Herukkapuskaan on ilmestynyt kirvoja ja olen suihkutellut sitä toluvedellä. Mietin, voiko marjasatoa käyttää käsittelyn jälkeen? Järki sanoisi että ei, mutta toisaalta miksi niitä puskia sitten suihkutellaan, jos ei marjasadon pelastamiseksi?
Voiko marjat syödä "myrkytyksen" jälkeen?
3
331
Vastaukset
- Nokkoset kukkivat
Syö pois marjasi. Sateita vielä tulee ja voihan ne marjapuskat suihkuttaa kunnolla vedellä. On pahempiakin myrkkyjä kuin tolu.
- kertokaas
Niin, en itse ajattele, että kaikki myrkyt, jotka ovat miedompia kuin jotkut muut, ovat ok nautittavaksi. Siksi mietin tuota. Ja että imeytyykö tolu marjoihin?
- Nokkoset kukkivat
kertokaas kirjoitti:
Niin, en itse ajattele, että kaikki myrkyt, jotka ovat miedompia kuin jotkut muut, ovat ok nautittavaksi. Siksi mietin tuota. Ja että imeytyykö tolu marjoihin?
Mutta jos jätät käyttämättä nuo omat marjasi, ja ostat marjoja, niin niissä ostetuissa saattaa olla enemmän myrkkyjä. Googlaa tolueeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup543627Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1242812Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua412499Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652187Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4321749- 621237
- 561133
- 2591059
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.671057- 45978