Heissan!! Koulussamme on erilaisia teemapäiviä, mutta silti haluisimme uusia ja ennen kokeilemattomia juttuja.. Elikkä millaisia teemapäiviä/viikkoja teidän koulussanne on?? Ja onko ne päivät/viikot onnistuneet hyvin?? Koska ainahan niitä "koviksia" löytyy, jotka pilaavat tunnelman..:( Toivottavasti teillä on paljon hubaisia, joita vois kokeilla:)
Erilaisia tempauksia...
3
442
Vastaukset
on varmaan aika yleinen, mutta ajattelinpa ehdottaa.
Itse laitoin kerran mustat farkut, mustan nahkatakin, mustat hanskat buutsit ja aurinkolasit ja jo koulumme koviksetkin kattoi ihmeissään. Tavallinen pukeutumiseni kun oli suht kesyä ja aika värikästä. Sain palautetta, että kyseinen lookki sopi minulle aika hyvin. ;)
Parhaat puvut palkittiin, ystäväni voitti armeija-aiheisella puvullaan (oli värjännyt kasvonsakin) jonkin lahjakortin.
Eli jos tuota ei ole vielä koulussanne, kokeilkaapa. Yleensä hemmetin hauskaa nähdä eri puolia ihmisistä. =)- Salla
en oo ennen kuullu tommosesta,vähän hauskaa.pitää ehdotta meiän koulussa:)kuinka iso koulu teillä on muuten.et onko sillä jotain väliä...ööhh...no ehkä ei mut silti...?
- Emanzi
Meil on ollu yöpaita päivä, niin et opetkin on laittanu. ja samalla periaatteella on ollu naamiaspäivä.
ja sit joku ihme väri viikko, et maanantaina punasta vaatetta päälle, tiistaina vihreetä jne.
miel on n.500 oppilaan koulu, et aina ne tempaukset ei onnistu, mut yritystä on! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954