nartun sijoitus

oiris

kusettaa ne kasvattajatkin sijoitus sopimuksella!!!kuinka moni tietää että kuollut pentue on myös pentue???aina parjataan sijoituskoiran ottajaa mutta ei ne kasvattajatkaan aina kerro kaikkea.Soitin kennelliittoon ja tarkistin asian ja siellä sanottiin että kasvattaja ottaa riskin.

5

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bernilö

Tuo lukee ihan kennelliiton sivuilla, joihin täytyisi tutustua aina ennen sopimuksen tekoa...

• Ohhohh

siinä taas yksi joka on olevinaan niin puhdas pulmunen, hyvä sijoituskoiran ottaja, heti valmis syyttämään kasvattajaa, kun ei itse tiedä asioista yhtään mitään, eikä viitsi ottaa selvää easioista ennen sopimusten allekirjoittamista, niin kiire on vaan saada koira haltuunsa..

• oiris

kasvattaja ei tiennyt asiaa!!Minulla on ollut montakin koiraa sijoituksessa ja nyt kävi ekaa kertaa että pentue kuoli ja kasvattaja meinas jättää takuu rahan maksamatta takaisin.Monelta kasvattajalta huvikseni kysyny miten toimivat asiassa ja aika moni vastas ettei oo aatellu asiaa tai tienny.Tiedoksi vaan kasvatan itsekkin kahta rotua:)

• hvdkn
        oiris kirjoitti:

kasvattaja ei tiennyt asiaa!!Minulla on ollut montakin koiraa sijoituksessa ja nyt kävi ekaa kertaa että pentue kuoli ja kasvattaja meinas jättää takuu rahan maksamatta takaisin.Monelta kasvattajalta huvikseni kysyny miten toimivat asiassa ja aika moni vastas ettei oo aatellu asiaa tai tienny.Tiedoksi vaan kasvatan itsekkin kahta rotua:)

Ja moni vaatii jo kaksi pentuetta ahneutta ja kun kyselin että jos ei olekaan sellainen jolla kannattaa teettää niin sanoi että ihan sama pennut teetetään joka tapauksessa ja on jopa ns.hyvätasoinen kenneli :(

• sijoitusvainaikuisil
        oiris kirjoitti:

Oletko itse ajatellut kasvatta kyseistä rotua, josta koirasi on?Miksi et osta narttua?Oletko montaakin rotua ajatellut kasvattaa, koska mielestäni rotu jota kasvatetaan on se yksi ja ainut, monien rotujen kasvattajat ovat vain raha edellä kasvattajia.

Ensin hankitaan koira omii tarkoituksiin, sitten aletaan harrastamaan, tutkimaan rotua tarkemmin, ja sitten vuosien jälkeen, kun rodun ongelmat ja taustat tunnetaan aloitetaan kasvatus jonkun vanhemman, kauan rotuakasvattaneen tuella ja neuvoilla.Jo kaksi rotua on minusta "paljon".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1672
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1165
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      117
      1157
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      963
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      864
    6. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      193
      796
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      746
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      743
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      689
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      653
    Aihe