Ympäri maata paskiasia jotka tappavat rauhoitettuja lintuja!!!!!

Laitonta touhua

19

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laitonta touhua

      Joo tässä vain pari juttua jotka ovat tulleet päivän ja joista on uutisoitu lisänä olis vaikka kuinka paljon uutisia loputtomasti melkein sekä pimentoon jäävät luonnonsuojelu ja ympäristörikoset kanahaukan pesän hajottivat todennäköisesti henkilöt jotka kanalinnustavat ja kokevat kanahaukan kilpailijana ja merimetsojen pesät todennäköisesti jotkut jotka kalastavat ja pitävät merimetsoja kilpailijana.

      • lennartkannibal

        Viherstalinisteille luonnollista, että muut eivät saa hyötyä luonnosta kuin viherstalinistit itse.


      • ihme mussutusta
        lennartkannibal kirjoitti:

        Viherstalinisteille luonnollista, että muut eivät saa hyötyä luonnosta kuin viherstalinistit itse.

        Joo sinä se juuri näytät luulevasi omistavan luonnon kun tuommoista paskaa syydät että minä olen väittänyt omistavani luontoa päinvastoin juuri en ole tehnyt niin en ole hakenut siitä minkäänlaista hyötyöä itselleni niin kuin sinä ja muut luonnonvihaamispiiperöt täällä tekevät olen kokoajan puolustanut luonnon rauhaan jättämistä niin miten minä siitä muka olen yrittänyt hyötyä hakea se olet sinä joka täällä hyötyjä hakee jos ei keksi oikeasti perusteltua aiheellista sanomista parasta pitää turpa kiinni ja lopettaa mussutus.


      • Ihme mussutusta
        lennartkannibal kirjoitti:

        Viherstalinisteille luonnollista, että muut eivät saa hyötyä luonnosta kuin viherstalinistit itse.

        Niin ja en ymmärrä miten muka luulen tietäväni kaiken jos merimetso on luonnonsuojelu lailla rauhoitettu lintu tappaminen on eläinvihaa eikä siinä tuouhussa ole mitään järkeä asia on myös tutkittu että merimetsot syövät roskakalaa ja jopa parantavat veden laatua ihme että päivänsselvistä asioista joku viitsii tuommoista pas-kaa vääntää keksimällä keksittyjä vastauksia.


      • mussuta vaan
        Ihme mussutusta kirjoitti:

        Niin ja en ymmärrä miten muka luulen tietäväni kaiken jos merimetso on luonnonsuojelu lailla rauhoitettu lintu tappaminen on eläinvihaa eikä siinä tuouhussa ole mitään järkeä asia on myös tutkittu että merimetsot syövät roskakalaa ja jopa parantavat veden laatua ihme että päivänsselvistä asioista joku viitsii tuommoista pas-kaa vääntää keksimällä keksittyjä vastauksia.

        Silloin kun niitä merimetsoja ei ollut tai niitä oli hyvin vähän ei niitä kiihkonvallassa niitä kukaan kaivannutkaan!


    • dtgfjop

      Oliko metsästäjiä kenties? Mikähän metsästysmuoto? Keittivätköhän nokipannukahvit pesistä tehdyllä nuotiolla tämän "metsästyksen jälkeen"? Kuka oli jahtipäällikkö?

      Onko aamulla kodassa päätetty, että tänään sitten mennään ja metsästetään linnunpoikasia?

      Miksi jättivät saaliin hyödyntämättä?

      Tuli mieleen, että voisiko olla jotain purjedusseuran poikakloppeja, jotka joka päivä kokevat nöyryytystä suomenruotsalaisen isäpappansa touhuista. Pappa rapuryyppypäissään naapurin Göstan kanssa päivitellyt paskaluotoja ja saamattomia neitimäisiä poikiaan.
      Pojat on sitten ottanut illalla pappan viinit ja lähtenyt pursiseuran jollalla luodolle niin sanottuun miehuuskokeeseen

    • kikko

      Olipa kerran "lintuharrastaja" joka koki suurta nautintoa päästessään laittamaan metallisia renkaita linnunpoikasten jalkoihin. Nämä renkaat aiheuttivat suurta haittaa ja kipua tälle luontokappaleelle lopun elämää. Monet emolinnut myös hylkäsivät poikasiaan, erityisesti tulee mieleeni eräs pöntössäni pitkään viihtynyt viirupöllö.

      Lintujen raudoittaja varmaan oli ylpeä teoistaan. Minua tämä harmitti. Metästäjänä ja metsänomistajana tiesin kuitenkin metsän lähes kaikki linnunpesät ja olin tyytyväinen siihen, että pääsääntöisesti tämä ukkeli ei viitsinyt onneksi käydä muutakuin sellaisilla pesillä, johon pääsi autolla viereen.

      Erään kerran pellolla autonsa nokkapellillä kiikaroiva mies kuuli harmikseni ruisrääkän reviirihuutoa ja etsiessään sotki pesän ympäriltä kaikki suojaheinät hurmiossaan. Kanahaukkahan se sitten nappas emolinnun ja pesä autioitui.

      Suunaton kiinostus oli myös eräällä pongarilla kiikaroida tipuja. Kyllähän siitä sitten lopulta poliisiasia tulikin, kun alkoi putki osoitella vähän väärään suuntaan . Yksityisyyttä loukattiin ja kylän naisia salakatselulla.

    • Laitonta touhua

      Mitä asiaa ihmisellä ylipäätään on lintujen pesimäloudolle mikä ajanvietto paikka se on kyllä niitä paikkoja löytyy muualtakin runsaasti????

    • Laitonta touhua

      Eivätkä nämä ole ihan asiaankuuluvia komentteja joukko metsästäjiä nähtävästi peukuttamassa ja komentoijan omakin peukku pystyssä

    • lennartkannibal

      voi voi. kumma kun teitä hyypiöitä ei harmita se kun merimetsot tuhoavat luotoja paskasaariksi.

      • Eikä sinua vajakkia

        harmita se mitä ihminen tekee maapallolle yleensä??? Vajaata sakkia te 'metsästäjät' ja muut luontovihaajat?! Metsästäjät ja poropaimenet on alhaisinta kastia maan päällä.


      • Internetsuojelua
        Eikä sinua vajakkia kirjoitti:

        harmita se mitä ihminen tekee maapallolle yleensä??? Vajaata sakkia te 'metsästäjät' ja muut luontovihaajat?! Metsästäjät ja poropaimenet on alhaisinta kastia maan päällä.

        Tiedätkö kuinka paljon metsästäjät perustavat riistanruokinta-alueita, kosteikkoja ja muutenkin parantavat eläinten mahdollisuuksia selvitä talven ylitse ? Kyse on vähintäänkin kymmenistä tuhansista hehtaareista. Mitä te ns. Luonnonystävät teette eläinten elinolojen parantamiseksi ? Vai onko se riittävästi tehty ettei esim. metsästä niin silloin on suuri luonnonystävä. Eli kun ette mitään tee niin olette suuria luonnonrakastajia ja eläinten ystäviä. Moni luonnonystävä ja luontokuvaaja tekee suurta tuhoa luonnolle ymmärtämättömyyttään tai ehkä tyhmyyttään. Esimerkkinä viime vuosina kasvanut ja tänä vuonna käsiin räjähtänyt ongelma. Mehiläistarhoja tuhoavat karhut. Luontoon levitettävä hunaja ja jopa karhulle syötiksi asetettavat mehiläisyhdyskunnat kuvauskopin lähelle opettavat karhun helpolle ravinnolle. Hunajan makuun päästessään karhu ei sitä unohda ja oppii raivaamaan jopa sähköaidat mehiläistarhauksen ympäriltä. Onneksi selkeät ongelmakarhut saavat tappomääräyksen januseimmiten onnistutaan myös tappamaan. Ja ensimmäiseksi tästä älähtävät samat henkilöt jotka ovat ongelmakarhut luoneet.


      • luontokokki
        Internetsuojelua kirjoitti:

        Tiedätkö kuinka paljon metsästäjät perustavat riistanruokinta-alueita, kosteikkoja ja muutenkin parantavat eläinten mahdollisuuksia selvitä talven ylitse ? Kyse on vähintäänkin kymmenistä tuhansista hehtaareista. Mitä te ns. Luonnonystävät teette eläinten elinolojen parantamiseksi ? Vai onko se riittävästi tehty ettei esim. metsästä niin silloin on suuri luonnonystävä. Eli kun ette mitään tee niin olette suuria luonnonrakastajia ja eläinten ystäviä. Moni luonnonystävä ja luontokuvaaja tekee suurta tuhoa luonnolle ymmärtämättömyyttään tai ehkä tyhmyyttään. Esimerkkinä viime vuosina kasvanut ja tänä vuonna käsiin räjähtänyt ongelma. Mehiläistarhoja tuhoavat karhut. Luontoon levitettävä hunaja ja jopa karhulle syötiksi asetettavat mehiläisyhdyskunnat kuvauskopin lähelle opettavat karhun helpolle ravinnolle. Hunajan makuun päästessään karhu ei sitä unohda ja oppii raivaamaan jopa sähköaidat mehiläistarhauksen ympäriltä. Onneksi selkeät ongelmakarhut saavat tappomääräyksen januseimmiten onnistutaan myös tappamaan. Ja ensimmäiseksi tästä älähtävät samat henkilöt jotka ovat ongelmakarhut luoneet.

        Olipa hyvä huomio, internetsuojelija. Pikaisesti arvioituna, rahallisesti tulee tarjoiltua hyödykkeitä vuodessa luonnon hyväksi enemmän kuin keskivertosuojelija viiteenkymmeneen vuoteen. Osilla käyvät myös pienpedot, pikkulinnut, varislinnut, kurjet ja joutsenet mm. Metsien hakkuutkin luonnon ehdoin elinpaikkoja vaalien.


    • Laitonta touhua

      Mielummin lintu kuin ihminen

    • Metsästelijä

      Mitähän tekemistä tällä oli metsästyksen kanssa?

    • Jagdpanther

      Se ny ei missään tunnu jos muutamalta tuhannelta merimetsonpoikaselta vääntää niskat nurin. Ne lisääntyy sellasta tahtia että vauhti vaan väliaikaisesti hidastuu. Merivoimille ois sopivia harjoituskohteita kokeilla konetykkejä :)

    • vainjunttimetsästää

      Pikkupojat ammuskelevat pikkulintuja, mutta aivojen kehittyessä jättävät moiset puuhat. Sitten on myös näitä metsästäjiä, valitettavasti.

    • huva juttu

      Huva juttu , nämä tuulimullut. tuettu vihreän asiosta, tappaa kotkat. Huva juttu!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe