nartun sijoitus

oiris

kusettaa ne kasvattajatkin sijoitus sopimuksella!!!kuinka moni tietää että kuollut pentue on myös pentue???aina parjataan sijoituskoiran ottajaa mutta ei ne kasvattajatkaan aina kerro kaikkea.Soitin kennelliittoon ja tarkistin asian ja siellä sanottiin että kasvattaja ottaa riskin.

5

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bernilö

Tuo lukee ihan kennelliiton sivuilla, joihin täytyisi tutustua aina ennen sopimuksen tekoa...

• Ohhohh

siinä taas yksi joka on olevinaan niin puhdas pulmunen, hyvä sijoituskoiran ottaja, heti valmis syyttämään kasvattajaa, kun ei itse tiedä asioista yhtään mitään, eikä viitsi ottaa selvää easioista ennen sopimusten allekirjoittamista, niin kiire on vaan saada koira haltuunsa..

• oiris

kasvattaja ei tiennyt asiaa!!Minulla on ollut montakin koiraa sijoituksessa ja nyt kävi ekaa kertaa että pentue kuoli ja kasvattaja meinas jättää takuu rahan maksamatta takaisin.Monelta kasvattajalta huvikseni kysyny miten toimivat asiassa ja aika moni vastas ettei oo aatellu asiaa tai tienny.Tiedoksi vaan kasvatan itsekkin kahta rotua:)

• hvdkn
        oiris kirjoitti:

kasvattaja ei tiennyt asiaa!!Minulla on ollut montakin koiraa sijoituksessa ja nyt kävi ekaa kertaa että pentue kuoli ja kasvattaja meinas jättää takuu rahan maksamatta takaisin.Monelta kasvattajalta huvikseni kysyny miten toimivat asiassa ja aika moni vastas ettei oo aatellu asiaa tai tienny.Tiedoksi vaan kasvatan itsekkin kahta rotua:)

Ja moni vaatii jo kaksi pentuetta ahneutta ja kun kyselin että jos ei olekaan sellainen jolla kannattaa teettää niin sanoi että ihan sama pennut teetetään joka tapauksessa ja on jopa ns.hyvätasoinen kenneli :(

• sijoitusvainaikuisil
        oiris kirjoitti:

Oletko itse ajatellut kasvatta kyseistä rotua, josta koirasi on?Miksi et osta narttua?Oletko montaakin rotua ajatellut kasvattaa, koska mielestäni rotu jota kasvatetaan on se yksi ja ainut, monien rotujen kasvattajat ovat vain raha edellä kasvattajia.

Ensin hankitaan koira omii tarkoituksiin, sitten aletaan harrastamaan, tutkimaan rotua tarkemmin, ja sitten vuosien jälkeen, kun rodun ongelmat ja taustat tunnetaan aloitetaan kasvatus jonkun vanhemman, kauan rotuakasvattaneen tuella ja neuvoilla.Jo kaksi rotua on minusta "paljon".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1658
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      162
      1236
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1199
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1135
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      108
      1095
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1081
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      1076
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      959
    Aihe