Tule johanna kylään naapuri paikka-kunnalle. Asut kuulema putaal nykyään. T. Tuttu muutama vuos taakse päin.
pihtipudas "jossu"
vanhatuttu.......
4
328
Vastaukset
- rf2tge
Eikö lie alkoholisoitunut niinkuin suurin osa Pihtiputaalla, ennen ne keitteli pontikkaa ja möi sitä ja nyt ne itse ryyppää maksansa poks.
- Viitasaari City
Niin, eipä siellä taida muita harrastuksia olla kuin metsästys, kalastus ja juopottelu.
- Pena 2014
Pihtiputaalla oli ennen 5-ottelun mestareita, jonka lajit olivat: UINTI, PUINTI, NAINTI, VIINAN KEITTO JA LESTIN HEITTO. Ne ovat kieltämättä kovia lajeja, joista on oltava poikasten poissa!
- jossun kamu ossu
Ei oo ees kunnon baaria koko kyläsä. pihtiputaa grilli myös kehno vai onko? mitä mieltä itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295500
- 1701999
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601601Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141334Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281278Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan561176- 941165
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701154viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121078- 41940