Hei !
Olin isossa leikkauksessa, mikään ei menny ninkuin piti.Matkan varrella tuli takapakkia.. hengitystiet menivät tukkuun. Joko tämä sairasstel alkaisi pikkuhiljaa olla takanapäin ? Vai onko vielä tiedossa yllätyksiä sillä puolella ? Kiitos !
Tuntijasi sinulle
4
149
Vastaukset
Hei
voi, kun minulla ei ole lupaa puhua terveydestä, eikä sairauksista. mutta jospa katsotaan energioita toista kautta?
olkapääsi on arka ja väsynyt, siinä on pingottunutta energiaa. siis vasemmassa olkapäässä. muuten näen sinussa keltaisen virran, mikä on energinen ja herkkä voima. se menee aivan suoraan ilman mutkia, minulle sinä näyt positiivisena ja iloisena ihmisenä. virtasi menee kehon läpi niin suoraan, että ihmettelen tuota pikavauhtia.
tuo nopea virrankulutus pitäisi saada hidastumaan, että et tuhlaisi omia voimavarojasi aivan kokonaan. sinulle näkyy myös pientä reissuilua, missä on mukavaa seuraa. tulee myös tytön häät, joissa olet tärkeällä paikalla mukana.
t. Keskiyö- Tara1
Kaunis kiitos Tuntijasi ! Leikattiin kaularanka, ja vasen puoli on oireillut., mutta viikko sen jälkeen jouduin hengityskoneeseen. Sen jälkeen tuntuu että jotain ei ole vielä kohdallaaan, kurkku tuntuu ahtaalta ja pään kannatus hankalalta.Väsyn helposti kun yritän jaksella lasten kanssa. Mukavaa että on tiedossa valonpilkkuja :) Tämä kesä on aika takkuinen !
- Tara1
Näkyykö yhtääm parempia energioita tähän.. Oon taas ollut tänään niin järjetttömän kipeä, ja luuliisi jo tämän tilanteen helpottuvan
- Tara 1
Hei Saatko vielä jotain tähän. Itse oon hieman huolissani siitä ettei parantuminen etenee toivotulla tavalla kiitos
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2317314Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442937- 502422
- 1062366
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382091- 981607
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321590Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141458Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4021425Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71414