neljännen kerran ei ollut kebabbia ollenkaan. Ei ollut myöskään tupakkaa eikä maitoa. Käykö tälle samoin kun rautialle? Itse siirryin muualle asioimaan vaikka stepin ruuat onki ollu hyviä. Turhat reissut ottaa päähän ja aikaa menee. Onko tietoa?
Onko Steppi lopettamassa?
23
1357
Vastaukset
- Hanttu
Ihan sama, kebabbi on kuivaa paskaa siellä
- muusi ja lihapullat
Stepissä on ollu kylän parhaat nakkari ruuat kautta aikojen ja on edelleen. Mutta tuo pitseria Adalar lieneen vienyt suurimman osan ilta ja viikonloppujen asiakkaista ainakin yöllä. Steppari ammottaa tyhjyyttään ja pitseriassa jonot ulos asti. Toivottavasti ei ole lopettamassa !
- Terveiset!!
Muistojen Steppi :). En asu enää puttaalla mutta kyseisessä paikassa asioin monesti.
- ziiifffi
Stepin eväät maistuu nykyään härskiltä rasvalta. Jos meno ei parane niin joutaisikin mennä nurin.
- mömmö
Miksihän yleensäkin grilleillä on laatu niin vaihtelevaa? Eikö tekijät saa koulutusta mitenkään? Yleensä vanhemmat työntekijät tekee parhaat annokset :)
- Hantte76
mömmö kirjoitti:
Miksihän yleensäkin grilleillä on laatu niin vaihtelevaa? Eikö tekijät saa koulutusta mitenkään? Yleensä vanhemmat työntekijät tekee parhaat annokset :)
Stepissä se vanha nainen tekee miniannoksia. Rahan tuhlausta, adalarin annoksilla tulee maha täyteen ja yleensä jääkin. Viimeksi ostin stepistä muusin ja lihapullat, pikkukasa haaleaa muusia ja viis mautonta pikkupullaa. Jäi mun viimeseksi ostokseksi. Varmasti nuilla ruuilla loppuu asiakkaat.
- Pottumuussi
Hantte76 kirjoitti:
Stepissä se vanha nainen tekee miniannoksia. Rahan tuhlausta, adalarin annoksilla tulee maha täyteen ja yleensä jääkin. Viimeksi ostin stepistä muusin ja lihapullat, pikkukasa haaleaa muusia ja viis mautonta pikkupullaa. Jäi mun viimeseksi ostokseksi. Varmasti nuilla ruuilla loppuu asiakkaat.
Eivät varmaan odottaneet että joku sitä muusia ostaa?
- Hantte76
Pottumuussi kirjoitti:
Eivät varmaan odottaneet että joku sitä muusia ostaa?
No ei enää ostakaan
- oi aikoja niitä..
steppi on ollut pannassa jo ensimmäisen omistajan vaihdoksen jälkeen.. ja best burgerilla taso laskenut kuin lehmän häntä sen jälkeen kun leskinen jäi eläkkeelle.. best burgerissa oli leskisen aikaan muuten oulunalueen parhaat pannupizzat!
- Hansyli
Mä oon miettiny samaa että onkohan lopettamassa, melkein aina myyjien vastaus on ei oo ja se paikka ihan oikeasti haisee.
- Nehän tes
Puhtaalle on tulossa burger king, näin olen kuullut
- suklaapehmistä
Aina on saatu mitä tilattu ja hyvää on .
- STEPPAA
steppi muuttaa martinniemeen
siihen entisen k-kaupan tiloihin
TERVETULOA UUDET JA VANHAT ASIAKKAAT- 3+18
Onko tuo vitsi?
- Friend3
Palkat kuulema maksamatta työntekijöille, että aika lähellä on varmaan kaatua tuo puttiikki. Mutta eiköhän siihen joku uus tuu. Tulisipa joku thairuokapaikka tai vietnamilainen
- majonääs
Tulispa Hese,varmasti olis kävijöitä
- Leevi
Subi ois tervetullu Puttaalla , Hesehän löytyy Kärkkäiseltä , tuskin näin lähelle toista !!
- Hesisti
Oulun keskustassa on 2 heseä, kortteli vain väliä toisiinsa..
- Ykä
Ei käy, luulisin että tuotteet on käynyt niin hyvin kaupaksi etteivät osanneet varautua suureen menekkiin.
- Reettau
BurgerKing lienee tulossa
- enttinen asikkas
syökää avuttomat kotona
grilliruoka on jokaisella paskaa ja vanhaa
Stepin paikalla oli ennen pikku grilli
siinä oli hyvät eväät kun Klasila teki
pojat oli myös hyviä - Ex-porilaisen ostaja
Ihan mitä sattuu nykyään myyvät. Sipuli oli saletisti pilaantunutta ja salaatti osittain ruskeaa, YÄK!
- HP420
Tämän ketjun perusteella kävin stepissä eka kertaa taas kuukausiin, otin kebabbia ranskalaisilla
-Annoskoko hyvä=Iso.
-Mausteet/kastikkeet kohdillaan.
-Kebab mehevää, tuli suoraan vartaasta.
-Salaatti raikasta ja tuoreen makuista.
-Ranskalaiset rapeita.
Eli juuri yhtä hyvää kuin aina ennenkin!!!
Kiitos mikko hyvästä mätöstä ;)
Olen varma että koukkunokat täällä yrittää pilata stepin mainetta että saavat omaa myyntiänsä paremmaksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843032Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3102685Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1901493Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621192Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2391098Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 70948
- 117940
- 76920
- 72904