Kun muutan Ruotsiin opiskelemaan, kannattaako minun vaihtaa matkapuhelinliittymäni (Sonera) jonkin ruotsalaisen operaattorin liittymään? Vai onko järkevää pitää vanha liittymä?
Tällainen tuli mieleen, enkä oikein tiedä miten menetellä.
Matkapuhelinliittymä ulkomailla
5
798
Vastaukset
- ...
Kannattaa ostaa esim. prepaid-liittymä, jolla viestien lähettäminen on huomattavasti halvempaa kuin suomalaisella liittymällä. Tosin Soneran ulkomaan hinnoista minulla ei ole tietoa, mutta yleensä ainakin puhelujen vastaanottaminen on tosi kallista. Itselläni on ruotsalainen liittymä, ja Ruotsissa ollessani käytän suomalaista liittymää aina välillä puhelimessa saadakseni siihen liittymään mahdollisesti lähetetyt viestit.
- henna
Ehdottomasti kannattaa! Suomalaisen liittymän pitäminen(soittaminen, vastaaminen yms)tulee erittäin kalliiksi, kun et voi tehdä sillä yhtään mitään mikä ei maksaisi! Prepaid liittymat on yleisesti ulkomailla suositumpia kuin Suomessa ja sellainen kannattaakin ottaa, pysyy laskut ajantasalla, eikä pääsee ylittämään rahatilannettaan.
- Suomessa käymistä varten
henna kirjoitti:
Ehdottomasti kannattaa! Suomalaisen liittymän pitäminen(soittaminen, vastaaminen yms)tulee erittäin kalliiksi, kun et voi tehdä sillä yhtään mitään mikä ei maksaisi! Prepaid liittymat on yleisesti ulkomailla suositumpia kuin Suomessa ja sellainen kannattaakin ottaa, pysyy laskut ajantasalla, eikä pääsee ylittämään rahatilannettaan.
Kannattaa siis olla suomalainenkin liittymä Suomenreissuja varten, vaikkei kauhean usein käviskään, noi pre paidit ei kai yleensä toimi ulokomailla, jota Suomi Ruotsista katsoen tietenkin on.
Itselläni on Saunalahden kuukausimaksuton, niin ei tule lisäkulujakaan. - ruotsiin
Suomessa käymistä varten kirjoitti:
Kannattaa siis olla suomalainenkin liittymä Suomenreissuja varten, vaikkei kauhean usein käviskään, noi pre paidit ei kai yleensä toimi ulokomailla, jota Suomi Ruotsista katsoen tietenkin on.
Itselläni on Saunalahden kuukausimaksuton, niin ei tule lisäkulujakaan.Siis minun kannattaa vaihtaa nykyinen suomalainen liittymäni kuukausimaksuttomaan ja Ruotsiin muuttaessa hankin ruotsalaisen pre paid -liittymän?
Kiitos neuvoista!
- jasmine
mulla on tanskalainen pre-paid liittymä. saldon tarkistaa helposti netissä! Ja suomalaisesta liittymästä tarkistan välillä tekstiviestit. puheluiden vastaanottaminen suomesta tanskalaiseen liittymään ei maksa mitään, eli soittaja suomesta joutuu maksumieheksi. mulle puheluiden vastaanottaminen suomalaiseen liittymään tanskassa tuli halvimmillaan maksamaan 0,30€ minuutti, mikä on paljon!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390