syyntakeeton itsepuolustuskoulu

syyntakeeton_

kiinnostavampi kuin elvytyskoulu ja ei niin raju kuin mestaamiskoulu

eli siis mikö on paras laji itsepuolustukseen?
itsepuolustusvälineet?
puhumalla pois tilanteesta?
miten sinä reagoit äkilliseen väkivallan uhkaan? taistelet vai pakenet?

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehheh, oletko ajatellut tarkemmin, mitä se syyntakeetomuus tarkoittaa?

• Ei voi ottaa vastuuta teoistaan esim. mielenterveydellisten ongelmien vuoksi, tai siksi, että teki rikoksen kävellessään unissaan...

• jokutyyppi19 kirjoitti:

Ei voi ottaa vastuuta teoistaan esim. mielenterveydellisten ongelmien vuoksi, tai siksi, että teki rikoksen kävellessään unissaan...

Niinpä. Kai sitä nyt tulisi pyrkiä sellaisiin tekoihin, joista pystyy ottamaan myös vastuun.

Syyntakeeton itepuolustus on helppoa: vedetään metamfetamiinia ja alkoholia ja riehutaan kuin irtipäässyt perkele ja sitten vankimielisairaalassa istutaan muutama vuosi miettimässä, että meniköhän toi nyt ihan putkeen.

• Mitäs muuten jos itse olet tukehtumassa kananugettiin - kiinnostaako se elvytys vai ei?

Tai ajat mönkijällä ojaan ja olet tajuton?

• syyntakeeton_

ensiapu on tärkeä osata mutta siitä on vaikea vääntää keskustelua.

• syyntakeeton_ kirjoitti:

ensiapu on tärkeä osata mutta siitä on vaikea vääntää keskustelua.

Väännetään keskustelu vaikka siitä, että millä tavalla sinut saisi syyntakeiseen kuntoon.

Jos olet syyntakeeton, se tarkoittaa esimerkiksi sitä että olet psykoosissa tai kärsit synnytyksen jälkeisestä masennuksesta tai sinulla on aivovamma, joten et voi vastata siitä mitä teet. Pitäisikö käydä lääkärissä?

• syyntakeeton_
        nasse_seta kirjoitti:

Väännetään keskustelu vaikka siitä, että millä tavalla sinut saisi syyntakeiseen kuntoon.

Jos olet syyntakeeton, se tarkoittaa esimerkiksi sitä että olet psykoosissa tai kärsit synnytyksen jälkeisestä masennuksesta tai sinulla on aivovamma, joten et voi vastata siitä mitä teet. Pitäisikö käydä lääkärissä?

nyt takerrut ihan turhiin pikkuseikkoihin kuten minun nimimerkkiini.

puhutaan vaikka siitä miksi olet ottanut nimimerkiksi jonkun toisen keksimän hahmon ja hoet täällä sitten ko. hahmon hokemaa? että älä ala mistään nimimerkeistä vääntää ennenkuin keksit ihan ite nimimerkin. eikä mitään vitu nasse setia.

• syyntakeeton_ kirjoitti:

nyt takerrut ihan turhiin pikkuseikkoihin kuten minun nimimerkkiini.

puhutaan vaikka siitä miksi olet ottanut nimimerkiksi jonkun toisen keksimän hahmon ja hoet täällä sitten ko. hahmon hokemaa? että älä ala mistään nimimerkeistä vääntää ennenkuin keksit ihan ite nimimerkin. eikä mitään vitu nasse setia.

Sehän on otsikko eikä nimimerkki. Syyntakeeton itsepuolustuskoulu. Mitä tarkoitat syyntakeettomalla itsepuolustuksella?

• Minä tekisin itsepuolusteksi niin jos se uhka olisi todella suuri niin varmaan mottaisin täpöt ja lähtisin karkuun. Olen salibandyn pelaaja niin kyllä se pakomatka ihan kevyesti taittuis.

Mun sisko on kyllä käyny järkäärikoulus et kyl mä jotain semmosiiki liikkeit osaan....

• Siiliö

No eihän itsepuolustukseen tarvita taistelulajeja, aseita eikä edes voimaa. Osaat vaan iskeä oikealla kehosi osalla oikeaan vastustajan kehonosaan ja joskus ehkä oikealla tavalla. (Kuulostaapa monimutkaiselta.) Ensinnäkin kaikkein hyödyttömintä on se, että on tappelu, joka perustuu käytännössä siihen, kun kaksi ihmistä halailee toisiaan yrittäen saada jotain aikaan. (Kummatkin siis yrittää ottaa niskalenkkiä ja epäonnistuvat koko ajan.) Lyönnit ovat paljon tehokkaampia ja niillä voi joskus ratkaista tappelun voittajankin.

Sitten, kun kyseessä on ihan oikea tappelu. Eli joku känniläinen taikka rosvo hyökkää kimppuusi, niin kaikki on sallittua ja sitten vasta voikin tehdä vahinkoa. (Kannattaa kuitenkin muistaa, että esim. känniläinen ei välttämättä hyökkäisi selvinpäin ja sitten, että kun se vastustaja on vaaraton, niin ei enää kannata piestä sitä henkihieveriin.)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3136
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2573
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2561
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2228
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      480
      1924
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      110
      1881
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      252
      1855
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1704
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1627
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      24
      1482
    Aihe