Vinkki : Matkalipun osto lentokentällä nyt helppoa

jtaul

Nyt on aiempaa helpompaa ostaa matkalippu jo heti saavuttaessa Budapestin lentokentälle.

Eli kun saavut matkalaukun saatuasi terminaaliosaan (2B) käännyt heti oikealle ja näet violetin värisen BKV:n lippujen myyntipisteen. Sieltä saat esim. 2 , 3 ja 7 päivän travelcardin helposti ja ei tarvitse sählätä kertalippujen kanssa lentokenttäbussissa ja muissa kulkuvälineissä.

Lippujen hintatiedot oheiselta sivulta ja muutakin tietoa Budapestin joukkoliikenteestä ja ei muuta kuin hyvää matkaa:

http://www.bkk.hu/en/prices/

7

717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jtaul

      Sorry kirjoitusvirheeni ei BKV vaan BKK myyntipiste.

    • 1metallimuija

      Kiitoksia informaatiosta! Viimeiksi olein budapestissa 14v sitten ja nyt olen joulun alla menossa sinne ja on hyvä päivittää vähän , koska systeemit ovat kerenneet muuttua 14 vuodessa.

    • Kesä-aikana BKK myyntipiste kentallä on ilta 22,00 saakka auki :-)

    • töissä käyvä

      Se on kyllä todella helppoa matkustaa kentältä keskustaan julkisilla, ja ei juurikaan edes hitaampaa kuin taksilla hinta julkisilla lähes ilmainen. Taksi seisoo samassa ruuhkassa kuin bussikin, ja kun pääsee metrolle niin sitten nopeutuukin jo huomattavasti. Myöhään yöllä ainoastaan julkiset ajelevat harvemmin. Taksilla säästää ajassa vartin, rahassa menettää 20 euroa. Saa hyvän tuntipalkan julkisilla :-)

    • Wanhapaavali

      Kyllä vanhuksena kannatta matkustella Budapestissa. Metro, ratikka ja busa ovat ilmaisia meille yli 65 v. EU-kansalaisilta.

      Hieno homma : )

      • 1metellimuija

        Miten voi todistaa , että on yli 65v Budapestissa?Pitääkö olla jokin "littera"vai miten ? Viimeiksi Budapestissa käydessäni havaitsin, että lipuntarkastajia oli tiheästi.Nyt kun menen joulun alla Budaan niin hyppäänkö pokkana Metroon Kopanya Kispestin asema


      • wanhapaavali
        1metellimuija kirjoitti:

        Miten voi todistaa , että on yli 65v Budapestissa?Pitääkö olla jokin "littera"vai miten ? Viimeiksi Budapestissa käydessäni havaitsin, että lipuntarkastajia oli tiheästi.Nyt kun menen joulun alla Budaan niin hyppäänkö pokkana Metroon Kopanya Kispestin asema

        Oli muutamilla asemilla lipuntarkastajia mutta käveltiin vain ohi ja sanoin "seniori".

        Eikä vaadittu mitään dokumenttia mutta ajokortti tai passinjäljennös voi olla paikallaan jos pyydetään näyttämään ikä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 115
      2396
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2237
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2001
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      13
      1378
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1357
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe