Kävelin eilen rotuaarilla ja eräs ehdokas pyysi minua äänestämään itseään. Onko tämä teistä sopivaa? Eikö pitäisi tyrkyttää hieman vähemmän?
Tietysti siitähän vaalissa ehdokkaana olemisessa on kysymys, mutta kuitenkin.
Äänestä minua ja ......
6
231
Vastaukset
- Pirkko
Minusta se on ihan sopivaa. Sitä vartenhan ne vaalit on ja ihmiset asettuu ehdokkaiksi, jotta heitä äänestettäisiin.
Minäkin tapasin tämän ehdokkaan ja minusta se esitti asiansa kohteliaasti. Ei se minua ainakaan häirinnyt. On se vaan hyvä että joku rohkeasti pyytää äänestämään itseään ja Kokoomusta. Tuleepa samalla selväksi mitä ryhmää edustaa.
Äänestämään vaan.- Urkki007
Pippa täti, Pirkko ´rouva tai Pipsa pippuri tyttönen. Joskus semmoinen tyrkyllä olo on ihan sopivaa, joskus taas ei. Lipun ja ilimapallon väri määrää.
Harva niistä rahhaa kuppaa, taikka kauppaa, muuta kuin jotakin keskivertokansalaiselle vierasta aatetta. Vain ehdokas itse voi tietää, mitä se on?
- Urkki007
Jos ei kaupittele seksiä tai pyri ostamaan, ei ole taannehtivasti kiellettyä prostituutiokauppaa. Joulun alla saattaa pikkujoulupukit ja varsinaiset joulupukit lykätä itseään tykö. Poliitikot pyrkivät kaveraamaan vain vaalien alla.
- Plääh
Ketä sen pitäsi sitten kehottaa äänestämään? Ei kai sen huvikseen siellä kannattaisi seisoskella?
- Urkki007
Kunnon republikaani ja demokraatti odottelee ameriikkalaista karnevaalia, vaan se Suomenniemen meno on vaan tämmöstä lällätystä.
- Urkki007
Nyt ne ehdokkaan rumilukset jää kottiisa piileksimään, eikä tiijä mitä numeroa sitä pimiässä kopissa kävis puskemasa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764568Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1523546Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381014- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27862