Tajuatteko?

minä

KYSYN EDELLEEN; ETTÄ KUKA ON VASTUUSSA SIITÄ; ETTÄ OLEN KOUKUSSA PSYYKELÄÄKKEESEEN JA JOUDUN EHKÄ TULEVAISUUDESSA MAKSAMAAN SEN ITSE JA SE ON KALLISTA!

15

940

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hessu

Kukako? Tuskinpa kukaan muu kun sinä itse, ei kukaan väkisin niitä sinulta ole kurkusta alas huuhdellut. Tosin olen sitä mieltä että nykypäivänä varsinkin masennuslääkkeitä määrätään lääkäreiden toimesta ihan liian paljon/helposti vaivaan kuin vaivaan. Niitä pidetään niin turvallisina ja ylivertaisina riippuvuutta aiheuttamattomina ihmelääkkeinä, että lääkärit niitä suorastaan tyrkyttävät. Ovathan ne jopa niin pop, että niitä tulisi löytyä jokaisen aikaansa seuraavan ihmisen lääkekaapista buranan vierestä vakiovarusteena.
      Tosiasiassa niistä tehdyt tutkimukset ovat niin mitättömiä, ettei niiden tarkkaa vaikutusta edes tiedetä, saati sitten haittavaikutuksia esim. pitkäaikaiskäytössä. Pahimmassa tapauksessa ne ovatkin jopa huumeita pahempia "mind fuckereita".

• lll

Kyllä ne on väkisin annettu.

• Psykiatri

Kyllläpä olet saanut paljon roskaan noin lyhyeen viestiin. Kiireessäkö unohdit kertoa mihin tutkimustuloksiin viittaat vai oliko kaikki omaa keksintöäsi?

• Minä
        Psykiatri kirjoitti:

Kyllläpä olet saanut paljon roskaan noin lyhyeen viestiin. Kiireessäkö unohdit kertoa mihin tutkimustuloksiin viittaat vai oliko kaikki omaa keksintöäsi?

HUOM!Minä en ole velvollinen niitä tutkimustuloksia mistään kaivamaan, vaan minua hoitavan psykiatrin on ne minun eteeni hienosti viikattuna tuotava.Niin negatiiviset ja varsinkin ne, kuin positiiviset tutkimustuloksetkin. Hei, haloo MINÄ olen asiakas ja MINUN on oikeus tietää. Sekä, mitä' kuluttajansuojalaki sanoo, jos lääkkeestä ei esim.ole kansantajuista tutkimusta? Minä olen sen verran kemiaa opiskellut, että minä kyllä osaan lukea merkkikieltä.Että tänne vaan ne tutkimukset.Mistä teidän psykiatrien kaaliin nyt menisi, että olette ASIAKASPALVELIJOITA!

• Hessu
        Psykiatri kirjoitti:

sinulle, herra tai rouva kaikkitietävä/voiva psykiatri noin antoisasta ja palauttavasta mutta ennenkaikkea rakentavasta vastauksesta.
        Ensinnäkin viestini oli tarkoituksella hieman kärjistetty ja provosoiva. Mutta:
        1. Eikö muka teidänkin mielestä masennuslääkkeitä määrätä liian helposti, koska niitä todella pidetään vaarattomina ja täysin turvallisina?
        2. Onko olemassa tarkkoja tutkimuksia siitä miten lääkkeet vaikuttavat esim. serotoniini ja nor-adrenaliini tasoihin, tai mikä ylipäätään on mekanismi jolla nämä lääkket aivoihin vaikuttavat?
        3.On olemassa monia esimerkkejä siitä että monet lääkkeet eivät sovi toisille , kun taas toisille ne sopivat. Toiset myös aiheuttavat riippuvuutta(kuten esim efexor). Lääkkeillä on myös monia haittavaikutuksia, joita ei varmasti lääkkeen määräämis hetkellä kovinkaan tarkkaan mainita, vaan ne saa sitten itse kokea/lukea pakkausselosteesta.
        4. En tiedä mikä lääketieteellinen koulutuksenne on(jos sellaista edes on), mutta luuletteko että voitte sillä edellytyksellä tyrmätä jokaisen viestin joka ei teidän korviinne sovi, vain koska nimimerkkinne sattuu olemaan psykiatri??

• Psykiatri
        Hessu kirjoitti:

sinulle, herra tai rouva kaikkitietävä/voiva psykiatri noin antoisasta ja palauttavasta mutta ennenkaikkea rakentavasta vastauksesta.
        Ensinnäkin viestini oli tarkoituksella hieman kärjistetty ja provosoiva. Mutta:
        1. Eikö muka teidänkin mielestä masennuslääkkeitä määrätä liian helposti, koska niitä todella pidetään vaarattomina ja täysin turvallisina?
        2. Onko olemassa tarkkoja tutkimuksia siitä miten lääkkeet vaikuttavat esim. serotoniini ja nor-adrenaliini tasoihin, tai mikä ylipäätään on mekanismi jolla nämä lääkket aivoihin vaikuttavat?
        3.On olemassa monia esimerkkejä siitä että monet lääkkeet eivät sovi toisille , kun taas toisille ne sopivat. Toiset myös aiheuttavat riippuvuutta(kuten esim efexor). Lääkkeillä on myös monia haittavaikutuksia, joita ei varmasti lääkkeen määräämis hetkellä kovinkaan tarkkaan mainita, vaan ne saa sitten itse kokea/lukea pakkausselosteesta.
        4. En tiedä mikä lääketieteellinen koulutuksenne on(jos sellaista edes on), mutta luuletteko että voitte sillä edellytyksellä tyrmätä jokaisen viestin joka ei teidän korviinne sovi, vain koska nimimerkkinne sattuu olemaan psykiatri??

1. Käsitykseni mukaan masennuslääkeitä ei määrätä liian kevyin perustein. Suomessa niitä käytetään selvästi vähemmän kuin tarve olisi ja vähiten Pohjoismaista. Masennuslääkkeitä ei käsittääkseni kukaan pidä vaarattomina saati täysin turvallisina.
        2. Masennuslääkkeiden tarkkaa vaikutustapaa ei tiedetä.
        3. Efexor ei aiheuta riippuvuutta.
        4. En tietenkään tyrmää kaikkia viestejä. Psykiatrina tuo viestisi oli poikkeuksellisen heikkotasoinen ja antoi täysin väärän kuvan asiasta. Tämän jälkimmäinenkin viesti sisältää melkoisen määrän ennakkoasennetta, joten suosittelen tutustumista aiheeseen. Aloita vaikka linkin oppaasta
        http://www.nam.fi/uploads/kapseli/kapseli_32.pdf

• viuviu
        lll kirjoitti:

Kyllä ne on väkisin annettu.

ne väkisin nautittu?
        niin,joku syyhän sulla on ollu lekurille menoon,eikö?eihän se lekurin vika oo kun määrittelee sairauden syyksi depiksen ym?
        meitä "sairaita "on montaa eri lajia,ei syyllistetä lekureita.ja tiedätkös,(tutkimatonta tietoa)halaus päivässä tekee enemmän kuin kaikki lääkereseptit yhteensä.)=

• viuviu
        Minä kirjoitti:

HUOM!Minä en ole velvollinen niitä tutkimustuloksia mistään kaivamaan, vaan minua hoitavan psykiatrin on ne minun eteeni hienosti viikattuna tuotava.Niin negatiiviset ja varsinkin ne, kuin positiiviset tutkimustuloksetkin. Hei, haloo MINÄ olen asiakas ja MINUN on oikeus tietää. Sekä, mitä' kuluttajansuojalaki sanoo, jos lääkkeestä ei esim.ole kansantajuista tutkimusta? Minä olen sen verran kemiaa opiskellut, että minä kyllä osaan lukea merkkikieltä.Että tänne vaan ne tutkimukset.Mistä teidän psykiatrien kaaliin nyt menisi, että olette ASIAKASPALVELIJOITA!

kun tuota lukee nii,pakko kertoa :eilen illalla kuoli mun kaverin isä.sai laakin moottoritiellä ja joutu olemaan liian pitkään ilman happea.se on elämää.myös.kaikilla on ongelmansa,pärjätään niitten kanssa.eikä syytellä turhia,kunnon kävelylenkki avittaa usein..nyt itkettää..

• lll
        viuviu kirjoitti:

ne väkisin nautittu?
        niin,joku syyhän sulla on ollu lekurille menoon,eikö?eihän se lekurin vika oo kun määrittelee sairauden syyksi depiksen ym?
        meitä "sairaita "on montaa eri lajia,ei syyllistetä lekureita.ja tiedätkös,(tutkimatonta tietoa)halaus päivässä tekee enemmän kuin kaikki lääkereseptit yhteensä.)=

Jos en nielle niitä niin sitten piikillä perseeseen. Tällekkin on toinen nimi pakko"hoito"

• Nappi,
        Minä kirjoitti:

oikee psykiatri. Joku höppänä vain niin älä ota vakavasti.

• Nappi,
        Minä kirjoitti:

Se on joku höppänä, ehkä itekkin pöpi. Kysellä tutkimustuloksia on pinnallista ja helppo tapa kiertää vastuu. olet ihan oikeassa.

• Nappi,
        Psykiatri kirjoitti:

1. Käsitykseni mukaan masennuslääkeitä ei määrätä liian kevyin perustein. Suomessa niitä käytetään selvästi vähemmän kuin tarve olisi ja vähiten Pohjoismaista. Masennuslääkkeitä ei käsittääkseni kukaan pidä vaarattomina saati täysin turvallisina.
        2. Masennuslääkkeiden tarkkaa vaikutustapaa ei tiedetä.
        3. Efexor ei aiheuta riippuvuutta.
        4. En tietenkään tyrmää kaikkia viestejä. Psykiatrina tuo viestisi oli poikkeuksellisen heikkotasoinen ja antoi täysin väärän kuvan asiasta. Tämän jälkimmäinenkin viesti sisältää melkoisen määrän ennakkoasennetta, joten suosittelen tutustumista aiheeseen. Aloita vaikka linkin oppaasta
        http://www.nam.fi/uploads/kapseli/kapseli_32.pdf

Lähe huijari litomaan ja äkkiä! Et sinä oo ku höppänä.

• hullugaani

Kiinnostais tietää mihinkä psyykelääkkeeseen olet koukussa? Ei kai uusien antipsykoottien pitäisi ainakaan aiheuttaa riippuvuutta?

• minä

Ei kuulkaas nyt kaverit, on kaikenlaisia vastauksia tullut ja psykiatria ja vaikka mitä. Mutta kun mua sattuu ihan oikeasti...ja joka paikkaan.Sanovat,että nää sallitut tappaa sillee hitaasti, mutta varmasti. On sydänvaivaa,pahemmanlaatuista närästystä,lihavuusongelmaa jne. ja kaikki tullu ihan vaan psyykelääkkeen käytön aikana.Ne ällöt vielä varottaa käyttämästä lääkettä, jos on sydänvaivaa, mutta kun mä olen koukussa. Tää on lähtölaskentaa..to dead.Että kyllä on taas liikaa romantisoitu tätä mielenterveysongelmaa.kiitos ja näkemiin.

• Nappi,

Peiliä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5941
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      94
      3011
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2790
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2046
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      950
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe