Miten ihmiset suhtautuu yksin kulkevaan 18v mieheen baarissa? tuleeko paheksuvia katseita tms? kysyykö monet miksi yksin? jne
Yksin baariin
8
403
Vastaukset
- voismenn :D
itekki kuulisin mielellää naisilt ja tytöilt vastauksii tohon ku oon täs aatellu joskus ku nii toisest mennä baarii/yökerhoo yksin :D
- jfknfwk
No tietenkin voi mennä mies yksin ! :D
Jos nainen yksin lähtee niin se on jo vähän hassumpi näky...- kdld
Kävin kerran yksin, enkä kyllä todellakaa suosittele sitä. Niiiiin tylsää jne..
19m
Baareissa käyvät yksin vain syrjityt nörtit joilla ei ole kavereita.
- Buuttari
Itselläni on tapana kysäistä,jos näen nuoren sällin hilluvan omissaan,että oletkos yksin? Mikäli sälli vastaa olevansa yksin pyydän asiallisesti ulos savukkeelle. Pyrin aina siihen,että emme aivan baarin edessä tupakoi. Tupakilla aina pahoinpitelen sällin omasta fiiliksestä riippuen,joko vain vähän tai kunnolla. Nautin kaupungissamme erittäin kovan jätkän mainetta. Että itse miettisin kahdesti menisinkö yksin raflaan,koska kaltaisiani on jokakaupungissa!
- :DD
Buuttari kirjoitti:
Itselläni on tapana kysäistä,jos näen nuoren sällin hilluvan omissaan,että oletkos yksin? Mikäli sälli vastaa olevansa yksin pyydän asiallisesti ulos savukkeelle. Pyrin aina siihen,että emme aivan baarin edessä tupakoi. Tupakilla aina pahoinpitelen sällin omasta fiiliksestä riippuen,joko vain vähän tai kunnolla. Nautin kaupungissamme erittäin kovan jätkän mainetta. Että itse miettisin kahdesti menisinkö yksin raflaan,koska kaltaisiani on jokakaupungissa!
Oot siis jonkulaine homosadisti, joka tykkää pieksiä nuoria yksinäisiä kundeja.
Ps. en usko että kovin moni kundi lähtee baarista röökille jonku tuntemattoman jätkän kanssa ainakaa siitä baarin edestä kauemmas. - Kokemustaon
:DD kirjoitti:
Oot siis jonkulaine homosadisti, joka tykkää pieksiä nuoria yksinäisiä kundeja.
Ps. en usko että kovin moni kundi lähtee baarista röökille jonku tuntemattoman jätkän kanssa ainakaa siitä baarin edestä kauemmas.Ei mulla homoi mitään vastaan ole,kunhan eivät ole rafloissa yksin!!! Ja kyllä kun känni alkaa olemaan kova he lähtevät röökille!!
- 15+5
Tähän nyt sitten naisellista mielipidettä:
- Jos mies on yksin yökerhossa, antaa se hänestä vain sellaisen kuvan, ettei hänellä ole kavereita ja on muuten syrjitty, tai sosiaaliset taidot hieman hakusissa.
- Jos nainen on yksin yökerhossa, hän on vain epätoivoinen sinkku tai vastaavasti epätoivoisesti peniksen perässä liikkeellä.
Baarissa/kapakassa yksin istuva/oleileva mies ei ole mitenkään normaalista poikkeava näky, sen sijaan yksin baarissa hilluva nainen on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854022
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353071Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992263Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312038Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271811- 311790
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell701790Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271557Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91517- 281501