Yang puu (rotta, tiikeri, lohikäärme, hevonen, apina, koira)
- Työteliäs
- Vastustus ei lannista
- Uskollinen itselleen
- Voi olla hyvin antelias
- Myötätuntoinen toisen tarpeille
- Etsii kauaskantoisia tuloksia
- Voi keskittyä liikaa yksityiskohtiin
- Vaikea päästää irti jos toiminta kohtaa vastusta
- Tulisi koota ympärilleen neuvonantajia joiden mielipidettä kunnoittaa
- Voi ajaa työntekijät ja suunnitelmat ohi realististen ratkaisujen
- Vaikea ottaa uutta suuntaa jos suunnitelmat menevät umpukujaan
- Suunnitelmat voivat muuttua liian suurellisiksi etteivät ole enää käytännöllisiä
- Voi olla hyvin itsevarma ja hätäinen halutessaan saavuttaa uusia tavoitteita
- Ei salli toisille tarpeaksi vapautta toimia riippumatta hänen näkemyksistään
- Voi olla joustamaton suurten kysymysten edessä niin, että tulee revityksi juuriltaan
- Pystyy nivomaan toisten ajatukset ja uskomukset omaan arvojärjestelmäänsä
- Odottaa, että hänellä on rajattomasti rahaa ja resursseja toimia
- Kykyä jatkaa kerran päätetyllä toimintalinjalla vastuksista huolimatta
- Voi uhrata järjestön tehdäkseen hyviä tekoja, ottamatta huomioon ihmisten tarvetta tehdä asioita itse
- Voi yrittää pakottaa ihmiset omaksumaan ennalta muodostettuja käsityksiä siitä mitä hän pitää toimivana
- Arvostaa etiikkaansa kuin kauaskantoisia suunnitelmia ja uusia ajatuksia, joita haluavat muokata toimiviksi järjestelmiksi
Yin puu (härkä, jänis, käärme, vuohi, kukko, sika)
- Johtajana luotettava
- Puuttuu itsevarmuutta
- Vaikea ilmaista mielipiteitään
- Muita ihmisiä ymmärtävä
- Tälle suuruus sysätään syliin
- Kaipaa henkilökohtaisia yhteyksiä
- Ei mielellään esiinny auktoriteettina
- Kykenee sovittelemaan erimielisyyksiä
- Yleensä paljon ajatuksia pinnan alla muhimassa
- Voi hajoittaa itsensä ja resurssinsa liian laajalle
- Voi kevyesti hylätä kokonaisia operaatiojärjestelmiä
- Haluaa käyttäää hienovaraisia vaikutusvallan muotoja (hiljainen diplomatia, kulissien takana toimiminen)
- Voi muuttaa mielensä ja käsityksensä vastaamaan uudempia ajatuksia ja tapoja käsitellä ja tehdä asioita
- Yleensä ihmiset uskovat hänen ajatuksiinsa ja antavat tukensa hänen käsityksilleen
- Kyvyttömyyttä toteuttaa ajatuksiaan jos olosuhteet tai oma kykenemättömyys ovat esteenä
- Voivat johtotehtävissä jakaa auktoriteettiaan kuuntelemalla toisten neuvoja niin paljon, että vaikuttavat päättämättömän neutraaleilta
- Tulisi oppia antamaan hieman periksi toisen toiveille rauhan säilyttämiseksi mutta varoa hyväksikäyttöä
- Tulisi kyetä ymmärtämään, että monien koettelemusten ja mullistusten takana joita on kokenut, on syynä hänen oma energiansa, päättämättömyytensä ja taipumuksensa hajoittaa itseään
elementti suhteessa polariteettiin (puu)
polari
0
87
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273683- 412509
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut382393Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82185- 381609
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 151552
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2861372- 1311365
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451305