Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Renault-Lada

mosse takaisin

Se on sitten Rellu Ladan suurin omistaja 74.5% osuudella. Tehdas alkaa suoltaa erilaisia Dacioita ja Datsuneita ym. Ladan tilalle, mutta osassa voi olla Ladan merkit.

Venäjän köyhimmissä osissa Ladaa ei karteta ja hävetä yhtä paljon kuin kaupungeissa, jossa sillä ei suostu ajamaan edes tadzikistanilainen nälkäpalkalla elävä siirtotyöläinen.

http://www.tuulilasi.fi/uutiset/ladasta-renault-nissan

12

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • komukainen

      Mikä on suomalaiselle kommunistille tärkeintä? Onko se auton aito venäläisyys eli heikko laatu yhdistettynä huonoon tekniikkaan vai Ladan merkki romanialaisessa autossa?

      Kelpaisiko teille Dacia, johon on laitettu Ladan logo rattiin ja maskiin ja Ladan nimi takapeltiin? Parempi auto se on kuin -80 tekniikkaan perustuva Lada Kolina.

      • 2107

        Tottakai. Saisi taas ajaa uudella Ladalla.


    • Ladailijamiekkonen

      Kuten tällä palstalla on jo aiemmin totuudenmukaisesti kirjoitettu, on Ladan myyntiongelma meidän kaikkien ladistien tietoisuudessa. Jos kerran ostat Ladan, ei sinun tarvitse välttämättä koskaan vaihtaa autoa, sillä Lada on lujaa laatua, ja kestää lähes loputtomasti.

      Kuka tahansa järki-ihminen vetää tästä kaupasta sen johtopäätöksen, että ranskalais-japanilainen autokonserni on hankkinut laatuautotehtaan parantaakseen omaa osaamistaan ja laatutasoaan. Venäläisillä eväillä joka pohjautuu jo avaruusajalta peräisin olevasta huipputasoisesta Neuvosto-osaamisesta voidaan kenties entistä useampi auto maailmassa tehdä Ladan kaltaiseksi laatuautoksi.

      Aika näyttää, että saadaanko tulevaisuudessa ostaa vielä laadukkaita venäläisiä Relluja! Todennäköisesti saadaan. Meille ladisteillehan asialla ei ole juuri väliä, koska laatuautojammehan meidän ei tarvitse vaihtaa.

      • Kanto.

        Kyllä näin on Lada antaa rellulle ja nissanille tietoa ja taitoa tehdä autoja. Vaikka dacia on laadultaan parempi kuin yksinään rellu ja nissani ei se kuitenkaan vielä meille Ladan omistajille kelpaa. Puhdas Lada se olla pitää, ainakin toivotaan että saataisiin sellainen.


      • Keskiaho
        Kanto. kirjoitti:

        Kyllä näin on Lada antaa rellulle ja nissanille tietoa ja taitoa tehdä autoja. Vaikka dacia on laadultaan parempi kuin yksinään rellu ja nissani ei se kuitenkaan vielä meille Ladan omistajille kelpaa. Puhdas Lada se olla pitää, ainakin toivotaan että saataisiin sellainen.

        Hienosti on towerit tekstin siihe jällleen kirjottanu puhtaaksi. Nuin hyvin itse en osaa sanoa asetella. Fiksuja miehiä toverit on! Lada Laatua Kansalle heti! Punalippu salkoon ja työmiehet raavaat ladoilla tehtaisiin. On parasta elämää lada myös loma aikaan! voi ladaa juhlia työväestö!!!


    • Eurosamara.

      Maailma tarvitsee esikuvia. LADA.

    • Runko.

      Kyllä Kannolle (Eurosamara, Keskiaho, Ladailijamiekkonen) autossa tärkeintä on sen kommunistinen perintö. Siksi sen pitää olla Venäjällä tehty ja laadultaan huono.

      Venäläisten tekemänä Daciastakin saadaan varmasti riittävän heikkolaatuinen Kannolle.

      • Kanto.

        Mikä mielisairaus tai siihen viittaava oire sua vaivaa kun luulet että minä ostaisin tietoisesti huonon auton. Minulla on tämän ajan huippu hyvä auto. Aivan kuin Ladailijamiekkonen kirjoitti Ladasta. Kannattaisi sinun lukea myös mitä Eurosamara ja Keskiaho kertova Ladasta. Me emme kaipaa mitään muuta autoa kuin Ladan, siihen ei ole mitään syytä sotkea muista automerkeistä mitään hiluvei vitkuttimia.


      • Ladamies henkeen ja
        Kanto. kirjoitti:

        Mikä mielisairaus tai siihen viittaava oire sua vaivaa kun luulet että minä ostaisin tietoisesti huonon auton. Minulla on tämän ajan huippu hyvä auto. Aivan kuin Ladailijamiekkonen kirjoitti Ladasta. Kannattaisi sinun lukea myös mitä Eurosamara ja Keskiaho kertova Ladasta. Me emme kaipaa mitään muuta autoa kuin Ladan, siihen ei ole mitään syytä sotkea muista automerkeistä mitään hiluvei vitkuttimia.

        Minä haluan esittää kiitokseni palstan Kantatovereille (Kanto, Ladailijamiekkonen) hyvän asian puolesta puhumisesta. Lada on autoista paras. Kantatoverit ovat hienosti tuoneet pölkkypäille esiin Ladan hyviä puolia. Luulisi jo vähän tyhmemmänkin (esim. kirjoittaja Runko) tajuavan nämä faktat.

        Mukavia kesälomia kantatovereille ja hämmästyttävän sinnikkäästi ladapalstalla viihtyville (kateellisille) länsiräppänän kanssa tuskaileville pölkkypäille!


      • lörssen
        Ladamies henkeen ja kirjoitti:

        Minä haluan esittää kiitokseni palstan Kantatovereille (Kanto, Ladailijamiekkonen) hyvän asian puolesta puhumisesta. Lada on autoista paras. Kantatoverit ovat hienosti tuoneet pölkkypäille esiin Ladan hyviä puolia. Luulisi jo vähän tyhmemmänkin (esim. kirjoittaja Runko) tajuavan nämä faktat.

        Mukavia kesälomia kantatovereille ja hämmästyttävän sinnikkäästi ladapalstalla viihtyville (kateellisille) länsiräppänän kanssa tuskaileville pölkkypäille!

        Valitettavasti minun pitää todeta että Runko eri multipersoonineen ei vaan tajuu. Kaikissa hänen teksteissä esiin tulee samat kirjoitusvirheet ja apukoulumainen ulosanti. Miten luulet että tällaiselle henkilölle voi selittää yhtään mitään ja kannataako edes ... ei totta vie ! Onneksi me Ladistit tiedämme mikä on parasta. Ladan laatu ja kauneus on jotain sellaista, jota länsiräppänistit voivat vain kadehtia. Onneksi minun ei tarvitse kadehtia sillä minulla on jo tämä AvtoVazin ylpeys LADA !!!


      • Eunko.
        Kanto. kirjoitti:

        Mikä mielisairaus tai siihen viittaava oire sua vaivaa kun luulet että minä ostaisin tietoisesti huonon auton. Minulla on tämän ajan huippu hyvä auto. Aivan kuin Ladailijamiekkonen kirjoitti Ladasta. Kannattaisi sinun lukea myös mitä Eurosamara ja Keskiaho kertova Ladasta. Me emme kaipaa mitään muuta autoa kuin Ladan, siihen ei ole mitään syytä sotkea muista automerkeistä mitään hiluvei vitkuttimia.

        Sinulle huono laatu on merkki kommunistisesta perinnöstä. Kaikki, mitä kommunistinen Venäjä teki, oli laadultaan ala-arvoista ja siksi sinä vaadit aina huonoa laatua kaikelta, mitä hankit.

        Lada on tyyppiesimerkki siitä, miten aivan kaikki on epäonnistunut alusta loppuun.


      • Kanto.
        lörssen kirjoitti:

        Valitettavasti minun pitää todeta että Runko eri multipersoonineen ei vaan tajuu. Kaikissa hänen teksteissä esiin tulee samat kirjoitusvirheet ja apukoulumainen ulosanti. Miten luulet että tällaiselle henkilölle voi selittää yhtään mitään ja kannataako edes ... ei totta vie ! Onneksi me Ladistit tiedämme mikä on parasta. Ladan laatu ja kauneus on jotain sellaista, jota länsiräppänistit voivat vain kadehtia. Onneksi minun ei tarvitse kadehtia sillä minulla on jo tämä AvtoVazin ylpeys LADA !!!

        Lörssen!!! aivan oikeaa asiaa kirjoitit. Runko on miten sen sanois.....se vain on täälä en tiedä onko siitä haittaakaan mutta.....mutta siinä se vain pyörii jaloissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      84
      2200
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1916
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      72
      1590
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1578
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1482
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1393
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1311
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    Aihe