Etsintäkuulutus!

Oulunlikka

Hei sinä Huittisten leijona joka olit tansseissa Valasrannalla viime lauantaina! Oli tarkoitus tavata Turussa sunnuntaina mutta en löytänyt sua, olin tosin myöhässäkin... Unohdin sukunimesi ja se on vähän vaikeuttanut hakua. :) Jäin sulle pastilliaskin velkaa. :)

12

2087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prinssisi,.

      hei täällä minä olen,.

      • Oulunlikka

        Voi vitsi, oispa hieno juttu jos olisit oikee tyyppi, siis se jota etsin! Jos mää tähän ny laitan tarkistuskysymyksen, että mikä mun ammatti on? Jos tiiät nii oot mitä luultavimmin se ketä etsin...


      • Anonyymi
        Oulunlikka kirjoitti:

        Voi vitsi, oispa hieno juttu jos olisit oikee tyyppi, siis se jota etsin! Jos mää tähän ny laitan tarkistuskysymyksen, että mikä mun ammatti on? Jos tiiät nii oot mitä luultavimmin se ketä etsin...

        En tiiä mutta kyrvän syötti oot


    • Anonyymi

      Sinä joka etsit nyt jotakin henkilöä, ei kannata varmaan tätä kautta. Niinkuin jo tuosta vastauksesta huomaat, ei täällä kaikki ole ihan täyspäisiä vastaajia. Laitappas vaikka paikallislehteen ilmoitus, jospa sitä kautta tavoittaisit paremmin.

      • Anonyymi

        Viisi vuotta vanha aloitus😏


    • Anonyymi

      Vanhaa juttua kaivelette.

    • Anonyymi

      Se on varmaan löytänyt jo uuden suussun ittellensä se huittisen mies, 5 vuodessa. Pastilliaskiakaan tuskin enää muistaa. Elä nyt sinäkään enää mene lehteen ilmoittelemaan.

      Laita 5 euroa, pastilliaskin hinta johonkin hyvän asian keräykseen, ja unoha asia. Se mies oli joku tie mikä hampuusi, juoppo ja vaimonhakkaaja, kuka ties.

    • Anonyymi

      Kyllä siellä Oulussa matut hoitelee Ouluntyttön, väkisin tai väsyttämmällä.

    • Anonyymi

      Pasi Pusa.

    • Anonyymi

      Muistelin olleeni tuolloin valasrannassa. Minulla oli ylläni tummanpunane haalari, jonka seljäsä teksti: livakka liätevaunut. Pääsäni oranssi lippulakki jost teksti: hankkija. Käresäni rouhekintaat. Olin siä tyäkeikalla. Imemäsä liätekaivoo tyhjäks. Oli viämäri tukosa kun siälä oli pikkuhousuja,kortonkeja sekä tampakseja. Sekasi. Mää en tanssannu ollenkan. Jos viälä kaipaat, paa kaivate! Mää en humpuukeihin lähre! Liätehommaa piisaa nimittäin!

    • Anonyymi

      Muistin väärin,se olikin Eenokki.

      • Anonyymi

        Olin myös eenokilla tyhjentämässä lietekaivoja samana iltana. Ylläni samanlainen varustus kuin aikaisemmassa viestissä.Kyllä se minä olin, johon rakastuit!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe