- Siisteys tuo luottamusta
- Tahdikkuus on ihmisten mieleen
- Aina ei ole joka paikkaan kiire
- Jokaisella ihmisellä on rajoituksia
- Kannattaa miettiä ennenkuin avaa suunsa.
- Kannattaa käyttää kaikilla tasoilla toimivaa keskustelukykyä hyväksi jotta yleismaailmallinen ymmärtämys ja tietoisuus lisääntyisivät
- Pikkuasioitakin täytyy hoitaa vaikka ne tuntuisivat ikävystyttäviltä
- Näkemyksiä kannattaa jakaa niiden kanssa joilla on samoja harrastuksia kuin itsellä
- Ei pitäisi ajatella ainoastaan filosofisesti vaan myös toteuttaa ajatuksia
- Kannattaa kanavoida energiaja innostus myönteisin tavoin jotka kiinnostavat kaikkia
- Kannattaa olla mukautuvampi eikä itsepintaisesti kulkea vapaita huolettomia polkuja koska nekin päättyvät aikanaan
Jousimiehen kasvavat vahvuudet ja heikkoudet:
Vapautunut ja riemukas elämänkatsomus - liian vapaamielinen
Osaa kehittää sisäisiä voimavaroja luovuuden parantamiseksi - liian itsevarma senhetkisestä tilanteesta
Osaa yhdistää filosofian ja idealismin - saarnaa jatkuvasti toisille
Muuttaa elämäänsä määrätietoisemmaksi - luottaa vain onneensa
Tekee töitä tavoitteensa hyväksi - ei luovu tahdittomasta kielenkäytöstä
Osoittaa enemmän herkkyyttä toisia kohtaan - kieltäytyy luopumasta epärealistisesta uhkapelistä
Tajuaa että rutiineista on hyötyä - juuttuu omiin katsantokantoihinsa muutosta kaipaavista asioista
opittavaa jousimiehille
jouskaritkuriin
3
3013
Vastaukset
- Juhahärkäjouskari
Haha osaat aika hyvin analysoida. =)
- härkäpänemuija
En minä analysoinut, kopioin vain kirjoista. Minulla on useista horoskooppikirjoista kopioituja listoja. Ei lässytystä, vaan pelkkää asiaa.
- Anonyymi
Hienosti kirjoitettu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026