takki edes kääntyä noin dramaattisesti ;). Ei uskoisi, hmmm....

Tuntuu sivullisesta siltä kuin sama henkilö kävisi eri nikeillä puolustelemassa melperiä. :|

• Eipä niin -ei!
        Ei uskoisi, hmmm.... kirjoitti:

**Lopettakaas nyt se Melperi1:n rassaaminen muutkin**.

Kylläpä on niin melperimyönteistä "rassaamista", ei uskoisi että sama ihminen olisi kirjoittanut palstahistorian pahimman yksittäisen kunnianloukkauksen samasta melperistä. Voiko takki edes kääntyä noin dramaattisesti ;). Ei uskoisi, hmmm....

Tuntuu sivullisesta siltä kuin sama henkilö kävisi eri nikeillä puolustelemassa melperiä. :|

Ei uskoisi todellakaan, onkohan myös nämä avaukset saman helluntailaisen oksentamia?

http://m.suomi24.fi/node/12322599

http://m.suomi24.fi/node/12316442

Kumma kun Devoitia ei kukaan puolusta, vaikka hän on ollut kohteena jo vuosia??? Ja melperi saa plussia enemmän kuin palstalla on hulluja :D:D:D:P:D

http://m.suomi24.fi/node/12317985

• 19 + 10

Tämä on Suomi24 ensimmäinen julkirippi ja synnin anteeksiantaminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      363
      3123
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      302
      1492
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1312
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1311
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1295
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1245
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1145
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1052
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      24
      951
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      847
    Aihe