Herukkapuskaan on ilmestynyt kirvoja ja olen suihkutellut sitä toluvedellä. Mietin, voiko marjasatoa käyttää käsittelyn jälkeen? Järki sanoisi että ei, mutta toisaalta miksi niitä puskia sitten suihkutellaan, jos ei marjasadon pelastamiseksi?
Voiko marjat syödä "myrkytyksen" jälkeen?
3
366
Vastaukset
- Nokkoset kukkivat
Syö pois marjasi. Sateita vielä tulee ja voihan ne marjapuskat suihkuttaa kunnolla vedellä. On pahempiakin myrkkyjä kuin tolu.
- kertokaas
Niin, en itse ajattele, että kaikki myrkyt, jotka ovat miedompia kuin jotkut muut, ovat ok nautittavaksi. Siksi mietin tuota. Ja että imeytyykö tolu marjoihin?
- Nokkoset kukkivat
kertokaas kirjoitti:
Niin, en itse ajattele, että kaikki myrkyt, jotka ovat miedompia kuin jotkut muut, ovat ok nautittavaksi. Siksi mietin tuota. Ja että imeytyykö tolu marjoihin?
Mutta jos jätät käyttämättä nuo omat marjasi, ja ostat marjoja, niin niissä ostetuissa saattaa olla enemmän myrkkyjä. Googlaa tolueeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723113
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802236
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408