Minkälaien paikka on tämä Rönnin lava? käykö paljon ihmisiä viikolla keskiviikkotansseissa jne?
Rönnin lava eräjärvellä
11
692
Vastaukset
- Tuli käytyä
Olihan siellä väkeä, tosin lauantaisin on ollut reippaasti enempi, kokemus viime kesältä. Keski-ikäisiä ja vanhempaa väkeä oli enemmistö. Naisia paljon, loppui miehet kesken naistenhakujen aikaan. Paikkana ihan kiva, alakerrassa baari joten toisinaan on ollut rohkaistuneita lavalla enemmän kuin mihin on muissa paikoissa tottunut.
- Toinen mies
Oma mieli piteeni on että se on lomalaisten suosiossa eli siellä
haetaan sattuman varaisesti ei kaut kohdistu oman seuran tai kurssin
ihmisiin, tunnelmaa riittää jo alakerran kuppilan vuoksikin. - Kulkuri idästä
Upea ilta eilen Rönnillä.
Väkeä sopivasti ja suloisen näköisiä kaunottaria joita sai tanssittaa.
Varsinkin tumma upea tähtisilmä (sinikka?)
Ei häntä voi unohtaa.
Varmasti tulen uudestaan heti kun mahdollista.- heips!
Hienoa ! Tapani Kansa taisi olla siellä eilen esiintymässä, jotenka komeaa laulamistakin oli samalla mahdollisuus kuulla. Pepito bändiä ovat jotkut joskus arvostelleet liian kovista volyymeistä miten eilen Rönnillä oli ?
- Hemuli Immelman
En ole ollut T.Kansan tahditamissa tansseissa vielä. Tekisi kyllä mieli joskus mennä. Laulaako monipuolista tanssimusaa vai pelkkää buggia ?
- gangban
Hemuli Immelman kirjoitti:
En ole ollut T.Kansan tahditamissa tansseissa vielä. Tekisi kyllä mieli joskus mennä. Laulaako monipuolista tanssimusaa vai pelkkää buggia ?
Luulin et bugg on tanssi
- Tuli käytyä
Hemuli Immelman kirjoitti:
Eilen Tapani Kansaa tanssimassa; valssia, tangoa, slowareita, foksia, fuskua ja rokkia. Mies on maestro. Hämmästelin ettei enempää ollut väkeä paikalla, kenties helle ja jalkapallo verottivat miesten osuutta. Nyt oli nuoriakin paikalla. Toisena esiintyjänä kaunisääninen Suvi Karjula In the Moodin kanssa, monipuolista oli tarjonta. Ainakin musiikin ja naisten puolesta.
- Äinään Miäs
The Rönni-työnimellä voin raapaista sieltä rapsan.
- Uuno U
Onkos tämä Tapani Kansa joku paikallinen
nouseva tähti? Minkälaista musiikkia soittaan.
Olisi kiva kuulla jos joskus tulisi käytyä Rönnillä.
- Äinään Miäs
Keskiviikkona olen siel Kantolassa joten fuckin mummot jonoon.
- adfdsf
Noh noh , äläs uhoo :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy451081Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?41942Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760