Takuuvälitys Tampere

toinenpetri87

Tampereella toimiva Takuuvälitys tai TMI Knuutmark kumpi mahtaa olla polkee vuokralaisen oikeuksia järjettömillä sopimuksillaan ja viel vuokravakuudet. En missään nimessä suosittele vuokraamaan heiltä, oli asunto miten hyvä tahansa. Autokauppiaan oloinen huijarivälittäjä on alkuun niin mielinkielin, mutta jos pientäkin vastahakoisuutta tulee hänen ja hänen firman kanssa saat kuulla kunniasi. Todella ammattimaista. Vältä tätä puljua!

3

1895

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paskalentää

Ai tähän paskafirmaan törmää vielä lähes 10 vuotta sen jälkeen, kun Knuuttila vainosi minua Takuuvälitykseltä vuokratussa asunnossa. Työttömyyteni ei ollut syy kyylätä ja kysellä, minä päivänä aion seuraavan vuokrani maksaa, koska minulla ei ollut maksamattomia vuokria kyseiselle vuokranantajalle. Ei kukaan jaksa sellaista mielipuolista vainoamista, enkä asunutkaan kuin kolmisen kuukautta. Olisi 18 kuukautta pitänyt asua, ettei menettäisi takuuvuokraa, vaikka muutin toiseen kaupunkiin. Kusipää sai pitää rahani, kun oikeusapu oli niin munaton tämän huijarin kanssa. En olisi ikinä uskonut vielä tähän nimeen törmääväni!!

• Femkerikila

Täällä myös ongelmia kyseisen välittäjäfirman kanssa. Nyhtää rahaa mistä vaan keksii sitä vinkua, oli sitten kyse minusta riippumattomista syistä (mutta minun puoleltani) perutut asuntonäytöt asuntooni jonka olen heiltä vuokrannut ja sopimuksen siitä irtisanonut tai siivouskorvauksesta kun olen sontaisen kämpän joutunut edellisen vuokralaisen jäljiltä siivoamaan kun muuttoa tein. Tämän firman kanssa en kyllä halua enää IKINÄ olla missään tekemisissä ja kaduttaa kyllä perkeleesti kun vasta näin myöhään keksin katsoa ja lukea muiden kommentteja ja kokemuksia firmasta.

• Anonyymi

KKV 19.07.2021 asetettu konkurssiin
      Velallinen asetettu konkurssiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      250
      2239
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      192
      1684
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      47
      1329
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      1035
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      836
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      820
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      31
      790
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      23
      768
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      25
      766
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      647
    Aihe