Poistin vuosia vanhentuneita @ posteja.Sitten luin viimeksi tulleet.Suljin gmailin omastamielestäni normaalisti,niin kuin ennenkin.Nyt ei ole tullut yhtään postia pariin viikkoon,sekä en ole voinut lähettää.Tili aukeaa niin kuin ennenkin ja siinä on ne mitä siinä viimeksikin oli.Normaalisti lähetän vastaan saan yhteensä noin kymmenkunta @ per päivä.Mikä sitä kuukkelia mättää?
GMAIL
Waari 70v
2
64
Vastaukset
- Mikä tietokanta?
...
- gmalli
Jossakin vaiheessa oli samankaltaista tökkimistä itseni gmailissa. Laitoin siitä palautetta ja jonkin ajan päästä oli normaali. Voi olla että joku yrittää tunkeutua postiisi, mutta toisaalta google ilmoittaa siitä heti kun havaitsee. Itse tyhjennän aina kaiken pois kun käynyt mailissa, niin saapuneet, vastatut kuin kaikki muukin aina roskapostia ja roskakoria myöten. Joten sinne ei jää mitään missään vaiheessa, en ottaisi sitä riskiä että jätän sinne mitään ja toisaalta kun jo luettu ja vastattu mitä sillä vanhalla enää tekee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389