Onko palstoilla ketään Satakunnan Ammattokorkean Porin koulutuksiin päässeitä ja mitkä fiilikset? Oletko muuttamassa ulkopaikkakunnalta?
Itse tieto- ja viestintätekniikkaa mitä luultavimmin.
SAMK Pori
10
1371
Vastaukset
- Aussireissari
Itse pääsin Matkailualalle, ja aikas innoissani oon :) ja Tampereelta muutan sit Poriin. Alotan tosin koulun vasta syksyllä 2015.
- hmmm...
Mäkin pääsin matkailualalle :) Onneks ei tarvinnu jättää äidin ruokapatoja ja muuttaa vieraalle paikkakunnalle. Vähän jännittää, mutta se kai kuuluu asiaan.
- travel7
oon matkailualalle 9. varasijalla :/
- hyväksytty
Insinööriksi pääsi helpolla. Olisi kai pitänyt hakea jonnekkin muualle kun sain näin paljon pisteitä.
- bjöööörneborg
Parin viikon päästä muutto paikkakunnalle :D
Opiskellut SAMKissa vuoden, ite tykännyt aivan pirusti. En kyl oo vaihtamassa koulua enkä edes koulutusalaa (inssiksi, tuutte kaikki uudet inssit tapaan mut varmasti). Asunnon sai viime vuonna tosi helposti, toivottavasti tänä vuonnakin on löytynyt?
- Ei Satakuntaan
Ei kannata aloittaa SAMK:ssa opiskeluja, jos pääsi muihin ammattikorkeakouluihin. Porissa kateus ja keuhkotauti vallitsevat. Satakunnassa kaikilla paikkakunnilla on nurkkakuntaisuutta, joten ulkopaikkakuntalaisia ei hyväksytä yhteisöihin.
- mmmmmmmkay
Asunto löyty tosi helposti juu - ihan keskustan ytimestä. Kouluun on kyl aika rutkasti matkaa. Maanantaina se sit alkaa .__.
- Kassuu
Kuumottaa, rakennusinsinööriksi olisin lukemassa. Maanantaina alkaa ;___,
- UnelmaAmmattiMatkailuala
Oisko kellään mitään tietoa mitä voisi tulla matkailualan valintakokeeseen? Onko matkailualalle helppo päästä? Millä pistemäärillä pääsitte sisään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235913- 602037
- 271499
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2411284- 741145
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691138Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531117- 511072
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1441067Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58995