Kannattaako hakea toisen kerran?

Väsynyt yo

Jäin puolentoista raakapisteen päähän sisäänpääsystä.

Jos hakisin ensi vuonna uudestaan, onko odotettavissa sisäänpääsy? Vai voiko seuraavalla kerralla esim. jäädä vielä kauemmas autuuteen kutsunnasta?

Mitä sanotte te, jotka olette hakeneet useamman kerran, paranevatko tulokset vuosi vuodelta? Vai heittelevätkö tulokset laidasta laitaan eri kerroilla?

Tein tällä ensimmäisellä yrittämällä todella paljon töitä pääsykokeeseen valmistautumisen eteen (kuten niin moni muukin). Nyt tuntuu, että en millään jaksaisi käydä sitä samaa rääkkiä läpi toista kertaa.

4

446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • daad312

Aloita lukeminen ajoissa lepäämisen jälkeen. Jos haluat lääkäriksi kannataa, muutoin ei. Suuri osa hakee useamman kerran. Itse pääsin toisella kerralla. Ei kaikki autokoulustakaan ekalla inssiajolla pääse, silti kukaan ei lopeta kesken, jos kortin haluaa.

• cursus 14

Voi olla, että jäät ensi vuonna paljon enemmän. Mä pääsin sisään tänä vuonna, viidennellä hakukerralla, ja aiemmat neljä kertaa tulokset ovat vaihdelleet, vaiukka osaamistaso on kasvanut. viime kevään kokeessa jäin kauemmas kuin kahtena sitä edeltävänä vuonna, kahdella ensimmäisellä haulla oli vielä galenos kirjana. Riippuu vähän miten luet, ja onko pääsykoe "suntyylinen".

• Väsynyt yo

Pääsykoe ei ollut "muntyylinen". Pidin etukäteen aineistoa suurimpana vahvuutenani, koska olen nopea lukija ja toivoin mahdollisimmat pitkää aineistoa. No sinähän tiedät.... ei sitten ollut tänä vuonna aineistoa ollenkaan.

Cursus 14, miten sait itsesi kerättyä kasaan uutta yritystä varten yhä uudelleen? Vinkkejä otetaan kiitollisuudella vastaan.

Daad312, olisi se ajokorttikin aika harvalla, jos vain kerran vuodessa saisi yhden kerran yrittää inssiä ja sitä ennen pitäisi aina käydä koko autokoulu uudestaan (ja maksaa siitä).

• T-1000

Itse jäin puolen pisteen päähän vuonna 2012 ja viiden pisteen päähän 2013. Molempina vuosina luin PALJON. Viime vuoden pettymys oli niin brutaali et oikeastaan pääsin siitä yli vasta eilen, kun paksu kirjekuori lääkikseltä tipahti postiluukusta. Tällä kertaa olin seitsemän pistettä yli rajan.

Mäkin oon ollu väsynyt, masentunut ja ärsyyntynyt, mut silti luovuttaminen ei käynny missään vaiheessa mielessä. Mitä enemmän joudut kärsimää, sitä paremmalta se sit tuntuu ku pääset sisään. Trust me.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      106
      3781
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      120
      1050
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      131
      963
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe