Kaksikolla yksin

Apuja vailla

Kertoisiko joku tällaiselle aloittelijalle, että onko kaksikolla minkälaista meloa yksin? Olen ostamassa ensimmäistä kajakkiani, ja haluaisin mielellään kaksikon, jotta voi lähteä yhdessä jonkun toisen kanssa melomaan, mutta aina ei tietenkään seuraa välttämättä saa mukaan, joten haluaisinkin tietää vaikuttaako yksin melominen kaksikolla jotenkin siihen tasapainoon tms? En viitsisi ostaa erikseen kaksikkoa ja yksin melottavaa kajakkia, joten jos joku osaa vastata niin arvostaisin kovasti!

4

1660

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ulokki

Kuvittele kaveri kyytiin, niin heti helpottaa. T: nimimerkki "kaikki inkkarit kanootissa".

• Myrskymeloja

Kaksikko on karmea melottava yksin, ei voi suositella kenellekään. Vaarallisen huonosti hallittavissa tuulessa ja aallokossa.

• Yksin kaksikolla 40v

Kaksikot ovat erilaisia. Olen melonut paljon retkikaksikolla yksin merellä, järvillä, virtapaikoissa ja koskissa. Retkellä pakkaaminen on helppoa ja kaksikko käyttäytyy hyvin yksinkin, kun retkitavarat pakkaa keulaan ja puuttuvan kaverin jalkatilaan. Kaksikko on mielestäni turvallisempi kuin yksikkö. Siinä voi pitää rennommin pidempiäkin taukoja. Matkanopeus ei kärsi kajakin ylipainosta - tietyillä keleillä asia on jopa päinvastoin pidemmän vesilinjan ansiosta.

• XM-Hannu

Kaksikko toimii retkikäytössä yksinmeloessakin hyvin. Voi olla että kulkee HIUKAN hitaammin. Minulla oikeastaan vain hyviä kokemuksia kaksikosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      154
      3297
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      223
      3005
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1976
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      79
      1618
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1447
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1158
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1051
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      1036
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä