Tampere Pride 2014 ohjelma

tampere00

http://www.tamperepride.fi/fi/ -osoitteesta löytyy Tampere Pride -Kulttuuritapahtuman ohjelma, mikä päivittyy jatkuvasti uusilla lisäyksillä! Mukana ihka-ensimmäistä kertaa Hyväntekeväisyysihmishuutokauppa, missä voit huutaa elämyksiä mm. julkkisten kanssa! Käy tsekkaa ;)

13

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TreeN

      Aiemmin oli puhetta siitä piknikistä. Sunnuntaina 20.7. on sitten Pride-picnic klo 11-15 Koskipuistossa, että viimeistään silloin saadaan kunnon piknikki aikaiseksi, toivotaan aurinkoista päivää silloin :)
      Iltajuhliakin on sekä perjantaina (Telakka), että lauantaina (Kustaa III), ja tästä kaikesta viikon päästä (26.7.) seuraavat Leimarit . Saa hieman Kaivohuoneen Naistenbileiden vieroitusoireita hoitaa ;D

    • manze

      Jes, loistavaa! Joo kyllä tällä määrällä reiluun viikkoon ehkä vähän jo helpottaa :D Toivottavasti vaan noi kelit sallii. Jos ei, niin sit pitää vaan vaikka kokoontua Koskipuistossa ja mennä sisäpiknikille! Mut ohjelmaa ainakin nyt on niin pääsee näkemään kaikkia :P

    • Kökkis

      Onko kukaan muu kuin minä menossa yksin tuonne? Olen turistina liikenteessä Treella tuon viikonlopun, ja olis hauska pyöriä välillä jonkun kanssa yhdessä tuolla tapahtumissa.

      • Tampereenylpeys

        Minua kiinnostaa lauantain ohjelma: Toritapahtuma ja pääbileet. En tunne tamperelaisia, joten menokaveri uupuu, eli jos tarvetta on seuralle niiihin, niin tässä olis!


    • Kökkis

      Miten suhun sais yhteyden, ylpeys?:)

      • Heitä vaikka sähköpostilla!

        tampereenylpeys (at) suomi24.fi


    • sinivihreä

      Haluisin kans mennä joko perjantain tai lauantain bileisiin mutten tunne tampereelta oikein ketään.. Ketään muuta samassa tilanteessa?

    • Kökkis

      Pistä sinäkin viestiä tuolle Ylpiälle, niin mennään porukalla?

      • sinivihrea4514

        Pistin, toivottavasti tulee vastausta. :)


    • kans kiinnostaisi mennä, mut ikävä kyllä en pääse, ehkä sit viikon päästä leimareihin ;)

    • (Y)

      Tottakai mukaan vaan :D
      Itse meinaan mennä pippaloimaan nyt perjantaina ja lauantaina, kuin sitten myös ens lauantaina Leimareihinkin, näitä bileitä ei liian usein ole !
      Että kyllä meitä nyt hemmotellaan.
      Ja lauantana ajattelin mennä TORI-tapahtumaan ja sunnuntaina picnicille, jos kelit sallii :)))

      Toivotaan paljon (poika)tyttöjä paikalle :))))

    • Jackie11

      Täällä myös yksi yksin Tampereelle saapuva, lauantain ohjelma ja bileet kiinnostaisi. Ois kivempi, jos ei tartteis yksikseen palloilla. No kattoo ny.

    • paratiisikissa

      Keitä kaikkia nyt oikeasti kiinnostaa Tampere-miitti huomenna?
      Onko kukaan menossa sinne Helsingistä päin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 129
      3521
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3219
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2388
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe