Kävin juuri OP pankissa jossa sanoivat että Krotian kuna on tilattava valuutta ja kulut ovat 20e ja vasta ensiviikolla sais.
Meidän matka on 5/7 Makarskaan ja pankithan ovat siellä kiinni,kelpaako eurot vai onko jokin rahanvaihto paikka auki siellä,meillä on huoneisto hotelli ilman palveluita,olis hyvä saada sapuskaakin lauantaina ja sunnuntaina.
Rahan vaihto
kaxkymmentä euroa
2
490
Vastaukset
- Jurmaani
Jos kuljetukset lentokentältä hotellille on hoidossa ei kannata vaihtaa mitään suomessa .Makarskassa kaupungilla monta rahanvaihto kojua auki joka päivä ja kurssi paljon parempi kuin suomessa.Lisäksi lähes kaikki hotellit vaihtaa mutta ottavat pienen vaihtopalkkion,silti kannattavampaa kuin suomessa.Tultiin juuri Makarskasta ja vaihdettiin rahanvaihtokojuissa on turvallista.
- kaxkymmentä euroa
Hei..! Kiitos paljon viestistä,lentokenttäkuljetus on Makarskaan,nyt voi keskittyä muihin hommiin,eli mitä matkalle ottaa...;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184