Osaiskohan joku sannoo mitään tästä dt:n keulan vauhdosta? Tarkotus oli laittaa honda cr:n 125cc keula mutta kun lueskelin jostakin että olivat pojjaat hussen keulaa vaihtanut ja oli vaihtunut ohjausakselin vai mikä lie ja t-palat. Akseli ei nyt mikään kovin paha kait olisi mutta t-palat maksaisi varmaan jo enemmän kuin kyseinen keula.
Eli olisikohan jollakin täällä tietoa kertoa meneekö nämä keulat iha nätisti vai mitääkö uusia t-paloja kahtoo.
Yamaha DT 125cc keulan vaihto
dalttoni125
1
315
Vastaukset
- mp seniori
Vaihda jäykemmät jouset alkuperäiseen keulaan pääset helpommalla.
Noista keulojen vaihdoista ei ole kuin ongelmia, eikä kukaan osta tuollaista sekasikiötä/kamikaze viritystä kun haluat päästä siitä eroon.
Ainakin se pitäisi muutoskatsastaa katsastuskonttorilla, jos et halua itsellesi ikuista vastuuta sen mahdollisista jälkiseuraamuksista, kun vakuutusyhtiö alkaa tutkimaan onnettomuuspyörää ja jäljittää muutoksen sinuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292845- 1081120
- 58931
- 66895
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6877olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26867Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37820Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65814Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75744Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136739