välttely

outoa

Miksi selvästi ihastunut mies alkaa vältellä? Lopahtiko kiinnostus? Tästä kun voi vain päätellä että on varattu eikä uskalla tehdä mitään sen vuoksi tai sitten on löytynyt uusi ihastus. Pelimies mahdollisesti.

39

3572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voieinytsemeni

      Riippunee siitä, miten sä itse olet reagoinut hänen ihastumiseensa. On voinut esim vetäytyä, jos et ole tullut häntä yhtään vastaan tässä asiassa. (I´ve been there too ;)

      • 11+16

        aika samanlainen homma itselläni. kerroin omista tunteistani eräälle ja hän ei tullut oikein vastaan mitenkään, vetäydyn takaisin kuoreeni tässä nyt.

        tulee olemaan varmaan kiusallinen seuraava kerta kun nähdään, ainakin itselleni


      • näin sen näkisin
        11+16 kirjoitti:

        aika samanlainen homma itselläni. kerroin omista tunteistani eräälle ja hän ei tullut oikein vastaan mitenkään, vetäydyn takaisin kuoreeni tässä nyt.

        tulee olemaan varmaan kiusallinen seuraava kerta kun nähdään, ainakin itselleni

        Välttelemällä ei halua pitää turhaa toivoasi molemminpuolisista tunteista yllä.


      • Apumies Ystävä
        näin sen näkisin kirjoitti:

        Välttelemällä ei halua pitää turhaa toivoasi molemminpuolisista tunteista yllä.

        Annetaan rauha rakastavaisille,ei häiritä,kyllä se sitte yhteyttä ottaa,kun todellista apuu tarvii?


    • Do something

      Jos mies on kunnolla ihastunut ja yrittää osoittaa kiinnostustaan ja nainen tavallaan vastaanottaa huomion ja antaa ymmärtää, että on sen huomannut, mutta ei tule yhtään vastaan niin mies tulkitsee, että naista ei kiinnosta, mutta nauttii ja on immarreltu huomiosta. Miehellä(kin) on tunteet, jolloin saattaa käydä niin että mies kokee naisen vain boostailevan egoaan miehen kustannuksella ja suomeksi sanottuna loukkaantuu. Syystäkin, sillä nainen leikkii miehen tunteilla.

      Vaihtelevat signaalit, välillä osoittaa kiinnostusta, välillä jättää kokonaan noteeraamatta voi johtaa samaan tulkintaan.

      Mikäli nainen on kiinnostunut, tulisi hänen tehdä miehen lähestyminen mahdolliseksi. Parhaiten tekemällä vastavuoroisesti vähintään samoja asioita kuin mies. Jos mies katselee, naisenkin tulisi katsella oma-aloitteisesti, jolloin voidaan siirtyä vaikka juttelemaan. Jos mies on tullut juttusille kerran, nainen voi tulla seuraavalla kerralla. Tanssi ei suju jos toinen jäpittää paikallaan ja toinen yrittää viedä. Silloin tulee tunne, että toista tanssi ei kiinnosta.

      Jokainen mies on ollut tilanteessa, jossa on ihastunut naiseen, katselee, juttelee, kehuu, jne. tekee kaiken työn yksin ja nainen on vasraanottavainen, mutta passiivinen. Ja kun mies pyytää treffeille, lopulta saa pakit (kaverikortin).

      • outoa

        Kiitos vinkeistä :) ei hän ole kertonut mitään tunteistaan mutta kehunut kauniiksi ja sitten katseita on vaihdettu. Nyt minäkin olen alkanut samaan eli välttelen tätä miestä ja en edes tervehdi. Saa olla ihan rauhassa.


      • Elä flirtistä ihastu
        outoa kirjoitti:

        Kiitos vinkeistä :) ei hän ole kertonut mitään tunteistaan mutta kehunut kauniiksi ja sitten katseita on vaihdettu. Nyt minäkin olen alkanut samaan eli välttelen tätä miestä ja en edes tervehdi. Saa olla ihan rauhassa.

        Kyllä naista/miestä voi kehua kauniiksi/komeaksi ilman ihastumisen tunnettakin. Ei se kuule merkkaa ollenkaan sitä, että hän olisi mitenkään sinuun ihastunut.Se on vaan kohteliaisuus. Ja syynsä on varmasti sille, miksi ei sinua sen kummemmin mitenkään lähesty.


      • plkio

    • 567678lk

      "pelimies" :D Herkästi ollaan taas heittelemässä termejä.

      Pelimies on mun ymmärtääkseni sellainen pääosin joka tähtää naisten kanssa vain sänkyyn valehtelemalla yms. ehkä hyväksikäyttää myös taloudellisesti.

      Välttelijä on tod. näköisesti ujo pohjimmiltaan, ehkä jopa kokematon. Myös aika paljon vaikuttaa sun oma käytös, sitä kun on joskus aika vaikea arvioida.

      Mitähän sen miehen pitäisi sitten tehdä ja mitä olet itse tehnyt?
      Jos ette tunne niin eihän siinä mitään välttelyä edes ole.

      Susta tulee mieleen nirppanokka joku kuvittelee itsestään vähän liikoja.

      • viisastuit

        Joo varattu on ihan selkeesti.


      • SäikkyN
        viisastuit kirjoitti:

        Joo varattu on ihan selkeesti.

        Syitä voi olla monia, itelle tuli mieleen ekana, että mies ei halua teistä kahdesta sen enempää. Vasta eronnut/varattu/tunneköyhä...jos toisesta on kiinnostunut, kyllä sen vaan huomaa.


    • Älä välitä

      Lopahti. Mies on metsästäjä tyyppiä, joka siirtyy uuteen kohteeseen, kun huomaa tenhonsa tehonneen. Hänellä on aito rakkaus kotona eli sinä olit vain testi, onko charmia jäljellä.

      • Anonyymi

        Nonni hienoa! Piti nyt vanhoja lukea ja tällästä pelaamista just kokenut.


      • Anonyymi

        Paska mikä paska.
        Näitä on paljon.


    • Näin usein käyny

      Ei läheskään kaiki ole pelimiehiä tai varattuja jos into lopahtaa.Joskus on vaan niin ettei halua tungetella jos toinen ei anna vastakaikuja tai mitää selviä merkkejä että pystys tulkitsemaan ja viemään asiaa eteenpäin.

    • 15+2

      Tunnistan oman käyttäytymisen tuosta. Johtuu ainoastaan siitä ettei vastakaikua ihastumiselle tule vaikka olen antanut konkreettisia mahdollisuuksia sille useaan otteeseen. Turha tuhlata aikaa yksipuoliseen.

      • Anonyymi

        Joskus toki voi olla näin mutta entä jos itse olenkin kertonut tunteeni.


      • Anonyymi

        Sillä on lapsia ja muksuja, joten meistä ei koskaan tule mitään.


    • Arietta

      Minä halusin elää harhassa,että mies olisi oikeasti ollut kiinnostunut minusta.Oli ystävällinen,kiusoitteli,teki tikusta asiaa,paljon katsekontaktia,vinkkausta jne.Nyt olen vältellyt häntä,koska tunteeni ovat liian paljon kasvaneet ja hän on myös vähentänyt kontaktin ottamista minuun.
      Luulin koko ajan,että hänellä ja vaimolla meni huonosti mutta olin sitten jotain egon pönkitystä.En ikinä lähtisi toiseksi naiseksi.Tuskin hän edes sitä haki.Huvitusta itselleen ja itse otin tyhmänä tosissaan.

      • Anonyymi

        Täähän on vanha viesti mihin vastaan, mutta tässä tapauksessa mies taisi lopettaa jallittamasta kun nainen alkoi ottaan etäisyyttä, eli luuli ettei naista kiinnostakkaan.


      • Anonyymi

        Näitä paskoja on maailma täynnä.
        Etenkin pomoasemassa työpaikoilla. Höpläyttävät akat kilpailemaan keskenään asemasta, suosiosta. Ja tekemään sikana duunia.
        Herätkää Naiset!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täähän on vanha viesti mihin vastaan, mutta tässä tapauksessa mies taisi lopettaa jallittamasta kun nainen alkoi ottaan etäisyyttä, eli luuli ettei naista kiinnostakkaan.

        Sen mukaan rakastetaan, ollaan ystäviä, vain työkavereita, miten itselle parhaiten sopii.
        Eroamassa ollaan. Kaikki on paskaa. Sitten ei saa häiritä perheidylliä.

        Jos haluutte toisenne: sikana kimppuun. Turha odotella vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen mukaan rakastetaan, ollaan ystäviä, vain työkavereita, miten itselle parhaiten sopii.
        Eroamassa ollaan. Kaikki on paskaa. Sitten ei saa häiritä perheidylliä.

        Jos haluutte toisenne: sikana kimppuun. Turha odotella vuosia.

        Niinhän sen pitäs olla! Mut tuntuu olevan vaikea valinta kummalleki


      • Anonyymi

        Mulle kävi just näin ihan vähän aikaa sitten.
        Mies pelasi ininulla perkele 🤣
        No pitää ettiä uus ihastus en haikaile varatun miehen perään...
        Menköön menojaan...
        Minä satuin näkemään hänen somensa ja tajusin sieltä kaikenn sen mitä oli jätetty kertomatta minulle suoraan....

        Onneksi kaikki miehet ei tee noin mut tän jälkeen voi kyl todeta et on kyllä ihmisiä joka lähtoon...
        Toivon et seuraava mies haluaa olla oikesti minun elämäsdäni ja olisin se tärkein... En kakkonen tai vaikka 3....

        Tosin tämän kuvion jälkern ei oo kyllä mikää kiire edes löytää uutta...
        Alan olla väsyny rakenteleen omia rakkaus unelmia vain särkymään kun tulee joka kerta ei kivoja ylläreitä joita ei osaa odottaa...

        Melko pettyny nainen olen.
        Ikävä tulee varmasti häntä, mutta on eletävä eteenpäin ilman häntä....


    • Anonyymi

      Jos se tietää, että olet parisuhteessa. Oikea mies jättää ihastuksensa, kun saa selville toisen parisuhteesta.

      • Anonyymi

        Ei.
        Väärin kaikkia kohtaan. Eniten itseä, vaikka jäisi yksin.


      • Anonyymi

        Riittää kun useempi ukko on mese viesteissä, sekä epämääräinen kappa kavereissa. Ei ole tollaseen naiseen luottoo ei sitten yhtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittää kun useempi ukko on mese viesteissä, sekä epämääräinen kappa kavereissa. Ei ole tollaseen naiseen luottoo ei sitten yhtää.

        Vaikutat erittäin mielenvikaiselta ihmiseltä. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat erittäin mielenvikaiselta ihmiseltä. Sivusta.

        Loppu peleissä en, naisten on vain valehdeltava kaikesta, vaikka faktaa puhutaan, eli ootte jääny rysänpäältä kiine housut jalassa


    • Anonyymi

      No eräälle naiselle sanoin että on viehättävä kaikella tavalla ja että olen ihastunut häneen. Hänen puolelta ei kuulu mitään joten oletan että hänellä ei ole mitään joten minulle helpompi vältellä kyseistä henkilöä kuin ihastella ja roikkua yksipuolisessa tunteessa.

      • Anonyymi

        Äkkiäkö pitää vastata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äkkiäkö pitää vastata?

        Öö yleensä kyllä, mitä pohtimista siinä on? Kyllähän ihminen tietää heti mitä ajattelee toisesta ja jos sitä pitää miettiä niin siinä itsessään on jo vastaus että ei ole ihastusta. Ja sitä paitsi millainen ihminen jättää toiselle vastaamatta heti. Ei ole ainakaan aitoja tunteita jos perästä pitää sitten huudella.


    • Anonyymi

      Jos se pelaa monopolia niin minäkin voisin osallistua

    • Anonyymi

      Aloittaja on ite ruvennu toiminnsllaa tekemää sen, että mies ei anna enää mitää singaalia kiinnostuksesta

      • Anonyymi

        Ai silloin kahdeksan vuotta sitten kun tämä aloitus on kirjoitettu? Jopas ny😅


    • Anonyymi

      Jos toinen rupeaa kylmäksi lähesymisyrityksistä, tulee itselle kiusallinen olo. Silloin on helpointa pysytellä poissa, varsinkaan kun ei tunne enää pienintäkään syytä mennä juttelemaan lisää.

    • Anonyymi

      Minä en tarvi viestikumppania, ja jos arvon revalle ei livet sovi/kelpaa nii mitä muuta odotat,?sekoilu ja härväilysi johdosta en yhteyttä ota.en nimittäi kiinnosta paskaakaa kuulla muiden ukkojesi viestisisällöistä, eli luotto on sinuun menny ajatsitten..T:mörkö

    • Anonyymi

      Uskon puute 😉

      • Anonyymi

        Sinulla? Sinähän olet ennen kaikkea uskoton, mitä tekisit uskolla ja puutteella siitä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9164
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2688
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      145
      2467
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1310
    Aihe