Nassen meikkikoulu

Mitäpäs sanotte mussukat, jos setä pitää pienen meikkauskurssin!

Kuka haluaa nätin, puunatun naaman kuten setällä!

64

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikö naamasi punaisuus olekaan alkoholin ansiota?

• Käytän myös botoxia.

• nasse_seta kirjoitti:

Käytän myös botoxia.

Tuo ei muuten ollut vitsi. Botoxiahan käytetään oikeasti lihasspasmeihin ja nyt sillä on saatu tuloksia myös migreenin hoidossa. Sain ihan oikeasti kolmisenkymmentä piikkiä kokeilumielessä, ja osan niistä keskelle naamaa.

• nasse_seta kirjoitti:

Käytän myös botoxia.

Putinkin käyttää ja hurmaavalta näyttää.

• icepicked kirjoitti:

Kyllä mä leuhkin sillä kavereille.

• icepicked kirjoitti:

Hyvin se on onnistunut, en ensimmäisellä arvauksella pitäisi sitä 61-vuotiaana...

• israelin-tukija kirjoitti:

Hyvin se on onnistunut, en ensimmäisellä arvauksella pitäisi sitä 61-vuotiaana...

Tukija on taas kehumassa Putinia! XD

En minäkään kuusikymppiseksi veikkaisi, mutta yhdessä kuvassa häi näytti ihan turvonneelta porsaalta. Очень хорошо!!

• Eikö sen pitäisi olla sedällä?

Haluan kysyä yhden jutun: Miksi aikuinen, jonka pitäisi osata hyvin meikata, värjää aurinkopuuterilla minun otsani oransiksi? Sitten vielä kysyy, miksi aloin putsaamaan sitä pois...

• Hehheh, aikuiset eivät useinkaan osaa meikata, mutta he eivät tiedä sitä ja opastelevat sitten muita.

Eihän aurinkopuuteria otsaan panna. Korkeintaan hiusrajaan, mutta ei sinnekään ensisijaisesti.

• nasse_seta kirjoitti:

Hehheh, aikuiset eivät useinkaan osaa meikata, mutta he eivät tiedä sitä ja opastelevat sitten muita.

Eihän aurinkopuuteria otsaan panna. Korkeintaan hiusrajaan, mutta ei sinnekään ensisijaisesti.

Yeps.

Siis se lähti hiusrajasta semmoinen oranssa pilvi ja haaleni alaspäin mennessä... Ja ihan koko naamaan suti... Minä olen sitä mieltä, että meikkiä kannataa laittaa vähän...

• kurpizza kirjoitti:

Yeps.

Siis se lähti hiusrajasta semmoinen oranssa pilvi ja haaleni alaspäin mennessä... Ja ihan koko naamaan suti... Minä olen sitä mieltä, että meikkiä kannataa laittaa vähän...

Aurinkopuuteria _koko_ naamaan? Eihän sitä tule kuin vähän poskipäihin.

• nasse_seta kirjoitti:

Pakko kysyä: mikä hitto on aurinkopuuteri?

• nasse_seta kirjoitti:

Kummalliset poskipäät, kun alkavat silmien alta leukaluuhun asti... Oli vähän rajan suttaamista pois sen jälkeen... Näytin kuulemma kalpealta... Oli kyllä hiukan idiootti olo lähtä päättäjäisiin, mutta kukaan ei ainakaan huomauttanut asiasta ja sainkin suurimman osan pois...

• icepicked kirjoitti:

Voi kulta rakas, se on semmosta vähän väriä antavvaa puuteria... en ossaa selittää

• ocean-- kirjoitti:

Voi kulta rakas, se on semmosta vähän väriä antavvaa puuteria... en ossaa selittää

Mitä varten sitä pitäisi laittaa?

• icepicked kirjoitti:

Yksi aika turha tuote. Omistan kyllä itse, koska olen todella vaaleaihoinen ja minulla on mustat silmänaluset, eli saan itseni sillä terveemmän näköiseksi.

Puuteri sinänsä on ihan tarpeellinen, se ehkäisee kiiltoa ja sitä, että naama on tahmea. Aurinkopuuteri nyt sitten... no, ei sitä panna edes samoihin paikkoihin eikä samasta syystä, joten nimi aurinkopuuteri on oikeastaan ihan älytön.

Sillä saa naamansa näyttämään siltä kuin olisi ollut terveellisessä ulkoilmassa sen sijaan että olisi nyhjännyt koko viikonlopun sisällä litkimässä alkoholia.

• icepicked kirjoitti:

Mitä varten sitä pitäisi laittaa?

se vaa on semmosta joka antaa jonkin sortin vaikutelman rusketuksesta ja joissaki on uv-suojaki

• nasse_seta kirjoitti:

Yksi aika turha tuote. Omistan kyllä itse, koska olen todella vaaleaihoinen ja minulla on mustat silmänaluset, eli saan itseni sillä terveemmän näköiseksi.

Puuteri sinänsä on ihan tarpeellinen, se ehkäisee kiiltoa ja sitä, että naama on tahmea. Aurinkopuuteri nyt sitten... no, ei sitä panna edes samoihin paikkoihin eikä samasta syystä, joten nimi aurinkopuuteri on oikeastaan ihan älytön.

Sillä saa naamansa näyttämään siltä kuin olisi ollut terveellisessä ulkoilmassa sen sijaan että olisi nyhjännyt koko viikonlopun sisällä litkimässä alkoholia.

Ja siihenkö ihmiset laittavat rahaa? Oikeasti? Oletin, ettei ketään voi niin paljoa kiinnostaa toisen ulkonäkö saatika omansa.

• kurpizza kirjoitti:

Kummalliset poskipäät, kun alkavat silmien alta leukaluuhun asti... Oli vähän rajan suttaamista pois sen jälkeen... Näytin kuulemma kalpealta... Oli kyllä hiukan idiootti olo lähtä päättäjäisiin, mutta kukaan ei ainakaan huomauttanut asiasta ja sainkin suurimman osan pois...

No voi sitä muuallekin laittaa, jos nyt rupeaa. http://www.kertupaulus.com/2013/06/kauneus-keskiviikko-aurinkopuuterin.html

Tuossa tuo on rinkuloinut valkoisella naamaansa ne kohdat. Minusta tuossa on ihan turhaa värittelyä.

Jos se kerran ammattilainen oli, niin eikö hän muistanut sitä, että tärkeintä on kuitenkin, että tunnet olosi siedettäväksi?

• icepicked kirjoitti:

Ja siihenkö ihmiset laittavat rahaa? Oikeasti? Oletin, ettei ketään voi niin paljoa kiinnostaa toisen ulkonäkö saatika omansa.

Oot sie kyllä välillä tosi sulone xD Käyppä netistä selailee eri meikkien hintoja ja arvioippa paljon niihi mennee vuoesa, saatat järkyttyä.

• ocean-- kirjoitti:

Oot sie kyllä välillä tosi sulone xD Käyppä netistä selailee eri meikkien hintoja ja arvioippa paljon niihi mennee vuoesa, saatat järkyttyä.

Onneksi minä en ole meikkibisneksen vietävissä... :)
        Kaikkeen sontaan ihmiset jaksavatkin laittaa rahaa.

• icepicked kirjoitti:

No jaa. Se maksaa kympin ja kestää viisi vuotta. Hitot rahasta, mutta itsekin teen asiakaspalvelutyötä ja minun kuuluu olla siisti. Ei siihen kyllä aurinkopuuteria tarvita, mutta muuta meikkiä valitettavasti tarvitaan.

Ei se minusta maksa niin erityisen paljon, mutta saatanasti siihen menee vaivaa. Silmät ristissä värittelet aamutuimaan jotakin naamaa ittelles.

• nasse_seta kirjoitti:

No voi sitä muuallekin laittaa, jos nyt rupeaa. http://www.kertupaulus.com/2013/06/kauneus-keskiviikko-aurinkopuuterin.html

Tuossa tuo on rinkuloinut valkoisella naamaansa ne kohdat. Minusta tuossa on ihan turhaa värittelyä.

Jos se kerran ammattilainen oli, niin eikö hän muistanut sitä, että tärkeintä on kuitenkin, että tunnet olosi siedettäväksi?

Ei ollut ammattilainen, vaan iskän naisystävä...

Eikö meikillä ole tarkoitus korostaa omia luonnollisesti kauniita piirteitä... eikä mitenkään... miten sen nyt sanoisi?

• icepicked kirjoitti:

Onneksi minä en ole meikkibisneksen vietävissä... :)
        Kaikkeen sontaan ihmiset jaksavatkin laittaa rahaa.

Olen aivan varma siitä, että joillakin aloilla ulkonäkö tai paremminkin huoliteltu vaikutelma vaikuttaa rekrytointiin ja koko urakehitykseen eli palkkaan.

Se, että olenko se minä ja toteutanko minä itseäni sen näköisenä ja jossain saatanan kauluspaidassa, niin se on toinen asia. Tällä mä nyt kuitenkin tienaan.

• kurpizza kirjoitti:

Ei ollut ammattilainen, vaan iskän naisystävä...

Eikö meikillä ole tarkoitus korostaa omia luonnollisesti kauniita piirteitä... eikä mitenkään... miten sen nyt sanoisi?

... Muuttua joksikin muuksi? Ei kai siihen mitään sääntöä ole, mieti vaikka Sofi Oksasta. Hän mitä ilmeisimmin viihtyy sen näköisenä.

Itse teen ihan toisin, eli lähinnä vaan peitän ongelmia ja pyrin lopputulokseen, joka näyttää meikkaamattomalta.

Mitään saatanan huulipunia en omista. Mutta apropoo, vihreä luomiväri tai muu vastaavaa on kätevä yhdessä tapauksessa: leuassasi on helvetinmoinen patti, ja haluat huomion johonkin muualle.

• nasse_seta kirjoitti:

Olen aivan varma siitä, että joillakin aloilla ulkonäkö tai paremminkin huoliteltu vaikutelma vaikuttaa rekrytointiin ja koko urakehitykseen eli palkkaan.

Se, että olenko se minä ja toteutanko minä itseäni sen näköisenä ja jossain saatanan kauluspaidassa, niin se on toinen asia. Tällä mä nyt kuitenkin tienaan.

Minusta ei koskaan tule asiakaspalvelijaa, joten nääh, ei tarvitse olla siistin näköinen.

Onko meikkaaminen asiakaspalvelutyössä jotenkin pakollisempaa naisille kuin miehille?

• icepicked kirjoitti:

Minusta ei koskaan tule asiakaspalvelijaa, joten nääh, ei tarvitse olla siistin näköinen.

Onko meikkaaminen asiakaspalvelutyössä jotenkin pakollisempaa naisille kuin miehille?

On. (Minä en muuten ole asiakaspalvelija.)

• nasse_seta kirjoitti:

... Muuttua joksikin muuksi? Ei kai siihen mitään sääntöä ole, mieti vaikka Sofi Oksasta. Hän mitä ilmeisimmin viihtyy sen näköisenä.

Itse teen ihan toisin, eli lähinnä vaan peitän ongelmia ja pyrin lopputulokseen, joka näyttää meikkaamattomalta.

Mitään saatanan huulipunia en omista. Mutta apropoo, vihreä luomiväri tai muu vastaavaa on kätevä yhdessä tapauksessa: leuassasi on helvetinmoinen patti, ja haluat huomion johonkin muualle.

Huulet saa punaiseksi puremalla... X)

Luin muuten vahingossa: "Nassen mestauskoulu..."

• nasse_seta kirjoitti:

Siis, kaikki työt kai ovat vähän asiakaspalvelutyötä, jos kerta on asiakkaita. Vaikka lääkärillä on asiakkaita eli potilaita, mutta ei lääkäri siitä huolimatta ole asiakaspalvelija. Tai sossun tädillä on asiakkaita. Tai firmalla on asiakkaita

Asiakaspalvelija on joku pimu istumassa pöydän takana ja sanomassa että menkää viidenteen kerrokseen. Se minä en ole.

• kurpizza kirjoitti:

Huulet saa punaiseksi puremalla... X)

Luin muuten vahingossa: "Nassen mestauskoulu..."

Ooh, se pitää järjestää. Siiliö ihastuu ikihyviksi.

• nasse_seta kirjoitti:

Miksi? Miksi miehen ei täydy meikata?

• icepicked kirjoitti:

Miksi? Miksi miehen ei täydy meikata?

Miesten kuuluu tehdä muita asioita.

• nasse_seta kirjoitti:

Miesten kuuluu tehdä muita asioita.

Niin kuin mitä? En minä perusta käsitystäni asiakaspalvelijan pätevyydestä tämän ulkonäölle.

• kurpizza
        nasse_seta kirjoitti:

Ooh, se pitää järjestää. Siiliö ihastuu ikihyviksi.

XD

Ainakin pojatkin olisivat enemmän kiinnostuneita...

• icepicked kirjoitti:

Niin kuin mitä? En minä perusta käsitystäni asiakaspalvelijan pätevyydestä tämän ulkonäölle.

Huolittelun aste riippuu alasta. Ajattele naista, jolla on rehevät, mustat säärikarvat.

Seuraavaksi sijoita hänet:

- lentoemännäksi, joka tarjoilee sinun hygieenisen lounaasi
        - stylistiksi, joka vastaa siitä, että morsian näyttää hääpäivänään ihmiseltä eikä suohirviöltä
        - lääkäriksi
        - siivoamaan hautausmaan nurmikkoa

Suhtaudutko jokaisen naisen kohdalla karvoihin aivan samalla tavalla?

• kurpizza kirjoitti:

XD

Ainakin pojatkin olisivat enemmän kiinnostuneita...

Ja HeKeKee vai kuka täällä on ollut jotenkin murhanhimoisella tuulella. No ainakin se.

• nasse_seta kirjoitti:

Huolittelun aste riippuu alasta. Ajattele naista, jolla on rehevät, mustat säärikarvat.

Seuraavaksi sijoita hänet:

- lentoemännäksi, joka tarjoilee sinun hygieenisen lounaasi
        - stylistiksi, joka vastaa siitä, että morsian näyttää hääpäivänään ihmiseltä eikä suohirviöltä
        - lääkäriksi
        - siivoamaan hautausmaan nurmikkoa

Suhtaudutko jokaisen naisen kohdalla karvoihin aivan samalla tavalla?

Kyllä, tosin lentoemon kohdalla mietin, miten lentoyhtiö ei ole esittänyt hänelle (kohtuuttomia) vaatimuksia.

Tällainen seksismi näkyy muuten myös eläinoikeusjärjestö PETAn mainoksissa.

• nasse_seta kirjoitti:

Ja HeKeKee vai kuka täällä on ollut jotenkin murhanhimoisella tuulella. No ainakin se.

Minä olin yhdessä vaiheessa ja käskin Jokutyyppiä linkkaamaan jotain musiikkia...

Osaatko sanoa, miksei Youtubessa toimi minulla videossa mikään nappi (äänenvoimakkuus, pause, koko ruutu tila...)??

• Pitäisikö näitä kulmakarvoja muuten nyppiä?

• Minun mielestä siinä ei ole mitään järkeä... Eri asia, jos meinaavat yhteen kasvaa...

Mutta kukin tyylillään...

• kurpizza kirjoitti:

Minun mielestä siinä ei ole mitään järkeä... Eri asia, jos meinaavat yhteen kasvaa...

Mutta kukin tyylillään...

No minä just kattelin, että eikös minulla käytännössä katsoen ole vain yksi kulmakarva.

• nasse_seta kirjoitti:

No minä just kattelin, että eikös minulla käytännössä katsoen ole vain yksi kulmakarva.

No ne sopivat hyvin... Ajatteles nyt, jos olisivat sellaiset teinilissu-kulmakarvat? Tai piirretyt?

• nasse_seta kirjoitti:

Hmm m, tarvikko trimmeriä, oksasaksia, raivaussahhaa, moottorisahhaa tai jotain muuta.

• ocean-- kirjoitti:

Hmm m, tarvikko trimmeriä, oksasaksia, raivaussahhaa, moottorisahhaa tai jotain muuta.

No mitä teillä on? Voisin muutenkin vilkaista teidän liiteriä.

• Meilä on liiterisä puita, kirves, saha, viikate....Mut autotallis on moottorisaha, rälläkkä, hiomakone, silitysrauta, moottorikelkka, työkaluja ja vesuri. Lados on..... joku epämääränen koukku roikkumassa katosta sekä muuta kivvaa.

• Voisin silittää rusettini. Rälläkkää voisin lainata, ja hiomakonetta. Aion sisustaa asunnossani.

• Jaaha, mitäs aattelit laitella siel?

• Päästän luovuuteni irti ja katsotaan sitten mitä siitä tuli. Voisit sie tilata Avotakan toimittajat paikalle?

• Toki toki, pari pikku puhelua ja ne tulee sun ovelles paskat housuissa jännityksestä.

• siilio

Enpä minä nyt tiedä, miksi minä mestauskoulusta innostuisin... Ihmisenä, jolle tulee hyvin nopeasti jopa neljä eri tapaa tappaa ihminen paljain käsin. (Teoriassa. Käytäntöä ei ole testattu... Vielä.)

• Jospa se olisikin sitä käytännön harjoittelua?

• No kyyllähän se sitten... Olisi kyllä muutenkin ihan hienoa nähdä, miten Nasse opettaa mestaamista.

• Yeps. Se olisi kiva nähdä... Käytetäänkö oikeita ihmisiä harjoitteluvälineinä vai nukkeja..?

• Toivottavasti (Ainakin jossain vaiheessa) oikeita ihmisiä. Hei! Minulla on idea! Harjoitellaan Raipparilla. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla.

• Mutta se olisi epäreilua niitä kohtaan, jotka eivät saisi listiä Raipparia...

• Ketkä tääl sit ei sais listii Raipparii?

• No ei sitä voisi kaikki listiä... Paitsi tietenkin kivittämällä...

• Jos haetaan siirtokunnan rahvaasta orjia harjoitusvälineiksi?

• Kotko... Muistuttaa Simo Kurkea... Paitsi Kurki oli fiksumpi...

• Joo! Kivitykset on aina kivoja! (TT)

• Repliikki ei itsessään kuulosta tutulta, mutta mieleen tulee... enpäs kerrokaan. :P

"Ja nyt kukaan ei kivitä ketään, vaikka joku sanoisikin "Jehova". "

• JEESUS, JEHOVA, SAATANA, AMON, ANUBIS, UKKO PERKELE, AHRI MAZDAO, ZEUS, HAADES, OSIRIS, POSEIDON, JUPITER, VENUS, MARS JA NASSE!!!!!

Riittääkö tuo kivitykseen?

• Oon näköjään saanut ylennyksen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3136
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2573
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2561
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2228
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      480
      1924
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      110
      1881
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      252
      1855
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1704
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1627
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      24
      1482
    Aihe