Ihan karsee paikka olla töissä, ei kannata! Ohjaajat juoruilee ihmisten seläntakana. :(
Kotikartanoyhdistys ry
33
2567
Vastaukset
- lolsd
Ketkä esimerkiksi? Tiedän paikan ja porukat sieltä
- Suivaantunut.
Juu ne ohjaajat pitää itseään parempina kun muita, kun heillä on oikea työpaikka ja osa kuulosti niin virkaintoisilta että huhhuh. Mullekin jäi tosi paska fiilis. Siellä on tosi huono työilmapiiri. :/
- lojhj
It kammariii haha
- hbogoggi
Mikäs It kammarissa oli vikana?
- ....................
Olin siellä palkkatuella töissä, ihan kiva paikka se minun mielestäni on ja ihan tasapainoisia ihmisiä siellä on töissä. Kaikissa paikoissa on ihmisiä, joilla on enemmän tai vähemmän ongelmia elämässään. Olin tekstiilipuolella, niin en tiedä mitä It kammarissa on touhotettu. Kehitysvammaiset ihmiset ovat ihmisiä siinä missä muutkin, mutta ei siellä kovin montaa kehitysvammaista näkynyt. Ainut asia joka minua hämmensi koko ajan, oli se että ohjaajat piti niin tuhottomasti palavereja
- apuvaapuvaapuva
Hui kamala. Minä menen sinne joulukuun alusta it-kammariin töihin.
Nyt tarvitaan hyviä neuvoja miten siellä selviää hengissä.- IT-kämmäri
Opettele pyörittelee peukaloitas ja selaamaan nettiä niin kyllä sä selviät..
Ootko nainen vai mies?
Kyllä siel jotain hommiakin saa aina joskus :DD
- apuvaapuvaapuva
Nainen oon. mitä hommia siellä yleensä tehdään? Millä ohjelmilla? Kun en älynnyt kysyä järkytykseltäni.
- It-Kämmäri
Gimp ja Libreoffice nyt ainakin mitä itse muistan..
Suurimmaks osaks se on aika hengailua
Terveisin entinen It-Kämmäri - It-Kämmäri
Ainiin ja mitä tehdään
Oman taitojen mukasesti tehää juttuja.
-Valokuvausta yms käsittelyä
-Korjataan "asiakkaitten tietokoneita"
-Juostaa ympäri taloa päivittämässä tietokoneita
-Päivitellään nettisivuja
-Tehdään esitteitä ja mainoksia yms...
Selataan internettiä - MatalaksiVain
Ajan tappo paikka.. ei opi mitään.. ohjaajat niin leipäytyneitä ja "menevät mistä aita on matalin"..
Toivottavasti kukaan niin tyhmä ole, että tuonne vapaaehtoisesti menee LEKKIMÄÄN..
sama pätee Kaski -työpankiin- apuvaapuvaapuva
No minkälainen se ohjaaja on siellä it-kammarissa? Siis näinhän minä sen, muuta en kai minä sen luonnetta ym saanut tunnin aikana selville. Ja en minä nyt ihan vapaaehtoisesti sinne mennyt kun te-toimistosta tuli pikku pakotus.
- It-Kämmäri
Nauroin kyl kun luin tän :D
- It-Kämmäri
On se ihan ok tyyppi liian kiireinen vaan..
Sano mun sanoneen sillon ku tarviit sitä nii sillo et sitä löydä huoneestaan :D
En nyt sen enempää viitti pahojani puhua :D
Kyl siel ihan mukavaa on jos vaan viittii asennoitua siihen hommaan huumorilla..
Kysy viel jos tulee jotain mieleen :D - Asddddddd99
Osaakaan tää neiti miten hyvin atk taitoja
- It-Kämmäri
Noo suhtaudu asioihin rennosti ja tulet pärjää.
Pitääpä ehkä tulla kattoo miten siellä pärjäillään sitten juomaan kaffet siellä kahviossa.
Et varmaan halua kertoa itestäs mitään mistä sut tunnistaa sitten :D
Kysele jos vielä jotain haluat tietää. - ....................
Siellä kartanolla on kamalan paljon huonoa energiaa ja aaveitakin liikkuu välillä. Sinne tarttee manaajan.
- it-kämmäri
Hah :D tuliha tuota käytyä aika perus meno oli
- makhcr
Coticartano. Yäk yäk.
- anon111
Samanlaista paskaa se on olla töissä näissä erillaisissa paikoissa jotka ovat yhdistyksiä, säätiöitä, järjestöjä, samanlaisia narsistipaskoja siellä on ohjaajat. Mutta kas kummaa nämä paikat ovat saaneet TE-toimiston siunauksen ja mitään negatiivistä näistä paikoista ei tietenkään ole työvoimaneuvojat kuulleet.
- melkein_mafiaa
Kyllä TE-toimiston ihmiset tietää, mutta kun kertooasiasta saa paskaa niskaansa oiken kunnolla.
- anon111
Samanlainen paska paikka olla töissä on kaski honkalampisäätiö samanalaisia narsistipaskoja sielläkin ohjaajat
- Paskapaikkoja
Kyllä vain paskapaikkoja molemmat,niihin en enää töihin mee.
- semt
Musta kotikartano oli hyvä paikka ainakin silloin kun minä olin olin keittiössä töissä hyvä keittiö pomo meillä silloin oli tosi mukava ei oo enää siellä töissä.
- Oknopo
Mie tykkäsin olla siellä. Kukaan ei juurikaan tullu häirihtemään saatikka neuvomaan ja sain tehä mitä ite halusin. Olin vastuussa puutarhanhoidosta ja sisäkasveista. Enkä ole millään tavalla erakoitunut, ongelmainen tms. Siellä vaan pitää itse työllistää itsensä, keksiä tekemistä ettei sika käy pitkäksi. Jos ei ole laiska luonteeltaan niin tekemistä kyllä löytyy.
- kulkuri013
Onkohan enää mitään toimintaa koko paikassa. Kävin viereisellä sairaalalla ja katsoin pihaa niin ei edes ruohoa oltu ajeltu moneen viikkoon.
- ex_asiakas2
Tais olla vuosi 2004 kun olin työllistettynä IT kammarissa,jossa ei ollut mitään järjellistä tekemistä.Niinpä otin loparit karenssin uhallakin ja parin viikon päästä
tuli työvoimatoimistosta kirje.Ja sittenpä pääsinkin eläkkeelle lopulta sosiaalisin perustein,vaikka ikää oli alle 40v.Tuon ex asiakkaan kommetti on nasevasti sanottu.
Kummalinen pulju. - sairastatouhua
Sairas paikka kotikartanoyhdistys. Olin vuonna 2005 ja alkoholisteja riitti siellä. Oppitunteja tai mitä lie koulututusta siellä oli, suunnattu joillekkin idiooteille ja vähäjärkisille. Laitettiin mm. pussi puuhun ja muut koittivat neuvoa tyyppiä jolla oli side silmillä etsimään pussia puusta, kerro miksi nimesi on juuri se mikä on ja muuta vastavaava tarhaikäisten touhua. Työt oli aikalailla odottamista ja jotain älyttömiä terkiäkin oli mm. jossain tilalla käytiin missä joku vanha eläkeläisukko soitti haitaria. Voi saatana mitä touhua, ikinä en enää mene. Mielenterveysongelmia jos haluaa, niin kotikartanolta niitä varmaan saa.
- ex_asiakas2
Vaikka en ollut muuta kuin pitkäaikaistyötön,niin asiat meni niinkuin ne meni.
Onneksi minä en joutunut noihin pelle touhuihin mukaan,mitä tuossa oli mainittukin.Sinänsä huvittavia juttuja ainakin lukea.Sitten tuo kohta "Mielenterveysongelmia jos haluaa, niin kotikartanolta niitä varmaan saa."
on paras.Varmaan näin on jos ei ole hyvähermoinen tyyppi tai sitten pitää kuitata
jotenkin omalaatuisella huumorintajulla koko touhu.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574