Olen ostamassa VOLVO 460 GL 1.7, kannattaako? Onko minkalaisia vikoja?
Kiitos!
VOLVO 460
22
4736
Vastaukset
- Juu
Osta 2 litrasella pannulla, 1,7 litraset on rellun koneella ja täysin paskoja.
2 litraset on Volovon omalla myllyllä, hieno autohan se muuten on.- rellumies
Kyllähän sen auton viat on jossain muualla,kun rellun koneessa.Joskus vuosia sitten meidän perheessä oli uusi Volvo 440 rellun 1.7 koneella.Kaikenlaista vikaa oli,mutta moottori toimi luotettavasti,ainoastaan kaasariin jouduttiin laittamaan jonkinlainen jäähdytysputki.Bensa höyrystyi ja aiheutti nykimistä pienessä vauhdissa,mutta tämä korjattiin takuuna,kun oli tyyppivika.Tänä päivänä kyseiset autot ovat kaikki jo aika vanhoja ja käytössä kuluneita.Eiköhän niissä ole laittamista ja korjailemista ihan tarpeeksi..
- Volvo 460 DL
Kyllä kaikki 400-sarjan Volvon koneet ovat rellun koneita, myös 2-litrainen.. Yksikään kone ei tosin ole yksi yhteen rellun moottorien kanssa, vaan kaikissa on jotakin modifioitu, mutta perusta on rellulta. Kyseiset koneet on kestäviä peruskoneita..
- Massikka
No niin, pakko korjata väittämiäsi... Joka ainoa kerta kun puhutaan 400-sarjasta, joku sotkee sen 300-sarjaan! 360:ssä oli 2-litrainen kone, joka on Volvon oma.
400-sarjassa KAIKKI koneet on Renaultilta, joskin enemmän ja vähemmän modifioituja (mm. polttoaineen syöttö, sytytys, moottorin ohjaus, imusarja...).
Eli kaikki koneet (jossain päin eurooppaa myös diesel) ja vaihteistot ovat Reunaltin. Omakohtaisia kokemuksia on 460:stä, kestävä ja suht ärhäkkä kone (1.6l nelisuutinruisku 94hv, 0-100km/h 11.2s) - Lollo
Massikka kirjoitti:
No niin, pakko korjata väittämiäsi... Joka ainoa kerta kun puhutaan 400-sarjasta, joku sotkee sen 300-sarjaan! 360:ssä oli 2-litrainen kone, joka on Volvon oma.
400-sarjassa KAIKKI koneet on Renaultilta, joskin enemmän ja vähemmän modifioituja (mm. polttoaineen syöttö, sytytys, moottorin ohjaus, imusarja...).
Eli kaikki koneet (jossain päin eurooppaa myös diesel) ja vaihteistot ovat Reunaltin. Omakohtaisia kokemuksia on 460:stä, kestävä ja suht ärhäkkä kone (1.6l nelisuutinruisku 94hv, 0-100km/h 11.2s)Itellä 460 1.8 ja nelipiste ruisku olen kuullut että ei voi olla mutta olen sen verra autojen kanssa pelannut että tunnistan 4 ja 1 piste ruiskut kyllä toisistaan ja ajoin kyseisellä 2 vuotta vakiona otti 214kmh ruiskupaineita ym fiilamisella noin:230 ajo ominaisuuksista ei voitu kyllä enään puhua
lisäksi autossani oli valojen testaus automatiikka 4*levyt ja vakiona peltipakosarja..
- asiaa
Itselläni Renaultin 1.8 moottori vuoden 92 460 volvossa ja toimii erittäin hyvin. Kilometrejä kertynyt yli 260 tkm ja öljyä ei kuluta nimeksikään.
- niinpä niin
Se Rellun kone on kyllä melkeimpä parasta ko. autossa.
Puhutaan Relluista mitä vaan, niin sanoisin, että koneet ovat hyviä.- Ostaja
Eli onko VOLVO 4D SEDAN 460 GLE-LX:n KONE minkalaisella tekniikalla?? Onko remmi vai mikä veto? 1.720l, 75kW vm-90
Mitä tarkoittaa tossa GLE-LX (perässä) GLE-LX18/250?? (aken sivulta).
Kiitti! - Juu
Ostaja kirjoitti:
Eli onko VOLVO 4D SEDAN 460 GLE-LX:n KONE minkalaisella tekniikalla?? Onko remmi vai mikä veto? 1.720l, 75kW vm-90
Mitä tarkoittaa tossa GLE-LX (perässä) GLE-LX18/250?? (aken sivulta).
Kiitti! - ostaja
Volvo-man kirjoitti:
Löytyskö toimivaa linkkiä...oli vanhentunut! olisin onnellinen =)
Kiitti! - Volvo-man
ostaja kirjoitti:
Löytyskö toimivaa linkkiä...oli vanhentunut! olisin onnellinen =)
Kiitti!On se edelleen voimassa se linkki mutta tee itse hakusi alla olevassa linkissä niin sitten avautuu:
http://autotalli.fi/crometapp/product/cars/typesearch/public/index.jsp?portal=at
- tuolta alempaa
Sielläkin joku kyselee ensiautokseen Volvon 400-sarjalaista. Jos ei sulla ole tallia ja kaikkia mahdollisia työkaluja ja ammattitaitoa, niin älä osta. Kaikkia mahdollisia vikoja on ja paljon.
Katso myös, oliko se syyskuun Tuulilasissa, vanhan 400-sarjan Volvon "kymppitonni käytetyllä" loppuraportti - kyllä ostohalut lähtee.
Itselläkin ollut joskus hollannin volvo. Eikä koskaan enää tule.- 440
No enpä juuri ole pikkuvikoja tai sen suurempiakaan vikoja havainnut.
Itselläni on 440GL kaksilitrainen vm94.
Seitsemän vuotta olen tuolla ajellut ja auto toimii yhä kiltisti. - 440
440 kirjoitti:
No enpä juuri ole pikkuvikoja tai sen suurempiakaan vikoja havainnut.
Itselläni on 440GL kaksilitrainen vm94.
Seitsemän vuotta olen tuolla ajellut ja auto toimii yhä kiltisti.Se kaksilitrainen onkin volvon B20!
- ihmeestä
440 kirjoitti:
Se kaksilitrainen onkin volvon B20!
niitä -70 luvun ja -80 luvun vanhoja Volvon B20 työntötankomoottoreita, noinkin uuteen autoon on saatu ?
- 440
ihmeestä kirjoitti:
niitä -70 luvun ja -80 luvun vanhoja Volvon B20 työntötankomoottoreita, noinkin uuteen autoon on saatu ?
Mistä lie saaneet. Ehkä moottoritehtaalta.
Kurkkasin joskus auton käsikirjaa, ja niin siellä väitettiin jotta moottori on B20. Mikäpäs siinä. Kestävä on tuntunut olevan. - kokemusta on
440 kirjoitti:
Kurkkasin joskus auton käsikirjaa, ja niin siellä väitettiin jotta moottori on B20. Mikäpäs siinä. Kestävä on tuntunut olevan.pieni auto ja jenkin kulutus.
- 460mään
440 kirjoitti:
Kurkkasin joskus auton käsikirjaa, ja niin siellä väitettiin jotta moottori on B20. Mikäpäs siinä. Kestävä on tuntunut olevan.2 litrasen moottorikoodi on tosiaan B20, mut sillä ei oo mitään tekemistä esim. 240 sarjassa esiintyvän vastaavan nimisen koneen kans. B20 400-sarjalaisissa on täysin rellun kone! Ihan jees kuitenki...ja nuo 400-sarjalaisten koneet on melkosen vähäruokasia, tuommonen 13 litraa mistä täs puhuttiin on kyl TOSI kaukana totuudesta. siinä 7-8 litraa se sekalainen on...
- karvat
kokemusta on kirjoitti:
pieni auto ja jenkin kulutus.
joopA joo huolla se rumuls romus kuntoon ite olewn ajanut volvo 460 se jo 9 vuotta ei mittän vikaa pensaa syö alle 9 kaupunki ajossa nopeakin peli on amis bemerit ja bimmerit jää kakkoseksi kun viivoile lähtee
- ippe
minulla on ollut 1,7 ja 2,0 rellun koneella ei mitään vikaa itse moottorissa. mutta vaihdelaatikko on heikko, siis manuaali. niitä on tuossa pöydällä nytkin kaksin kappalein tosin ehjiä. 1,7 laatikolla ajettu vain 900km ja toisella 160tuhatta siis kaksilitraisen laatikolla. eivät käy malleihin missä on ajotietokone. voin myydä molemmat.
- 440tic
Mulla on semmonen 1.7 440 turbo. Ajotietokone siin on ja nopeusmittari ei toimi. Onko se sähkönen?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941729
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2391493- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9874- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35819