Hei! Olen 22v nainen Vantaalta ja kokeilen tätäkin kautta jos tärppää.
Eli etsisin joko määräaikaista (minimissään tämän vuoden loppuun, mieluummin pidempään) tai vakituista työtä ja niin että viikottainen tuntimäärä olisi se 30h minimissään tai työssä olisi tietty kiinteä palkka/kk.
Eniten kiinnostaisi henkilökohtaisen avustajan työ tai vakituinen lastenhoito. Sekä lapsista että avustamisesta on kokemusta arkielämässä ja olen itse kahden lapsen äiti. Myös erilaiset tietokoneella tehtävät työt kiinnostaa, varsinkin jos voi kotona tehdä. Mutta en ole nirso, mitä tahansa muutakin työtä saa ehdottaa, kunhan ei mennä provikkapalkalla. Tai jos jollain on vinkata hyvästä työstä, voi myös laittaa s.postia. En ole missinmitoissa kun edellisestä synnytyksestä ei vielä niin kauaa ole, joten mitään alastontyötä ei kannattane ehdottaa :) Näitäkin tarjouksia tätä kautta välillä tullut.
Olen luotettava, vastuullinen, kuuntelen minulle annetut ohjeet ja toimin niiden mukaan. Pidän lapsista ja eläimistä ja olen savuton. Huumorintajua löytyy myös ja kykyä tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Minulle voi laittaa mailia: [email protected]
Töitä vailla (pk-seutu)
töitä vailla
1
129
Vastaukset
- Helsingin Moniala
Vieläkö vailla kunnollisia töitä. Soittele niin jutellaan lisää. Yhteystiedot www.monitoimipalvelu.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853627
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668