Onko HaagaH vaativampi koulu kuin Metropolia?

karvamunaopiskelija

Onko HaagaHelia vaikeampi koulu kuin Metropolia kun pisterajat ovat korkeammat eli opiskelija-aines on tasokkaampaa joten tyhmempi saattaa jäädä silloin jälkeen jos on huonompi oppilas kuin muut? Liiketaloutta ajatellen? HaagaH pisteraja oli jotain 68 ja itselläni 45 joten tarkoittaako että minulle voisi tulla vaikeuksia jos menisin HaagaHelian liiketalouteen?

9

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vauhtiisiellä

      Saisiko tähän vastauksia kiitos!

    • lue ja lue

      Itse pääsin A:n yo-papereilla Tampereen yliopistoon kaksi vuotta sitten. Hyvin olen pärjännyt. Riippuu ihan itsestäsi ja motivaatiosta, miten pärjäät.

    • miten muka menisit?

      Öhm, joo. Luultavasti tulisi vaikeuksia, jos ensin et pääse sisään vaan jäät n 20 pinnan päähän, ja sitten siis kuitenkin "menisit" eli vain väkisin änkeäisit sinne opiskelemaan.

    • miten muka menisit?

      Öhm, joo. Luultavasti tulisi vaikeuksia, jos ensin et pääse sisään vaan jäät n 20 pinnan päähän, ja sitten siis kuitenkin "menisit" eli vain väkisin änkeäisit sinne opiskelemaan.

    • 16+18

      Minulle ei nyt ihan selvinnyt, miten voit vain "mennä" Haaga-Heliaan, kun sinulta puuttuu noin paljon pisteitä sisäänpääsyrajasta? Et tuolla pistemäärällä pääse mihinkään pääkaupunkiseudun AMK:hon liiketaloutta lukemaan, Centriaan sen sijaan voisitkin päästä.

    • siirtomuna

      jos pääsi siirrolla

      • puolikas bachelor

        Höpö höpö. Koulua kiinnostaa ottaa sisään sellaisia opiskelijoita, jotka valmistuu ajallaan. Ei ne voi ottaa siirrolla, jos on noin paljon pääsyrajaa pienemmät pisteet.

        Ellet nyt sitten ole parantanut tapojasi ja suorittanut tosi paljon opintoja hyvillä arvosanoilla ensimmäisen opintovuotesi aikana. Silloin tietysti uudempi näyttö ratkaisee.

        Ihan mielenkiinnosta vaan: mihin pääsee 45 pisteellä?


    • nuttirr

      Kertooko ne pisteet että kuinka hyvin tulee menestymään amk:ssa? Pisteet kun muodostuu toisen asteen tutkinnosta ja sitten pääsykokeesta? Ja moneen paikkaan pääsee 45 pistemäärällä joka ei ole ollenkaan huono.

      • Mulla oli 73 p

        Toisen asteen tutkinnon pisteet kertoo että minkälainen opiskelija oot ollut aikaisemmin. Pääsykoepisteet mittaa soveltuvuutta ja motivaatiota kyseiselle alalle.

        Jos saa yhteensä 45 pistettä, niin ei se kovin hyväkään ole. Minusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4856
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3066
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1461
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1203
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1167
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1167
    Aihe