Onko Steppi lopettamassa?

Euroburger

neljännen kerran ei ollut kebabbia ollenkaan. Ei ollut myöskään tupakkaa eikä maitoa. Käykö tälle samoin kun rautialle? Itse siirryin muualle asioimaan vaikka stepin ruuat onki ollu hyviä. Turhat reissut ottaa päähän ja aikaa menee. Onko tietoa?

23

1312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanttu

      Ihan sama, kebabbi on kuivaa paskaa siellä

    • muusi ja lihapullat

      Stepissä on ollu kylän parhaat nakkari ruuat kautta aikojen ja on edelleen. Mutta tuo pitseria Adalar lieneen vienyt suurimman osan ilta ja viikonloppujen asiakkaista ainakin yöllä. Steppari ammottaa tyhjyyttään ja pitseriassa jonot ulos asti. Toivottavasti ei ole lopettamassa !

    • Terveiset!!

      Muistojen Steppi :). En asu enää puttaalla mutta kyseisessä paikassa asioin monesti.

    • ziiifffi

      Stepin eväät maistuu nykyään härskiltä rasvalta. Jos meno ei parane niin joutaisikin mennä nurin.

      • mömmö

        Miksihän yleensäkin grilleillä on laatu niin vaihtelevaa? Eikö tekijät saa koulutusta mitenkään? Yleensä vanhemmat työntekijät tekee parhaat annokset :)


      • Hantte76
        mömmö kirjoitti:

        Miksihän yleensäkin grilleillä on laatu niin vaihtelevaa? Eikö tekijät saa koulutusta mitenkään? Yleensä vanhemmat työntekijät tekee parhaat annokset :)

        Stepissä se vanha nainen tekee miniannoksia. Rahan tuhlausta, adalarin annoksilla tulee maha täyteen ja yleensä jääkin. Viimeksi ostin stepistä muusin ja lihapullat, pikkukasa haaleaa muusia ja viis mautonta pikkupullaa. Jäi mun viimeseksi ostokseksi. Varmasti nuilla ruuilla loppuu asiakkaat.


      • Pottumuussi
        Hantte76 kirjoitti:

        Stepissä se vanha nainen tekee miniannoksia. Rahan tuhlausta, adalarin annoksilla tulee maha täyteen ja yleensä jääkin. Viimeksi ostin stepistä muusin ja lihapullat, pikkukasa haaleaa muusia ja viis mautonta pikkupullaa. Jäi mun viimeseksi ostokseksi. Varmasti nuilla ruuilla loppuu asiakkaat.

        Eivät varmaan odottaneet että joku sitä muusia ostaa?


      • Hantte76
        Pottumuussi kirjoitti:

        Eivät varmaan odottaneet että joku sitä muusia ostaa?

        No ei enää ostakaan


    • oi aikoja niitä..

      steppi on ollut pannassa jo ensimmäisen omistajan vaihdoksen jälkeen.. ja best burgerilla taso laskenut kuin lehmän häntä sen jälkeen kun leskinen jäi eläkkeelle.. best burgerissa oli leskisen aikaan muuten oulunalueen parhaat pannupizzat!

    • Hansyli

      Mä oon miettiny samaa että onkohan lopettamassa, melkein aina myyjien vastaus on ei oo ja se paikka ihan oikeasti haisee.

    • Nehän tes

      Puhtaalle on tulossa burger king, näin olen kuullut

    • suklaapehmistä

      Aina on saatu mitä tilattu ja hyvää on .

    • STEPPAA

      steppi muuttaa martinniemeen
      siihen entisen k-kaupan tiloihin
      TERVETULOA UUDET JA VANHAT ASIAKKAAT

      • 3+18

        Onko tuo vitsi?


    • Friend3

      Palkat kuulema maksamatta työntekijöille, että aika lähellä on varmaan kaatua tuo puttiikki. Mutta eiköhän siihen joku uus tuu. Tulisipa joku thairuokapaikka tai vietnamilainen

    • majonääs

      Tulispa Hese,varmasti olis kävijöitä

    • Leevi

      Subi ois tervetullu Puttaalla , Hesehän löytyy Kärkkäiseltä , tuskin näin lähelle toista !!

      • Hesisti

        Oulun keskustassa on 2 heseä, kortteli vain väliä toisiinsa..


    • Ykä

      Ei käy, luulisin että tuotteet on käynyt niin hyvin kaupaksi etteivät osanneet varautua suureen menekkiin.

    • Reettau

      BurgerKing lienee tulossa

    • enttinen asikkas

      syökää avuttomat kotona
      grilliruoka on jokaisella paskaa ja vanhaa
      Stepin paikalla oli ennen pikku grilli
      siinä oli hyvät eväät kun Klasila teki
      pojat oli myös hyviä

    • Ex-porilaisen ostaja

      Ihan mitä sattuu nykyään myyvät. Sipuli oli saletisti pilaantunutta ja salaatti osittain ruskeaa, YÄK!

    • HP420

      Tämän ketjun perusteella kävin stepissä eka kertaa taas kuukausiin, otin kebabbia ranskalaisilla

      -Annoskoko hyvä=Iso.
      -Mausteet/kastikkeet kohdillaan.
      -Kebab mehevää, tuli suoraan vartaasta.
      -Salaatti raikasta ja tuoreen makuista.
      -Ranskalaiset rapeita.

      Eli juuri yhtä hyvää kuin aina ennenkin!!!

      Kiitos mikko hyvästä mätöstä ;)

      Olen varma että koukkunokat täällä yrittää pilata stepin mainetta että saavat omaa myyntiänsä paremmaksi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe