- Siisteys tuo luottamusta
- Tahdikkuus on ihmisten mieleen
- Aina ei ole joka paikkaan kiire
- Jokaisella ihmisellä on rajoituksia
- Kannattaa miettiä ennenkuin avaa suunsa.
- Kannattaa käyttää kaikilla tasoilla toimivaa keskustelukykyä hyväksi jotta yleismaailmallinen ymmärtämys ja tietoisuus lisääntyisivät
- Pikkuasioitakin täytyy hoitaa vaikka ne tuntuisivat ikävystyttäviltä
- Näkemyksiä kannattaa jakaa niiden kanssa joilla on samoja harrastuksia kuin itsellä
- Ei pitäisi ajatella ainoastaan filosofisesti vaan myös toteuttaa ajatuksia
- Kannattaa kanavoida energiaja innostus myönteisin tavoin jotka kiinnostavat kaikkia
- Kannattaa olla mukautuvampi eikä itsepintaisesti kulkea vapaita huolettomia polkuja koska nekin päättyvät aikanaan
Jousimiehen kasvavat vahvuudet ja heikkoudet:
Vapautunut ja riemukas elämänkatsomus - liian vapaamielinen
Osaa kehittää sisäisiä voimavaroja luovuuden parantamiseksi - liian itsevarma senhetkisestä tilanteesta
Osaa yhdistää filosofian ja idealismin - saarnaa jatkuvasti toisille
Muuttaa elämäänsä määrätietoisemmaksi - luottaa vain onneensa
Tekee töitä tavoitteensa hyväksi - ei luovu tahdittomasta kielenkäytöstä
Osoittaa enemmän herkkyyttä toisia kohtaan - kieltäytyy luopumasta epärealistisesta uhkapelistä
Tajuaa että rutiineista on hyötyä - juuttuu omiin katsantokantoihinsa muutosta kaipaavista asioista
opittavaa jousimiehille
jouskaritkuriin
3
2961
Vastaukset
- Juhahärkäjouskari
Haha osaat aika hyvin analysoida. =)
- härkäpänemuija
En minä analysoinut, kopioin vain kirjoista. Minulla on useista horoskooppikirjoista kopioituja listoja. Ei lässytystä, vaan pelkkää asiaa.
- Anonyymi
Hienosti kirjoitettu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785168
- 764129
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2723885- 1363277
- 482984
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3912926- 232678
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 492079
- 1111959