Valkoinen mopo

Kyläläinen

Mikä ihme tuo pompottava kapistus on joka yötä päivää ajelee kamalalla metelillä niin ettei nukkua saa. Sitten ajetaan vielä ilman valoja ja niin lujaa että kohta sattuu. Eikö sitä saada loppumaan.

11

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen huomannut asian

      Minua ei se yksi mopedi paljoa huoleta, Muttakun niitä on monta ja mikään ei mene laillista nopeutta... Jämijärvellä hitaimmatkin mopedit taitaa kulkea sen 70 - 80 km/h
      Ja kun 10 nuorta siinä letkassa yleensä ajaa niin kyllä siinä pian sattuu.

    • Voivoi...

      Tuossa se taas näytti taas ajelevan ja käyttäen nelikaistaista tietä eli pisin jalkakäytäviä ajellaan teboilin ja nesteen väliä.

    • Podetilla mennään

      Eikös niitä valkoisia mopoautoja ole useampikin jo ilmestynyt Jämijärvelle ja Kankaanpäähän mennessäni näin valkoisen mopoauton, jossa oli mustat raidat konepellillä se kulki kahdeksaakymppiä, kun menin ohitse ja näin sen melkein samantien Kankaanpään keskustassa.

    • Nuoret

      Mopoautot ja mopot ajavat yötä päivää Jämijärvellä, Tänäänkin ajoin kello 13:00 aikaan Keskustan läpi Ikaalisiin töihin niin mopoauto hidasteli edessäni. Kun ajoin kello 20:00 Keskustan läpi Kankaanpäähän kotiin niin se samainen mopoauto oli taas edessäni... Eikö ne nuoret tee mitään muuta kun aja edestakaisin sitä olematonta väliä.. Ja huomasin kanssa muutaman mopoilijan eikä tainnut olla mittarissa se 40 Km/h ..

    • Viitanen

      Kyllä olen pistänyt asian eteenpäin tuosta valkoisesta moposta minkä takarenkaana on kananmuna ja jollei se ala loppumaan niin menen itse juipin puheille kävelysauvan kanssa

    • mh:n ihailia

      hyvä jere mh on jo suosittu jämpällä :D

    • moppejäbä

      liikennevälineet tasavertaisia!

      • 60 - luvun teini

        Huh huh... Jotkut vaan jaksavat nipottaa pienistä asioista, Nuoret on nuoria. Emmeköhän me itsekkin oltu joskus nuoria! Mitä me silloin tehtiin ? Tanssilava tappelut ja pappatunturit jotka kulki aina enemmän ku laki sallii! Oletteko kasvaneet pumpulin sisällä?! Antakaa nuorten tehdä mitä lystää!


    • Minä en olesitätehny

      Mun mopo menee 41km/h alamäkeen ryyppy päällä munasennossa sormet ristissä. Minulla on myös vanhempieni myöntämät "ajoajat" eli saan ajaa vain kello 12:00-17:00 ajaa mopollani kylällä jämijärvellä. Olen myös vannonut valan että tehtäväni on katsoa että mopoiluni ei varmasti häiritse ketään ja että se pitää myös mahdollisimman hiljaista ääntä. Olen myös yrittänyt kertoa rakkaille mopotovereilleni että voisivatkohan he ajaa turvallisemmin.

      • Oim tulkaa tulkaa

        Oi tulkaa kaikki tytöt mopoillanne tänne minun luo kyläilemään. T.JJ


    • justjooo

      Sinä jolla menee mopo 41kmh oooksää joku saatana hippaheikki ponipoika

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe