Hei!
Yritän etsiä Gardman Watergel 1 kg purkkia
tai muuta vastaavaa edullista tuotetta.
Mistä voisi ostaa järkihintaan!?
Amazon / ebay on noin 10€ /kg
mutta postikulut ovat aivan ylimitoitetut!
Postitus 24€ yhdestä purkista.
Mistä Gardman 1 kg Watergel tms kastelukiteitä edullisesti?
3
502
Vastaukset
- 12+4
Mihin sinä kilon tarvitset? Minä menen Turkuun ja haen sieltä 200 g, jolla pärjää tällainen parvekeviljelijä.
http://saijaaaltonen.fi/tarvikkeet/- Kastelukiteitä!?
Kiitos vinkistä!
Helsingistä junalippuineen tulisi vain aika hurja hinta. ;)
Pienissä pakkauksissa on suhteellisen kova kilohinta ja
pieni määrä menee parissa kaudessa. 12 neliön parvekkeella
on paljon isoja ruukkuja, joista kaikista puuttuuvat kastelukiteet.
Maailmalla tuota kilon purkkia myydään noin 10 eurolla.
Suomessa tuntee niin usein olevansa syrjässä,
kun jotain yrittää ostaa.
Paljonko 200 g maksaa Turussa?
Tuo firma ei taida myydä netin kautta, jos sivuja oikein tulkitsin.
Tietäisikö joku saisiko Helsingistä ylipäänsä jostain
Gardman Watergel -kiteitä?
Upeaa kasvukautta parvekkeellesi! :)
- Muori maalta
Otahan yhteys Nutriforteen, Järvenpäähän.
Näyttää tuo heidän tuotteensa olevan ammattiviljelijöille määrän ollessa 25 kg. Olen joskus vuosia sitten tilannut sieltä postitse pienen purkin kidettä. Ja taisi Pulkkisen Osmo itse sitä myydä.
http://www.nutriforte.fi/fi/ammattiviljely/vedensidonta-aine/aquabonder-vedensidonta-aine/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991526Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131166- 2231156
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2581001Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81959- 141940
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179923Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15879- 71777
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33772