Kaksi rikosilmoitusta ja poliisitutkintaa

113

Ns. pyöreessä pöydässä tiedettiin että nimimerkeistä karva noppa ja leppäsen reijo täti on tehty rikosilmoitukset.
Vahva epäilys oli siitä myös että secanders yhtyeen ja kaupungin johdon kytkötset tullaan selvittämään.
Hyvä näin.

36

750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on

      fiktioo...

    • Norva Kappa

      Hyvä että niljakkaan tyypin kirjoituksiin puututaan vahvalla kädellä.

    • Christian Facu

      Voi v.ttu mitä p.askaa nää sun rikosilmoitukset. Ime mu.naas, homo!

    • 113

      Jassoo, joku täysin ulkopuolinen käyttää minun nimimerkkiä

    • karva noppa

      Jos kutsu kuulusteluun tulee niin paskaa lentää kuulustelijan
      niskaan. Aion nimittäin päästää housuihini siinä tapauksessa.

      • tässä, ole hyvä, syö

        Apina-noppa apinoi nimmariani taas.

        Keksi itsellesi oma sinua paremmin kuvaava, vaikkapa

        kakka-noppa


    • parrua secanderssill

      Selanderssit joutaa hyvin poseen, kalliita herroja ovat kunnalle olleet.Parain rankaistus olisi jos ne riisuttais alasti , sitte vietäis jarmolle ja kahlehdittais pattereihin niin että pylly puoli ois esillä.ja sitte jarmolle viinaa.

      • pillua secandersille

        Nauttisivat vain siittä , huono rangaistus.


    • secanderit vittuun

      Paras rangaistus secandereille olisi että kaikki palstan heteromiehet ottaisivat secanderit väkisten.

    • eewertyui

      Kaikille tiedoksi, että lähes kaikki palstan viestit tulevat yhden ja saman homo-ääliön IP-osoitteesta.

    • Ollin kurjuus

      Meneekö Topin työmaalla tehty tihutyö myös tutkintaan?
      Sais meinaan karvanopan kerralla pöseen.

      • karva noppa

        Ikaalisten tapahtumia varten valtio palkkasi juuri 100 uutta poliisia
        mutta moniko muuttaa tänne veronmaksajaksi ?


    • Jarmo Hoikkala täti

      Tällaiset kirjoitukset tulee saada loppumaan palstalta ja rikosilmoitus on yksi keino tämän tavoitteen saavuttamiseksi.

      • lissää vaam

        ei käy


    • karva pallo

      Haistakaa pitkä vittu joka iikka.

      • pallo karva

        nuolenki jos haluut


      • nekkopa
        pallo karva kirjoitti:

        nuolenki jos haluut

        panekko?


    • ikkru

      Paniko secanderit jarmoa puistossa 86 ?

      • pan.avion

        Koko sakki pani


      • Sekoitetaanko tässä nyt kaksi eri asiaa?


      • reikä.ruvella
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Sekoitetaanko tässä nyt kaksi eri asiaa?

        Ei ole sekaannusta sillä rouvaa ne kaikki panivat.


      • reikä.ruvella kirjoitti:

        Ei ole sekaannusta sillä rouvaa ne kaikki panivat.

        Tämän palstan jutut ovat sekavaa luettavaa. Parempi olisi, jos lakkaisimme kaikki käymästä täällä ja sekoittamasta jo ennestään sekaisin olevaa päätämme näillä tyhjänpäiväisillä, asiattomilla kirjoituksilla!


      • neuvo.myllisrouvalle
        myllis_seppo kirjoitti:

        Tämän palstan jutut ovat sekavaa luettavaa. Parempi olisi, jos lakkaisimme kaikki käymästä täällä ja sekoittamasta jo ennestään sekaisin olevaa päätämme näillä tyhjänpäiväisillä, asiattomilla kirjoituksilla!

        Otappa opettajien tapaan 3 kk kesäloma.


      • neuvo.myllisrouvalle kirjoitti:

        Otappa opettajien tapaan 3 kk kesäloma.

        Loma ei todella kestä noin kauan vaan kesän aikana tehdään paljon tulevaan lukuvuoteen liittyvää suunnittelu-ja valmistelutyötä.


      • et.muutakaan.osaa
        myllis_seppo kirjoitti:

        Loma ei todella kestä noin kauan vaan kesän aikana tehdään paljon tulevaan lukuvuoteen liittyvää suunnittelu-ja valmistelutyötä.

        Voithan taas laatia uusia feikkiprofiileja joita tuot palsalle
        lomasi aikana.


      • et.muutakaan.osaa kirjoitti:

        Voithan taas laatia uusia feikkiprofiileja joita tuot palsalle
        lomasi aikana.

        En vietä enää lomia, olen jo eläkkeellä.


      • Minä en ole vielä päässyt eläkkeelle, vaikka olen yrittänyt jo pitkään!


      • kakkalan.kuhvila
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Minä en ole vielä päässyt eläkkeelle, vaikka olen yrittänyt jo pitkään!

        Eiköös rouva siirtynyt tummien tapaan lapsilisiltä eläkkeelle?


      • Olen ollut lähes koko aikuisikäni työttömyyskortistossa!


    • kura.pyllystä

      Joutuuko Jarmo linnaan?

      • kukkalan.kohtalo

        Rouva joutuu hetkeksi aikaa ja sitten Niuvaan useaksi vuodeksi.


      • kukkalan.kohtalo kirjoitti:

        Rouva joutuu hetkeksi aikaa ja sitten Niuvaan useaksi vuodeksi.

        Jarmo-pieni! Tarkoitatko kirjoituksiani, myymälävarkauksiani vai petoksiani?


      • siellä.pysyy
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Jarmo-pieni! Tarkoitatko kirjoituksiani, myymälävarkauksiani vai petoksiani?

        Osasta noista olet jo tuomioita saanut ja koska
        rikollinen elämäntapasi jatkuu niin Niuvanniemen
        parantola ottaa kriminaalit hoitoon.


      • siellä.pysyy kirjoitti:

        Osasta noista olet jo tuomioita saanut ja koska
        rikollinen elämäntapasi jatkuu niin Niuvanniemen
        parantola ottaa kriminaalit hoitoon.

        Avohoito on yhteiskunnalle huomattavasti edullisempaa!


      • tämä.tehoaa
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Avohoito on yhteiskunnalle huomattavasti edullisempaa!

        Avohoito nyrkeillä ja potkuilla Kaarinan tapaan on
        tehokkainata rouvan kohdalla.


      • tämä.tehoaa kirjoitti:

        Avohoito nyrkeillä ja potkuilla Kaarinan tapaan on
        tehokkainata rouvan kohdalla.

        Kannattaa pitää mielessä feikki.eväsvuodon profiilikuva.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      51
      2182
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      856
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      854
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      9
      765
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      67
      703
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      701
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      620
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      81
      504
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      497
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      479
    Aihe